logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znany kucharz rozpoczyna współpracę z marką Bracia Koral

  PR 15.05.2017, przeczytano 1985 razy
ilustracjastrzałka

Łukasz Konik, kucharz współpracujący z sieciami hoteli, stworzy przepisy na desery lodowe dla marki Bracia Koral – Lody Jak Dawniej, młodszego brandu PPL Koral.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znany-kucharz-rozpoczyna-wspolprace-z-marka-bracia-koral,32440,artykul.html

Współpraca jest przewidziana na sezon lodowy 2017. Niezwykłe lodowe kompozycje oraz desery będzie można zobaczyć na stronie www.braciakoral.pl w zakładce „Przepisy”.

– Szukaliśmy osoby z dużym doświadczeniem gastronomicznym i pasją, która zainspiruje osoby sięgające po nasze produkty do tworzenia niesamowitych smakowych połączeń – mówi Piotr Gąsiorowski, Dyrektor Marketingu PPL Koral. – Liczymy, że Konik zarazi Polaków miłością do kulinarnej sztuki – dodaje.

Łukasz Konik współpracuje z Instytutem Chemii i Fizyki PAN w Warszawie. Swoje doświadczenie zawodowe zdobywał w najlepszych restauracjach i hotelach w Polsce oraz zagranicą. W 2009 roku Fundacja Klubu Szefów Kuchni przyjęła Łukasza do swojego grona jako najmłodszego szefa kuchni. Ta elitarna Fundacja zrzesza 26 najlepszych szefów kuchni. Wśród nich znajdują się m.in. znani z programów telewizyjnych Kurt Scheller czy Robert Sowa.

Źródło: Bracia Koral

www.braciakoral.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764