logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znane mamy wspierają polską odsłonę kampanii #jedzjakmistrz

  PR 12.06.2018, przeczytano 594 razy
ilustracjastrzałka

Karolina Malinowska, Monika Mrozowska, Agnieszka Mielczarek i blogerzy Tasteway.pl, czyli Natalia Sitarska i Łukasz Smoliński, zostali ambasadorami polskiej odsłony kampanii #jedzjakmistrz (#EatLikeAPro), stworzonej przez markę Beko, z udziałem piłkarzy i dietetyków FC Barcelony. Znane mamy podpowiadają, jak odżywiać mądrze własne dzieci i jak wsparcie, które daje kampania, wykorzystać w najlepszy możliwy sposób w swojej kuchni.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znane-mamy-wspieraja-polska-odslone-kampanii-jedzjakmistrz,36848,artykul.html

NIE ZABRAĆ, A PRZEMYCIĆ

- Akcja #jedzjakmistrz nie tylko pokazuje, jak można sobie ułatwić życie. Idzie za tym też wartość. Nie chodzi o to, by zabrać dzieciakom pizzę i wszystko, co lubią, ale o to, by przemycić do ich diety też inne produkty – mówi Agnieszka Mielczarek, coach dietety. Natomiast Monika Mrozowska dodaje: - Nie zawsze jest tak, że mamy ochotę na zdrowy posiłek, ale Beko w swojej kampanii przekonuje, że nawet z czegoś, co wydaje się atrakcyjne dla dziecka, ale  średnio wartościowe, można zrobić odżywcze danie. Wystarczy, że przygotujemy pizzę na mące orkiszowej albo hamburgera na bułce pełnoziarnistej z kotletem z czerwonej fasoli.

SPOSÓB PODANIA

- U mnie w domu tak jest, że każdy ma prawo czegoś nie lubić albo lubić coś, co jest podane w inny sposób. Powinniśmy rozmawiać z dziećmi o ich preferencjach – twierdzi Karolina Malinowska. Z przeprowadzonego na zlecenie marki Beko badania wynika, że aż 78 procentom matek brakuje wsparcia eksperckiego dotyczącego zdrowego żywienia dzieci. Kampania #jedzjakmistrz ma im dostarczyć wiedzy i inspiracji w tym zakresie. – Jeżeli mamy bazę stu przepisów ułożonych specjalnie z myślą o dzieciach przez dietetyków piłkarzy FC Barcelona, to codziennie możemy sprawdzić, na co mamy ochotę, a potem łatwo i szybko to przygotować – mówi Monika Mrozowska. – Dzieciaki same mogą wybrać, co gotujemy! Wtedy nie będą mogły stwierdzić, że nie chcą tego zjeść – dodaje Karolina Malinowska.

KLUCZOWA RÓŻNORODNOŚĆ

Blogerzy Tasteaway.pl stawiają na różnorodność kulinarną. – W naszym przypadku jest ona poniekąd koniecznością, bo dużo podróżujemy – mówi Natalia Sitarska. – Ważne jest, by zachęcać dzieci do próbowania nowych rzeczy. Każdy z nas czegoś nie lubi i mamy do tego prawo, ale tylko odkrywając nowe smaki przekonamy się, co nam naprawdę smakuje.

NIE MA WYMÓWKI

W kampanii #jedzjakmistrz dietetycy FC Barcelony zdradzają przepisy na pomysłowe, atrakcyjne dla dzieci dania. Bazę inspiracji można znaleźć na stronie: http://www.beko.pl/jedzjakmistrz/przepisy/. Zdaniem Moniki Mrozowskiej, ważne jest to, że nie tylko mamy z czego wybierać, ale też – że zdecydowana większość potraw jest łatwa w przygotowaniu i mało czasochłonna. – Niektóre z nich możemy przyrządzić nawet w 10 minut. Już nie mamy tej wymówki, że brakuje nam czasu na zdrowe gotowanie. Bo jeżeli możemy poświęcić 15 minut czy pół godziny, żeby zrobić sobie makijaż, to dlaczego nie przeznaczyć tego na zrobienie pożywnego śniadania? – mówi aktorka.

CZAS NA ROZMOWĘ

Według Karoliny Malinowskiej, niezwykle istotne jest to, by w domu rozmawiać o tym, co lubimy, na co mamy ochotę. – Jeśli znajdziemy czas, żeby wspólnie posiedzieć przy stole i zapytać nasze dziecko: „a czy ty to lubisz, czy wolisz spróbować czegoś innego?”, będzie nam znacznie łatwiej przygotowywać dla całej rodziny zdrowe posiłki. Pamiętajmy też, że to, jak żywimy dzieci, wpływa na to, jak one będą odżywiać kiedyś swoje własne. To taka machina, którą trzeba ruszyć i odpowiednio nakręcić – przekonuje modelka.

CO MOTYWUJE?

Ambasadorki #jedzjakmistrz są zgodne, że siła autorytetów działa na najmłodszych, ale podkreślają, że nie tylko na nich. – Nie wiem, jak was, ale mnie Piqué i Messi przekonali od razu! – śmieje się Karolina Malinowska. – To prawda – przyznaje Monika Mrozowska. – Ci piłkarze to nie jest taki wabik tylko na chłopców. Wydaje mi się, że nas, kobiety, też mobilizują.

Jak w prosty sposób można zachęcić dzieci do wybierania zdrowych posiłków i produktów? Na stronie internetowej poświęconej kampanii Beko #jedzjakmistrz, znajduje się motywator, poprzez który piłkarze FC Barcelona zachęcają do sięgania po zdrowe produkty. Twoje dziecko zjadło dziś brokuły lub szpinak? Napisz to w motywatorze, a wybrany piłkarz najlepszej drużyny świata złoży mu gratulacje. Gotowy filmik z gratulacjami możesz udostępnić w social mediach, a zdjęcie wydrukować i powiesić na lodówce. Nic nie motywuje bardziej niż siła autorytetów.

Źródło: Beko

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
Salomon i adQuery podsumowują kampanię
Salomon, producent obuwia sportowego, oraz adQuery – platforma technologiczna zajmującą się marketingiem internetowym - zakończyły kolejny wspólny projekt sukcesem.
Mural od Audika kontra zagrożenie hałasem
W ramach obchodów Międzynarodowego Dnia Świadomości Zagrożenia Hałasem, przypadającego na 25 kwietnia, marka Audika zrealizowała innowacyjny mural z miernikiem hałasu. Kreacja, znajdująca się w centralnej części Warszawy, ma za zadanie zwrócić uwagę na negatywne skutki hałasu dla zdrowia i samopoczucia. To pierwsza tego typu realizacja w przestrzeni miejskiej w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764