logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znane marki łączą siły z Empikiem

  PR 03.07.2020, przeczytano 886 razy
ilustracja

Wraz z dynamicznym wzrostem Empik.com znane marki i producenci chętnie gromadzą się pod parasolem jednego z liderów e-commerce. Bezpośrednio do oferty firmy dołączają międzynarodowe brandy: Huawei, Philips, Samsung, SONY, Apple, DeLonghi, HP, Motorola czy MSI. Dla klientów oznacza to bezpieczny dostęp w jednym miejscu do setek jakościowych i pożądanych produktów z różnych kategorii. Dodatkowo w ramach Empik Marketplace swoje oficjalne sklepy otwierają m.in.: Kross, Inglot czy Vobis, a po pierwszym półroczu udanej współpracy ofertę rozszerza Tchibo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znane-marki-lacza-sily-z-empikiem,387653,artykul.html

Znaczące partnerstwa w ofercie własnej Empik.com

Oferta własna sklepu z czołówki polskiego e-commerce wyraźnie się rozwija. Na bezpośrednią współpracę z Empik.com w ramach oficjalnej dystrybucji  decydują się kolejne popularne marki, w tym Huawei, Samsung, Apple, Philips, DeLonghi, SONY, HP, Motorola i MSI. Między czerwcem a sierpniem br. wybrany asortyment zasili ofertę w kategoriach takich jak: elektronika, smartfony, smartwatche, tablety, laptopy, komputery, małe AGD czy ekspresy do kawy.

Jako pierwszy taką współpracę podjął Huawei, którego asortyment wyselekcjonowanych produktów jest już dostępny w kategoriach: smartfony, tablety, smartwatche, akcesoria.

- Podjęliśmy współpracę z Empikiem z przekonaniem, że współdziałanie z jednym z najsilniejszych graczy na rynku e-commerce oznacza duży potencjał wzrostu dla obu stron. Od początku tej współpracy, za pośrednictwem Empiku oferujemy konsumentom nasze smartfony i tablety nowej generacji, czyli te oparte o nasz autorski ekosystem Huawei Mobile Services, i cieszymy się, że klienci Empiku te urządzenia doceniają. Bardzo sobie cenimy fakt, że nasza współpraca dotyczy nie tylko sprzedaży urządzeń, ale wiąże się także z aktywnym udziałem Empiku w rozwoju oferty naszego sklepu z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecne są aplikacje Empik Go, Empik Music i Empik Foto. - Paweł Bury, key account manager w Huawei CBG Polska

W lipcu do oferty Empiku zostanie włączone pełne portfolio smartfonów i tabletów marki Samsung, a także ok. 50 produktów Apple. O 150 nowych artykułów z zakresu małego AGD poszerzy się katalog marki Philips. W sierpniu na Empik.com pojawią się także laptopy gamingowe MSI. W niedalekiej przyszłości SONY planuje tu również premierę i przedsprzedaż najnowszej konsoli PlayStation 5. Nowe partnerstwa Empiku obejmują także ekspresy do kawy DeLonghi, komputery i drukarki HP oraz smartfony Motorola.

- Komfort i bezpieczeństwo robienia zakupów z każdego urządzenia, a także możliwość znalezienia najbardziej pożądanych, jakościowych produktów od najlepszych światowych marek to dla nas priorytety w rozwoju oferty dla klientów. Coraz lepsze wyniki naszej platformy i jej silną pozycję w polskim ekosystemie cyfrowym potwierdza fakt, że kolejne międzynarodowe brandy decydują się na wykorzystanie silnej pozycji Empik.com do sprzedaży własnych produktów. Nasze nowe partnerstwa w ramach współpracy bezpośredniej to przede wszystkim gwarancja jakości. Wszystkie produkty pochodzą z licencjonowanej polskiej dystrybucji, co jest przez nas każdorazowo weryfikowane. - Szymon Bujalski, dyrektor e-commerce w Empiku

Empik.com oferuje w ramach sprzedaży własnej i poprzez marketplace już w sumie 2,5 miliona produktów z 16 różnych kategorii, takich jak Elektronika, Zabawki, Dziecko i mama, Dom i ogród, Sport, AGD czy Zdrowie i uroda. Sprzedaż rok do roku dynamicznie rośnie, w przypadku wybranych kategorii nawet 3-krotnie, np.: Sport i rekreacja (+423%), Dom i ogród (+303%) czy Zdrowie i uroda (+242%). Stronę Empik.com odwiedza miesięcznie ok. 7 milionów unikalnych użytkowników, którzy składają średnio 600 tys. zamówień. Platforma rozwija się wielokanałowo - już 20% całości obrotów generuje aplikacja mobilna.

Kolejne marki dołączają do Empik Marketplace

Nowa rzeczywistość znacząco przyspiesza transformację cyfrową biznesu, a firmy mające wielokanałowe ambicje rozwoju szukają nowych efektywnych dróg dotarcia do klienta w internecie. Na tym tle znacząco wyróżniają się marketplace’y, dlatego kolejne marki decydują się na rozpoczęcie sprzedaży w ramach platformy Empik.com. Różnorodność obecnych tu branż pozwala Empikowi rozwijać kompetencje także w nowych kategoriach, niedostępnych stacjonarnie. Wśród marek, które w najbliższym czasie uruchomią tu oficjalne kanały sprzedaży znajdują się: jeden z najbardziej popularnych producentów rowerów Kross, polska marka kosmetyczna o zasięgu międzynarodowym Inglot czy sklep z elektroniką Vobis.

Od grudnia 2019 r. swój oficjalny sklep prowadzi tu m.in. marka Tchibo, która w maju rozszerzyła współpracę o kategorię Kawa.

- Rozwój rynku e-grocery ostatnio bardzo przyśpieszył, dlatego nawiązanie głębszej współpracy z 3. największą platformą zakupową w Polsce to naturalny krok. Zdecydowaliśmy się na rozwiązanie marketplace pod szyldem „Oficjalny Sklep Tchibo”, aby dodatkowo uwiarygodnić ciągle jednak nową kategorię, jaką jest Kawa, na Empik.com. Szybko jesteśmy w stanie budować tu listingi, wprowadzać nowości i komunikować oferty, a każdy zakup jest automatycznie przekazywany do realizacji. W wygodny i bezpłatny sposób, korzystając z programu Empik Premium, można dokonać zakupów kawy Tchibo. Dzięki współpracy z Działem Małego AGD oraz Marketingu Empik.com budujemy kolejną znaczącą kategorię, licząc już w 2020 r. na znaczący wzrost biznesu. - Tomasz Czuchnowski, Krajowy Kierownik Sprzedaży B2B w Tchibo

W ciągu trzech lat od uruchomienia, marketplace Empik.com awansował do czołówki polskich platform e-commerce. Operuje tu już ponad 1000 sprzedawców zewnętrznych. Top 5 dotychczasowych partnerów Empik Marketplace w ostatnim roku odnotował wzrosty sprzedaży na poziomie 156%. Oprócz gwarancji dotarcia do klienta docelowego platforma przyciąga przede wszystkim przejrzystym, wyłącznie prowizyjnym modelem rozliczeń. W ramach współpracy sprzedawcy otrzymują także indywidualne wsparcie dedykowanego opiekuna ze strony Empiku, szeroki pakiet bezpłatnych działań marketingowych oraz możliwość dołączenia do programu Empik Premium, dzięki któremu mogą oferować klientom darmową dostawę, której koszt ponosi Empik.

Źródło: Empik

www.empik.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764