logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żółta Family Eduscho ze wsparciem komunikacyjnym

  PR 04.12.2024, przeczytano 419 razy
ilustracja

Żółta Family, jedna z ulubionych marek kawowych Polaków, dołączyła do rodziny Eduscho. Nowe opakowanie i logotyp na opakowaniu nie oznaczają jednak modyfikacji receptury. Wręcz przeciwnie: Eduscho Family to ten sam dobrze znany smak i aromat, od lat zachwycający miłośników kawy w Polsce.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zolta-family-eduscho-ze-wsparciem-komunikacyjnym,406724,artykul.html

Intensywna i wyrazista kawa Family – mielona oraz instant – wciąż jest dostępna w charakterystycznych żółtych opakowaniach, na których od teraz widnieje już logotyp Eduscho, a także naklejka z hasłem: „Nowe opakowanie, ten sam smak”. Bez zmian pozostały także gramatura oraz format produktu. - Żółta kawa Family to smak i aromat, który kochają Polacy. Teraz ten kultowy brand dołączył do rodziny Eduscho, tworząc silną ofertę w segmencie ekonomicznym. Zmiana dotyczy wyłącznie logotypu, znika Tchibo, pojawia się Eduscho – mówi Izabela Brzozowska, Senior Brand Manager Coffee & RTD PL w Tchibo Warszawa.

ilustracjastrzałka

ilustracjastrzałka

Silne wsparcie komunikacyjne

Kampania reklamowa dotycząca rebrandingu ulubionego produktu wielu kawoszy w Polsce nadal trwa. W jej ramach w telewizji konsumenci są zapewniani, że Family ma nowe opakowanie, ale wciąż ten sam, niezmiennie intensywny smak i aromat. O tym samym informują również gazetki klienckie oraz materiały POSM w punktach sprzedaży. Za działania ATL odpowiada agencja DDB, BTL realizuje Trade MKT, zakup mediów należy do kompetencji OMD, zaś działania w mediach społecznościowych prowadzone są przez GoldenSubmarine.

Nowe opakowania zaczęły pojawiać się w sklepach, jednak na półkach można jeszcze znaleźć kawę Tchibo Family w poprzedniej wersji graficznej. Będzie ona dostępna dla konsumentów do czasu wyprzedaży asortymentu.

Źródło: Tchibo Warszawa

www.tchibo.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dare to be fair! Wystawa Dominiki Janickiej w galerii Traffic Design
Zapraszamy na pierwszy w tym roku wernisaż w galerii Traffic Design. Dare to be fair Dominiki Janickiej to projekt o architekturze i budownictwie uwzględniających głos i znaczenie: środowiska, społeczności lokalnych, czy pracowników budowy.
Forum IAB 2025: Call for papers
Otwieramy call for papers do kolejnej edycji najważniejszej konferencji branży internetowej w Polsce. W tym roku Forum IAB przebiegnie pod hasłem “Zintegrowana przyszłość” i odbędzie się 4 - 5 czerwca 2025 r. w Warszawie. Zostań częścią tego wydarzenia. Na propozycję Twojej prezentacji czekamy do 31 stycznia br.
Sara James i Rossmann „Chcą ci powiedzieć coś” o ciele
Twarzą nowej kampanii Rossmanna jest Sara James. Firma połączyła siły z artystką, aby dotrzeć ze swoim pozytywnym przekazem o samoakceptacji i wdzięczności dla własnego ciała także do młodych ludzi.
Zarządzanie treściami z netPR.pl po nowemu
Oprogramowanie netPR.pl to unikatowe połączenie systemu CMS, narzędzi do komunikacji i zarządzania danymi osobowymi oraz systemu prezentacji treści w internecie. Platforma netPR.pl pozwala od teraz na indywidualne dopasowanie komponentów oprogramowania do potrzeb organizacji. W ofercie pozostaje nadal klasyczny wybór gotowych rozwiązań, takich jak biuro prasowe, witryna,...
George Clooney jako detektyw w kampanii Nespresso
Razem z Evą Longorią, Camille Cottin oraz Kim Go Eun wyruszają w zagadkową podróż prezentując pożądane przez wszystkich kawy Nespresso.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764