logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znika pierwsza platforma Senuto

  PR 22.05.2019, przeczytano 378 razy

Pierwsza wersja Senuto – polskiej platformy wspierającej planowanie, analizę oraz optymalizację działań SEO – zostanie wyłączona 31 maja 2019 r. Eksperci spółki od wielu miesięcy pracowali nad jej przebudowaniem. Jak zatem będzie wyglądać Senuto w nowej odsłonie?


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znika-pierwsza-platforma-senuto,382569,artykul.html

Monitoring pozycji

Senuto jest obecne na rynku marketingu online już od kilku lat, zajmując niezmienne miejsce w zestawie narzędziowym nie tylko wielu polskich Specjalistów SEO, ale także ekspertów od marketingu internetowego, content marketingu czy eCommerce.

W poprzedniej wersji Platforma Senuto składała się z modułów analizy widoczności, bazy słów kluczowych oraz narzędzi. Obecnie do tej grupy dołączył moduł Monitoring, który umożliwia sprawdzenie codziennych pozycji wybranego serwisu dla konkretnych słów kluczowych. Co ważne, dotyczy to dowolnego języka i kraju.

Analiza widoczności

Moduł Analiza widoczności, który pozwala na sprawdzenie wszystkich słów kluczowych, na jakie dana witryna jest widoczna w Google, znany jest już z poprzedniej wersji Senuto. W nowej odsłonie wprowadzono jednak wiele nowych raportów i udogodnień.

Pojawił się m.in. raport Kanibalizacja, który pozwala zbadać, czy dany serwis ma problem z kanibalizacją słów kluczowych. To zjawisko skutkujące fluktuacją pozycji oraz spadkiem ruchu organicznego, które bez odpowiedniego narzędzia trudno jest wychwycić.

Ciekawym raportem, zwłaszcza dla rozbudowanych serwisów, jest także Ranking. Udostępnia on listy najlepiej widocznych w Google witryn w różnych kategoriach tematycznych. Pozwala to z jednej strony zbadać kondycję rynku SEO dla poszczególnych segmentów biznesu, a z drugiej – sprawdzić w jakim miejscu i w jakich kategoriach znajduje się interesująca nas witryna.

Przykładem takiego raportu jest [RANKING] 100 najlepiej widocznych witryn w kategorii Marketing

Zupełnie nowa Baza słów kluczowych

Jedną z największych nowości jest całkowicie przebudowany moduł Baza słów kluczowych, który służy do wyszukiwania fraz kluczowych do kampanii SEO i content marketingowych. W nowej Bazie zmienił się sposób pobierania danych i wyniki, które otrzymujemy.

Od teraz system zwraca propozycje słów kluczowych typu long tail (jak do tej pory) oraz frazy powiązane semantycznie, a więc synonimy i słowa pokrewne. To umożliwi precyzyjne zbudowanie listy słów, na jakie warto pozycjonować serwis.

Damian Sałkowski, CEO Senuto, obiecuje systematyczne wdrażanie kolejnych funkcji - Od dość dawna na konferencjach zdarza mi się mówić o algorytmach, zwinnym planowaniu treści i innych trendach, które w niedługim czasie chcemy urzeczywistnić. Wszyscy nasi obecni oraz przyszli użytkownicy mają moją osobistą obietnicę, że zrobimy wszystko, aby dostarczyć najlepszą aplikację w ich całym toolsecie.

  • Do 31.05.2019 r. nową wersję Senuto znajduje się pod adresem: www.new.senuto.com.
  • Pełen opis zmian, jakie zajdą w Senuto od 31.05.2019 r., dostępny jest na blogu Senuto.

Źródło: Senuto

www.senuto.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764