logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znanylekarz.pl w kampanii społecznej „Ty czujesz, my dbamy”

  PR 19.10.2020, przeczytano 393 razy
ilustracja

Kampania "Ty czujesz, my dbamy" skierowana jest do pacjentów z problemami skórnymi i ma na celu uświadomienie, że takie problemy, jak wysuszenie, zaczerwienienie, podrażnienie czy swędzenie to sygnały, których nie należy bagatelizować. Ważne, aby szybko znaleźć ich przyczyny i podjąć odpowiednie leczenie, a do tego potrzebna jest konsultacja specjalisty, w tym przypadku dermatologa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znanylekarz.pl-w-kampanii-spolecznej-_ty-czujesz%2C-my-dbamy_,388857,artykul.html

Portal ZnanyLekarz.pl włącza się z akcję i udostępnia możliwość rezerwacji i odbycia wizyt online na platformie. Kampania startuje 19 października i potrwa do 08 listopada br. Na pacjentów czeka około 700 darmowych konsultacji dermatologicznych.

Jak skorzystać z konsultacji dostępnych na ZnanyLekarz?

Wystarczy wejść na stronę, wybrać lekarza specjalistę i "umówić wizytę" w dogodnym terminie. Konsultacja odbedzie się w formie online (w marcu br. ZnanyLekarz wprowadził nową uslugę dla pacjentów i lekarzy - konsultacje online).

Ważnym elementem akcji są również farmaceuci, którzy są dużym wsparciem dla pacjentów. W ramach kampanii pacjenci w około 1200 aptekach w całej Polsce będą mogli skorzystać z opieki farmaceutycznej, czyli uzyskać kompleksową poradę od przeszkolonych farmaceutów w temacie najodpowiedniejszego dbania o skórę. Farmaceuta pomoże dobrać odpowiednie dermokosmetyki wspierające barierę ochronną skóry. Marka Bioderma przygotowała też dla pacjentów około 20 tys. specjalnych zestawów dermokosmetyków wspierających leczenie.

Patronat nad akcją objęło Polskie Towarzystwo Dermatologiczne. Darmowe konsultacje online będą realizowane dzięki współpracy z portalem ZnanyLekarz, a fachowa i ekspercka wiedza farmaceutów w ramach opieki farmaceutycznej to wynik szkoleń przeprowadzonych przez Opieka.Farm.

Źródło: ZnanyLekarz.pl

www.znanylekarz.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bank Pekao S.A. startuje z serią biznesowych podcastów pod tytułem „Pekaonomia”. Do świata finansów i bankowości zaprasza Paweł Jurek, rzecznik prasowy banku.
Logo Mbanku: to samo, ale lepiej dopasowane do cyfrowego świata
Niektóre elementy kolorowego logotypu mBanku właśnie się zmieniły – w sposób niezauważalny dla większości odbiorców. Profesjonaliści zwrócą jednak uwagę na nową czcionkę, nieznacznie zmienione proporcje kolorowych pasków oraz zaktualizowaną paletę barw. Zmiany jeszcze lepiej dopasują znak banku do cyfrowych ekranów. Elementy...
W weekend rozpocznie się montaż neonu, który po renowacji sfinansowanej przez PZU, ponownie zabłyśnie na dachu kamienicy na Placu Kościuszki we Wrocławiu. Reklama „Ubezpiecz mieszkanie w PZU” to jeden z najbardziej znanych wrocławskich neonów, który od lat tworzy historyczny krajobraz tego miasta.
Klip promujący polską literaturę na świecie - New Books from Poland 2020
Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący światową wizytówką tegorocznego wyboru najciekawszych i najbardziej inspirujących książek polskich autorów przedstawionego w angielskojęzycznym katalogu o tym samym tytule.Instytut Książki zaprezentował film promocyjny „New Books from Poland 2020” będący...
Sens pracy w kampanii PZU
Bohaterami kampanii, tak jak w ubiegłym roku, są pracownicy największego polskiego ubezpieczyciela, którzy przez pryzmat swoich doświadczeń zastanawiają się, czym jest dla nich sens w pracy. Kampania opiera się na wypowiedziach pracowników z różnych obszarów biznesowych. Wspólne dla wszystkich jest to, że praca w PZU daje każdemu z nich poczucie sensu i satysfakcji.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764