logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Znów cyfrowa lustrzanka – tym razem od Konica Minolta

   25.09.2004, przeczytano 1014 razy

Konica Minolta jako kolejny producent sprzętu fotograficznego rozszerza swoją ofertę o cyfrową lustrzankę z wymienną optyką. Japońska firma w listopadzie wprowadzi na rynek aparat Dynax 7D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/znow-cyfrowa-lustrzanka--tym-razem-od-konica-minolta,2384,artykul.html

Dynax 7D to konstrukcja oparta na sprawdzonym modelu Dynax 7. W aparacie cyfrowym zastosowano podobne rozwiązania jak w jego analogowym „przodku”, co zapewne ma rozwiać wątpliwości użytkowników starych aparatów Minolty, jaki model spośród dostępnych na rynku „cyfr” wybrać. Aparat posiada matrycę o rozdzielczości 6 megapikseli i 9-polowy system pomiaru ostrości AF. Spośród modeli oferowanych przez innych producentów wyróżnia się systemem stabilizacji obrazu, niezależnym od zastosowanego obiektywu. Użytkownicy z pewnością docenią też duży, 2,5-calowy wyświetlacz, oraz szybki port USB 2.0. Niestety, producent nie ujawnił choćby przybliżonej ceny aparatu. Można się domyślać, że zawrze się ona w przedziale od 1 tys. do 2 tys. euro, trudno jednak wyrokować, której z tych liczb będzie bliższa.

Wraz z oficjalną prezentacją aparatu Dynax 7D, Konica Minolta pokazała dwa obiektywy o zakresie ogniskowych 17-35 mm i 28-75 mm, przystosowane do współpracy z tym modelem.

Źródło informacji: Digital Photography Review

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764