logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znika pierwsza platforma Senuto

  PR 22.05.2019, przeczytano 171 razy

Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znika-pierwsza-platforma-senuto,382569,artykul.html

Monitoring pozycji

Senuto jest obecne na rynku marketingu online już od kilku lat, zajmując niezmienne miejsce w zestawie narzędziowym nie tylko wielu polskich Specjalistów SEO, ale także ekspertów od marketingu internetowego, content marketingu czy eCommerce.

W poprzedniej wersji Platforma Senuto składała się z modułów analizy widoczności, bazy słów kluczowych oraz narzędzi. Obecnie do tej grupy dołączył moduł Monitoring, który umożliwia sprawdzenie codziennych pozycji wybranego serwisu dla konkretnych słów kluczowych. Co ważne, dotyczy to dowolnego języka i kraju.

Analiza widoczności

Moduł Analiza widoczności, który pozwala na sprawdzenie wszystkich słów kluczowych, na jakie dana witryna jest widoczna w Google, znany jest już z poprzedniej wersji Senuto. W nowej odsłonie wprowadzono jednak wiele nowych raportów i udogodnień.

Pojawił się m.in. raport Kanibalizacja, który pozwala zbadać, czy dany serwis ma problem z kanibalizacją słów kluczowych. To zjawisko skutkujące fluktuacją pozycji oraz spadkiem ruchu organicznego, które bez odpowiedniego narzędzia trudno jest wychwycić.

Ciekawym raportem, zwłaszcza dla rozbudowanych serwisów, jest także Ranking. Udostępnia on listy najlepiej widocznych w Google witryn w różnych kategoriach tematycznych. Pozwala to z jednej strony zbadać kondycję rynku SEO dla poszczególnych segmentów biznesu, a z drugiej – sprawdzić w jakim miejscu i w jakich kategoriach znajduje się interesująca nas witryna.

Przykładem takiego raportu jest [RANKING] 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing

Zupełnie nowa Baza słów kluczowych

Jedną z największych nowości jest całkowicie przebudowany moduł Baza słów kluczowych, który służy do wyszukiwania fraz kluczowych do kampanii SEO i content marketingowych. W nowej Bazie zmienił się sposób pobierania danych i wyniki, które otrzymujemy.

Od teraz system zwraca propozycje słów kluczowych typu long tail (jak do tej pory) oraz frazy powiązane semantycznie, a więc synonimy i słowa pokrewne. To umożliwi precyzyjne zbudowanie listy słów, na jakie warto pozycjonować serwis.

Damian Sałkowski, CEO Senuto, obiecuje systematyczne wdrażanie kolejnych funkcji - Od dość dawna na konferencjach zdarza mi się mówić o algorytmach, zwinnym planowaniu treści i innych trendach, które w niedługim czasie chcemy urzeczywistnić. Wszyscy nasi obecni oraz przyszli użytkownicy mają moją osobistą obietnicę, że zrobimy wszystko, aby dostarczyć najlepszą aplikację w ich całym toolsecie.

  • Do 31.05.2019 r. nową wersję Senuto znajduje się pod adresem: www.new.senuto.com.
  • Pełen opis zmian, jakie zajdą w Senuto od 31.05.2019 r., dostępny jest na blogu Senuto.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Korony Reklamy i Gifts of the Year - Branża reklamowa wybiera najlepsze firmy i upominki w 2020 roku
Wybierz najlepsze firmy w 4 kategoriach. Finał konkursu połączony z wręczeniem "Koron Reklamy" nastąpi 12 lutego 2020 r., pierwszego dnia Targów RemaDays Warsaw 2020 podczas Wieczoru Wystawców.
Remadays 2020: japońskie drukarki Mutoh na stoisku Atrium
Polski dystrybutor marki MUTOH – firma Atrium Centrum Ploterowe – jako co roku zaprezentuje odwiedzającym targi RemaDays pełną ofertę tego czołowego, japońskiego producenta drukarek i ploterów wielkoformatowych.
T-Raperzy znad Wisły i OLX zachęcają do walki ze smogiem
- Ta kampania to kolejne duże wyzwanie dla marki - przyznaje Marcin Sienkowski, head of marketing w OLX. - Zabieramy głos w sprawie społecznie istotnej, na którą wszyscy mamy wpływ i możemy ją zmienić na lepsze. Oczywiście jak zwykle w OLXie robimy to z dystansem.
Loteria konsumencka „Milka. Sercem z Naszymi”
Trwa kampania „Milka. Sercem z Naszymi”, w ramach której marka przygotowała m.in. ogólnopolską loterię skierowaną do konsumentów. Do wygrania 4 nagrody pieniężne w wysokości 100 000 zł oraz ponad 700 nagród w wysokości 100 zł! Akcja potrwa do 14 lutego bieżącego roku.
Styczniowy VIP Event Efi z drukarkami Pro 32r+ i Pro 30f
EFI i dystrybutor tej marki - Atrium Centrum Ploterowe - zapraszają 28-29 stycznia 2020 na VIP Event w Brukseli podczas, którego zaprezentują najnowocześniejsze urządzenia do druku LED.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764