logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znane programy i nowe zabawy w jesiennej ramówce Rock Radia

  PR 06.09.2019, przeczytano 136 razy
ilustracja

Od poniedziałku, 2 września br. do ramówki Rock Radia powrócą znane słuchaczom audycje, ale z innymi prowadzącymi i zupełnie nowymi cyklami. Specjalnie dla fanów stacji na antenie pojawi się wiele zabaw i konkursów, dzięki którym słuchacze będą mogli współtworzyć rockowy klimat radia. Powróci także audycja Rock Radia nadawana prosto z warszawskiej Hard Rock Cafe.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znane-programy-i-nowe-zabawy-w-jesiennej-ramowce-rock-radia,383873,artykul.html

Od września br. słuchaczy Rock Radia w programie „Powstanie Rock Radia” będzie budził nowy prowadzący – Jan „Bajor” Bajorek, znany z popołudniowych audycji stacji. W porannym programie, poza znaną i lubianą zabawą Rebus Jebus, pojawi się także wiele nowych atrakcji, m.in. cykl „Niezły Bajer”, czyli historie nie do końca prawdziwe oraz zabawa „Przychodzi Bajor do...”, w której słuchacze wymyślą wyzwania dla prowadzącego. Ponadto, codziennie między godz. 6:00 a 7:00 w „Szkole rocka” stacja zaprosi młode pokolenie do wspólnego śpiewania rockowych klasyków, których tytuły będą odgadywali słuchacze.

Program „Przystanek Klasyka Rocka” poprowadzą Michał Żołądkowski (10:00 - 14:00) i Tomasz Miara (14:00 - 18:00). W audycji pojawią się takie cykle, jak „Od Przedszkola do Rockendrolla", w którym prowadzący opowiedzą o początkach kariery gwiazd muzyki rockowej, „Życie to walka, czyli sex, drugs and rock'n roll”, w którym przybliżą największe bójki w historii rocka czy „Liczy się muza” - o tym, jaki wpływ na muzykę miały kobiety.

Na słuchaczy Rock Radia czeka również konkurs „100 solówek, które zmieniły rocka”, w którym ich zadaniem będzie rozpoznanie, z jakiej piosenki pochodzi fragment zagranej na antenie solówki. W popołudniowym paśmie pojawi się także zabawa „Giełda klasyków” - słuchacze będą mieli za zadanie wskazanie tego z dwóch klasycznych utworów, który powstał jako pierwszy.

W godz. 18:00-22:00 na antenie zagości program „Klasyczny wieczór”, a w nim cykle „Klasyka gatunku”, czyli najlepsze smaczki z biografii największych gwiazd rocka oraz "100 największych albumów rocka".

W piątki w godz. 14:00 - 18:00 zespół stacji ponownie będzie spotykać się ze swoimi słuchaczami w plenerowym studiu w warszawskiej Hard Rock Cafe. Natomiast w godz. 18:00-20:00 na antenę powróci audycja „Klasyczna 10”, w której goście Rock Radia wybiorą swoje ulubione klasyki rocka.

W soboty w godz. 10:00 - 15:00 na audycję „Wyloguj się na weekend” zaprosi wszystkich Tomasz Miara współpracujący z dziennikarzami magazynu „Logo”, a w niedziele w audycji „Cały rock niedziela" Łukasz „Ciechan” Ciechański podsumuje miniony tydzień. Oprócz tego w soboty i niedziele, między 15:00 a 20:00 w programie „Rock Radio poleca na wynos” Mariusz Stelmaszczyk zadba o wolny czas słuchaczy, zapraszając ich na najlepsze i największe kulturalne wydarzenia w Polsce.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja mediowa Zenith prognozuje, że w 2021 roku, średnia czasu poświęconego na konsumpcję kontentu video w internecie osiągnie w Polsce średnio 70 minut dziennie. To wciąż istotnie mniej niż przewidywane statystyki światowe, gdzie przeciętny konsument będzie w 2021 oglądał treści video online średnio przez 25 dni w roku (100 minut dziennie).
Dezinformacja wspierana przez sztuczną inteligencję szerzy się w internecie
Rozwój sztucznej inteligencji (SI) oraz zintegrowanych systemów marketingowych ułatwiły rozprzestrzenianie nieprawdziwych informacji w internecie. Boty rozprzestrzeniają sfabrykowane informacje, powstają systemy SI do manipulowania obrazami i tekstami, a większość społeczeństwa nie weryfikuje prawdziwości pozyskiwanych informacji. Korporacje technologiczne i...
Narzędzia do pracy zespołowej online znajdują się na fali wznoszącej.  W dużym stopniu to zasługa powiewu świeżości, jaki wniosły takie rozwiązania jak Slack czy Microsoft Teams.
Wyszukiwarka Google została stworzona po to, aby zapewnić każdemu dostęp do informacji w Internecie. W obliczu dziesiątek tysięcy aktywnych stron internetowych, setek godzin filmów, tysięcy tweetów i newsów publikowanych w każdej minucie dnia, naszym zadaniem jest przeszukiwanie tych treści i znajdowanie możliwie najbardziej pomocnych wyników....
Clotify jest mobilną platformą AD-TECH, która skrywa w sobie szerokie spektrum możliwości zarówno dla mediów telewizyjnych, sponsorów lokowania produktów jak i użytkowników. To pierwsza w  Polsce i Europie aplikacja mobilna, która umożliwia przekierowanie widzów z programów telewizyjnych, przez „second...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764