logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znany kucharz rozpoczyna współpracę z marką Bracia Koral

  PR 15.05.2017, przeczytano 1448 razy
ilustracjastrzałka

Łukasz Konik, kucharz współpracujący z sieciami hoteli, stworzy przepisy na desery lodowe dla marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, młodszego brandu PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znany-kucharz-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-bracia-koral,32440,artykul.html

Współpraca jest przewidziana na sezon lodowy 2017. Niezwykłe lodowe kompozycje oraz desery będzie można zobaczyć na stronie www.braciakoral.pl w zakładce „Przepisy”.

– Szukaliśmy osoby z dużym doświadczeniem gastronomicznym i pasją, która zainspiruje osoby sięgające po nasze produkty do tworzenia niesamowitych smakowych połączeń – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Liczymy, że Konik zarazi Polaków miłością do kulinarnej sztuki – dodaje.

Łukasz Konik współpracuje z Instytutem Chemii i Fizyki PAN w Warszawie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w najlepszych restauracjach i hotelach w Polsce oraz zagranicą. W 2009 roku Fundacja Klubu Szefów Kuchni przyjęła Łukasza do swojego grona jako najmłodszego szefa kuchni. Ta elitarna Fundacja zrzesza 26 najlepszych szefów kuchni. Wśród nich znajdują się m.in. znani z programów telewizyjnych Kurt Scheller czy Robert Sowa.

Źródło: Bracia Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mimaki prezentuje nowe innowacje i możliwości zastosowań na targach FESPA 2021
Firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zaprezentuje swoją szeroką ofertę wiodących na rynku, dochodowych technologii druku cyfrowego na targach FESPA Global Print Expo 2021 (12-15 października 2021 roku, RAI Amsterdam, Holandia, Stoisko: 1-F45). Chcąc w pełni wykorzystać zalety pierwszych organizowanych na żywo targów FESPA...
Hebe i agencja V&P ruszają z kolejną odsłoną kampanii reklamowej „Jestem w Hebe”
Sieć Hebe oraz agencja reklamowa V&P kontynuują współpracę i prezentują najnowszą serię spotów reklamowych pod tytułem „Jestem w Hebe“. Znany już widzom żartobliwy format rozmów matki i córki powróci na ekrany 16 września.  
Awanse i zmiany kadrowe w Gameset
Cezary Sokół i Michał Kisiel, dotychczas Junior Talent Managerowie, awansowali na stanowiska Talent Managerów w agencji gaming marketingu Gameset (grupa LTTM). Ponadto do zespołu Sales&Strategy dołączył Paweł Sakowicz, który objął funkcję Sales Managera.
Zygmunt Chajzer nowym ambasadorem Neonet
Gwiazdą kolejnej odsłony kampanii telewizyjno-radiowej marki NEONET został słynny dziennikarz i prezenter radiowo-telewizyjny, Zygmunt Chajzer. Nowy spot reklamowy skupia się na znalezieniu sprawdzonych rozwiązań, które sprawdzą się na co dzień. Wpisuje się on w komunikację NEONET prowadzoną pod hasłem „Mówisz-masz”, która ma na celu pokazanie...
Salony Agata z nową agencją PR – Big Picture zajmie się kompleksową obsługą brandu
Od września br. obsługę działań komunikacyjnych marki Agata – polskiej sieci salonów mebli i akcesoriów do wyposażenia wnętrz, prowadzi Big Picture. W ramach współpracy agencja odpowiada za stworzenie oraz realizację kompleksowej strategii w obszarze PR produktowego i korporacyjnego. Do zadań agencji należy między innymi prowadzenie biura...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764