logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znani z Warszawy na muralu w centrum Stolicy

  PR 21.05.2021, przeczytano 532 razy
ilustracjastrzałka

W centrum miasta powstał wyjątkowy mural, którego bohaterami są mieszkańcy stolicy. Malunek o powierzchni ponad 240 m2 stworzony został ze zdjęć nadesłanych przez warszawiaków w akcji pt. „Znani z Warszawy”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znani-z-warszawy-na-muralu-w-centrum-stolicy,391555,artykul.html

Ten unikalny mural znajduje się na ul. Waryńskiego 3, przy stacji Metro Politechnika i trudno go przegapić. Obraz ma kształt Warszawy wypełnionej twarzami jej mieszkańców. Tych twarzy jest ponad 150, a każda z nich ma wymiary 75x75 cm (czyli mniej więcej wielkość 42” telewizora), co sprawia, że bez trudu można rozpoznać się na grafice.

Skąd taki pomysł? – Tym muralem chcieliśmy pokazać, że miasto to nie tylko ulice i mury, a przede wszystkim ludzie. To oni współtworzą Warszawę i jej codzienną rzeczywistość. Niezależnie od tego, czy urodzili się w stolicy, czy wybrali to miejsce do życia – mówi Mariusz Brzeziński, kierujący marką piwa Królewskie - organizator akcji „Znani z Warszawy”.

W kwietniu Królewskie zaprosiło internautów do przesyłania swoich zdjęć, które następnie posłużyły artystom do namalowania grafiki. Zainteresowanie było spore i z pewnością można by zamalować kilka takich ścian. Kto wie, może powstaną kolejne takie obrazy w mieście.

Tymczasem kto jeszcze nie widział muralu na żywo, może to zrobić online na stronie www.mural.krolewskie.pl.

Poznaj nieznanych bohaterów miasta

Mural jest elementem tegorocznej kampanii marki piwa Królewskie, które od lat inspiruje do głębszego poznawania miasta i manifestowania dumy ze stolicy.

W ramach kampanii ukazał się też cykl historii o zwykłych-niezwykłych bohaterach warszawskich dzielnic. „Znani z … ” to 18 opowieści o ludziach mających wpływ na tkankę miasta. Są wśród nich rzemieślnicy, artyści czy aktywiści tworzący dziś lokalne wspólnoty. To takie postacie, jak m.in. znany z Ochoty Pan Marian Cegielski, który od ponad 40 lat prowadzi w tej dzielnicy pracownię grawerską. Czy też Agnieszka Bykowska-Giler, znana z Żoliborza „Dama z wiertarką”, która kancelarię prawną zmieniła na skrzynkę z narzędziami i teraz organizuje warsztaty majsterkowania dla ludzi w każdym wieku.

Całą kampanię spina proklamowany przez Królewskie Warszawskich Manifest, w którym czytamy m.in.: Krok po kroku, sprawiasz, że powstaje coś ważnego – dla ciebie i dla innych. W tym cała moc. To dzięki Tobie Warszawa ma swój niepowtarzalny charakter. Nieważne czy działasz sam, czy z całą ekipą. Niezależnie - od lat czy od niedawna. Współtworzysz to miasto i możesz z dumą powiedzieć: jestem znany z Warszawy.

Warszawski mural jest dziełem Good Looking Studio. Autorem koncepcji kreatywnej jest TWIN.digital collective, która odpowiada za komunikację 360o marki Królewskie. Działania PR realizuje Big Names. Media zaplanował i zakupił Starcom.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Epson SC-F1000: niedroga drukarka DTG z białym atramentem
Podstawowa drukarka DTG SureColor SC-F1000 firmy Epson jako pierwsza w tej klasie cenowej umożliwia sprzedawcom detalicznym, małym firmom, a nawet użytkownikom domowym tworzenie wydruków w wysokiej jakości na ciemnych tekstyliach.
Fit Lovers w akcji promocyjnej Biedronki
Biedronka we współpracy z agencją Lifetube zorganizowała konkurs promujący produkty Go Active. Do kampanii zaangażowany został duet twórców Fit Lovers, którzy słyną z miłości do sportu i aktywnego trybu życia. 
Łukasz Chudy pokieruje zespołem produkcyjnym Altavia
Do zespołu Altavia Polska dołączył Łukasz Chudy. Na stanowisku Dyrektora Produkcji odpowiada za kierowanie 6-osobowym zespołem oraz nadzór nad procesem certyfikacji produktów FSC i PEFC.
Labcon wprowadza kompleksową ofertę Advocacy
Agencja kreatywna Labcon (Group One) wprowadza kompleksową ofertę Advocacy. Wykorzystując kompetencje specjalistyczne z zakresu Public Realations, Influencer Marketingu, mediów społecznościowych czy aktywacji niestandardowych. Agencja będzie prowadzić kampanie na pograniczu z mediami, angażując konsumentów i pomagając markom budować jednocześnie zasięg i...
Serowy rock: Hochland Band na Biegu Lwa
18 maja w Tarnowie Podgórnym odbędzie się święto całych rodzin – XI edycja półmaratonu Bieg Lwa i Pogoni za Lwem. To autorski projekt pasjonatów zdrowego stylu życia, który angażuje lokalną społeczność, a do współpracy zaprasza okoliczne przedsiębiorstwa w ramach społecznej odpowiedzialności biznesu. Po raz kolejny o oprawę muzyczną...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764