logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żołądkowa Gorzka w nowej butelce

  PR 01.12.2023, przeczytano 707 razy
ilustracjastrzałka

Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zoladkowa-gorzka-w-nowej-butelce,402307,artykul.html

Żołądkowa Gorzka to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek na polskim rynku alkoholi i jedna z najważniejszych marek we wciąż powiększającym się portfolio Stock Polska. Nowy projekt butelki Żołądkowej Gorzkiej, którego premiera odbyła się pod koniec listopada podczas kameralnego spotkania w warszawskim Summer Studio podkreśla wyjątkowe DNA alkoholu, czyli tradycyjną recepturę, rzemieślnicze korzenie i najwyższą jakość. To już dziewiąta odsłona butelki najbardziej z rozpoznawalnych wódek smakowych w Polsce. Opakowanie wykonane z grubego szkła zaskakuje kształtem, wykończeniem i grawerowanymi elementami. Ozdabia je odświeżona graficznie etykieta, która jest doskonałym uzupełnieniem nowej opowieści o historycznych korzeniach wódki i ma wyróżniać niepowtarzalny charakter kultowej Żołądkowej Gorzkiej.

Żołądkowa Gorzka mimo, że jest jedną z najbardziej znanych i masowych marek w naszym portfolio, jest marką o niezwykłych rzemieślniczych korzeniach. Nie zmienia się jej smak, tylko sposób podania. Dlatego zależało nam, by wygląd nowej butelki nawiązywał nie tylko do najlepszych tradycji gorzelnictwa w Polsce, ale również idealnie wpisywał się w aktualne potrzeby rynku i naszą strategię jego premiumizacji. Doskonale wiemy, że przy wyborze produktu, konsumenci coraz częściej kierują się historią, która za nim stoi. Zwracają uwagę na składniki i sposób produkcji. Dotyczy to też rynku alkoholowego. Żołądkowa Gorzka ma niezwykłą historię i chcemy o niej wciąż przypominać w ciekawy sposób. Tym bardziej, że to tradycyjna marka, ale sposób jej konsumpcji staje się coraz bardziej nowoczesny. Żołądkowa Gorzka staje się ważnym elementem kultury picia coctaili, która w Polsce rośnie z każdym rokiem. Klienci poszukują nowych doznań. A my chcemy im to nie tylko zapewnić, ale też towarzyszyć w tej podróży”, mówi Sławomir Kreczmański, Senior Brand Manager.

Źródło: Stock Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sylwia Kobus wzmacnia zespół Altavia Kamikaze + K2
Do agencji Altavia Kamikaze + K2 dołączyła Sylwia Kobus, obejmując stanowisko Account Director. Ma prawie 20 lat doświadczenia w branży agencyjnej, ostatnio pracowała w agencji Bluecloud Interactive, także jako Account Director.
Podsumowanie Promo Show 2024: Relacje budują biznes
Ponad 270 wystawców, 600 brandów i blisko 9000 zwiedzających oraz niemal 1900 reprezentantów z ponad 30 krajów. 3 hale, setki artykułów promocyjnych, nowości, warsztaty, pokazy mediów oraz maszyn, premiery produktów oraz urządzeń. Tak w dwóch zdaniach można podsumować Międzynarodowe Targi Reklamy i Druku PROMO SHOW.
Agencja Luckyyou rozbudowuje Business Development
Agencja LUCKYYOU rozbudowuje dział Business Development: do zespołu dołącza Łukasz Kuchna, dotąd Growth Lead w Automation House, Tomasz Dolczewski awansuje na stanowisko Business Development Managera.
24/7Communication, jedna z największych agencji komunikacji strategicznej w Polsce, dołączyła do Crisis Communications Network Europe (CCNE). Jest to sieć niezależnych, europejskich agencji komunikacyjnych i consultingowych, świadczących najwyższej jakości usługi i doradztwo w zakresie komunikacji kryzysowej.
Maybelline New York w kampanii od MullenLowe Warsaw
„Kliknij po efekt rozświetlenia” pod takim hasłem prowadzona jest kampania launchująca nową bazę rozświetlającą 4w1 Instant Perfector Glow marki Maybelline New York (L’Oréal Polska). Za warstwę kreatywną odpowiada agencja MullenLowe Warsaw.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764