logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znani z Warszawy na muralu w centrum Stolicy

  PR 21.05.2021, przeczytano 549 razy
ilustracjastrzałka

W centrum miasta powstał wyjątkowy mural, którego bohaterami są mieszkańcy stolicy. Malunek o powierzchni ponad 240 m2 stworzony został ze zdjęć nadesłanych przez warszawiaków w akcji pt. „Znani z Warszawy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znani-z-warszawy-na-muralu-w-centrum-stolicy,391555,artykul.html

Ten unikalny mural znajduje się na ul. Waryńskiego 3, przy stacji Metro Politechnika i trudno go przegapić. Obraz ma kształt Warszawy wypełnionej twarzami jej mieszkańców. Tych twarzy jest ponad 150, a każda z nich ma wymiary 75x75 cm (czyli mniej więcej wielkość 42” telewizora), co sprawia, że bez trudu można rozpoznać się na grafice.

Skąd taki pomysł? – Tym muralem chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko ulice i mury, a przede wszystkim ludzie. To oni współtworzą Warszawę i jej codzienną rzeczywistość. Niezależnie od tego, czy urodzili się w stolicy, czy wybrali to miejsce do życia – mówi Mariusz Brzeziński, kierujący marką piwa Królewskie - organizator akcji „Znani z Warszawy”.

W kwietniu Królewskie zaprosiło internautów do przesyłania swoich zdjęć, które następnie posłużyły artystom do namalowania grafiki. Zainteresowanie było spore i z pewnością można by zamalować kilka takich ścian. Kto wie, może powstaną kolejne takie obrazy w mieście.

Tymczasem kto jeszcze nie widział muralu na żywo, może to zrobić online na stronie www.mural.krolewskie.pl.

Poznaj nieznanych bohaterów miasta

Mural jest elementem tegorocznej kampanii marki piwa Królewskie, które od lat inspiruje do głębszego poznawania miasta i manifestowania dumy ze stolicy.

W ramach kampanii ukazał się też cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach warszawskich dzielnic. „Znani z … ” to 18 opowieści o ludziach mających wpływ na tkankę miasta. Są wśród nich rzemieślnicy, artyści czy aktywiści tworzący dziś lokalne wspólnoty. To takie postacie, jak m.in. znany z Ochoty Pan Marian Cegielski, który od ponad 40 lat prowadzi w tej dzielnicy pracownię grawerską. Czy też Agnieszka Bykowska-Giler, znana z Żoliborza „Dama z wiertarką”, która kancelarię prawną zmieniła na skrzynkę z narzędziami i teraz organizuje warsztaty majsterkowania dla ludzi w każdym wieku.

Całą kampanię spina proklamowany przez Królewskie Warszawskich Manifest, w którym czytamy m.in.: Krok po kroku, sprawiasz, że powstaje coś ważnego – dla ciebie i dla innych. W tym cała moc. To dzięki Tobie Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter. Nieważne czy działasz sam, czy z całą ekipą. Niezależnie - od lat czy od niedawna. Współtworzysz to miasto i możesz z dumą powiedzieć: jestem znany z Warszawy.

Warszawski mural jest dziełem Good Looking Studio. Autorem koncepcji kreatywnej jest TWIN.digital collective, która odpowiada za komunikację 360o marki Królewskie. Działania PR realizuje Big Names. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediaplus: wirtualna influencerka w kampanii elektrycznych BMW
Agencja Mediaplus (Group One), która koordynuje wszystkie działania mediowe w digitalu Grupy BMW w regionie CS oraz zespoły kompetencyjne w tym obszarze, prowadzi komunikację nowego w pełni elektrycznego modelu BMW iX2 oraz nowej wersji BMW X2. W działaniach reklamowych wykorzystana została wirtualna influencerka — Lil Miquela. Premierowa kampania w digitalu realizowana jest...
Kampania „Dziedzictwo Beko” - urządzenia na pokolenia
Firma Beko, jeden z największych producentów artykułów gospodarstwa domowego na świecie, rozpoczęło kampanię „Dziedzictwo Beko”. Jej głównym celem jest ponowne zdefiniowanie standardów trwałości sprzętów AGD. W odważnej i nieszablonowej kreacji powaga miesza się z humorem, tworząc niekonwencjonalną narrację z ważnym...
Lotna odpowiedzialna za projekt opakowań Seko
Agencja kreatywna i brandingowa Lotna przygotowała nowe projekty opakowań dla jednej z linii produktowych marki SEKO – jednej z największych firm w kraju zajmujących się przetwórstwem i produkcją dań rybnych.
Włoskie specjały w digitalowej kampanii Makłowicz i Synowie
Makłowicz i Synowie rusza z digitalową kampanią, której celem jest promocja autentycznie włoskich produktów dostępnych w ofercie firmy. Są to makarony pochodzące z Bari w regionie Apulia w południowych Włoszech oraz oliwy z Emilia-Romagna, regionu leżącego na północy Włoch, obfitego w gaje oliwne. Osią kampanii będzie cykl filmów zrealizowanych w...
Dzień Ziemi: Ptaszek Staszek o Raporcie ESG Carlsberg
Carlsberg Polska już po raz ósmy zaprezentował roczny bilans działań w obszarze zrównoważonego rozwoju. By mówić ciekawie o skomplikowanych projektach i budować zaangażowanie wokół odpowiedzialnościowych działań firmy, w komunikacji raportu zastosowano obrazkowy język humoru, który przyciąga uwagę i intryguje.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764