logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zondacrypto przedłuża współpracę z Rakowem Częstochowa

  PR 13.05.2025, przeczytano 317 razy
ilustracja

Po dwóch latach owocnej współpracy, zondacrypto oraz Raków Częstochowa ogłaszają przedłużenie umowy sponsorskiej o kolejne 3 lata. W ramach nowego porozumienia, zondacrypto nabywa prawa do nazwy stadionu. Raków rozegrał debiutancki mecz na zondacrypto Arena.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zondacrypto-przedluza-wspolprace-z-rakowem-czestochowa,408758,artykul.html

Partnerstwo rozpoczęło się wraz z sezonem 2023/2024. Obecny lider Ekstraklasy oraz branżowy lider Europy Środkowo-Wschodniej bardzo mocno zaangażowali się we wspólny projekt sponsorski. Obie strony łączy zaangażowanie i chęć wykorzystywania innowacyjnych rozwiązań. Kibice klubu mogą nabyć bilety oraz karnety za pomocą kryptowalut dzięki bramce płatniczej zondacrypto pay. Co więcej, za pomocą tej usługi, w styczniu 2025 roku Raków Częstochowa zrealizował pierwszy w Polsce transfer piłkarski kryptowalutami, sprowadzając Ibrahimę Secka z Senegalu przy wsparciu zondacrypto pay, bramki płatniczej krypto-fiat.

– Z przyjemnością przedłużamy Umowę z Rakowem, mając z tyłu głowy chęć wsparcia klubu w walce o następne trofea. Ścieżkę Rakowa można porównać do rozwoju rynku kryptowalut, co też pokazuje wideo promocyjne opublikowane z okazji nowej odsłony naszej współpracy. Wiemy, jak ważne w takich momentach dla społeczności klubu jest wsparcie i zaufanie. Nasze poszerzone działania to też ukłon w stronę kibiców, którzy odegrali ogromną rolę w drodze Rakowa na szczyty ligowej tabeli – mówi Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

zondacrypto Arena – od dziś to nowa nazwa obiektu przy ulicy Limanowskiego. To najbardziej zauważalny element nowej umowy pomiędzy klubem z Częstochowy, a giełdą kryptowalut. Pierwszy mecz na zondacrypto Arena będzie szczególnym wydarzeniem. Przygotowano różne atrakcje, w tym jedną szczególną, o której wkrótce poinformuje Klub.

- Dotychczasową współpracę z zondacrypto można zaliczyć do niezwykle udanych. Razem z naszym sponsorem strategicznym zrealizowaliśmy wiele innowacyjnych inicjatyw, m.in. przeprowadziliśmy pierwszy w Polsce transfer w kryptowalutach. Rozszerzenie partnerstwa do sponsoringu tytularnego stadionu to duży i wiele znaczący krok w rozwoju klubu. Świadczy o potencjale Rakowa, który krok po kroku realizuje kolejne cele w stronę zbliżenia się do najlepiej prosperujących organizacji sportowych w Europie. Klub konsekwentnie dostarcza realną wartość dla naszych sponsorów, co przekłada się na długofalowe i owocne partnerstwa. Oznacza to nie tylko zwiększenie finansowania przez zondacrypto, ale także pokazuje, że są chętni na wspieranie sportu w Częstochowie na dużą skalę - mówi Piotr Obidziński, Prezes Rakowa Częstochowa.

Nowa umowa obowiązuje do końca sezonu 2027/2028 i obejmuje szereg działań promocyjnych oraz technologicznych, mających na celu dalsze zacieśnienie współpracy pomiędzy zondacrypto, a Rakowem Częstochowa. Nie zabraknie również podstawowych świadczeń jak: reklamy sponsora na froncie koszulki, reklamy w formie dywanów 3D, tzw. jamników. Kibice Medalików mogą skorzystać również ze specjalnej akcji promocyjnej. Nowi klienci rejestrujący się z dedykowanym kodem: MEDALIKI, spełniając kilka prostych warunków, mogą otrzymać bonus w postaci 10$ w kryptowalucie.

– zondacrypto rozpoczęła przygodę z marketingiem sportowym właśnie w Częstochowie. Jesteśmy zachwyceni otwartością klubu, ale też determinacją w chęć poznania specyfiki blockchainu i rynku kryptowalut. Z naszej strony klub również może liczyć na ciągłe zaangażowanie. M.in. byliśmy obecni na obozie zimowym, objęliśmy mecenat nad Muralem zasłużonego trenera Marka Papszuna, byliśmy przy otwarciu „Mistrzowskiej”. Teraz podjęliśmy decyzję o wsparciu obiektu przy ulicy Limanowskiego. Jest to symbol naszej wspólnej misji i drogi ku nowoczesności i innowacji. Znamy sytuację stadionu. Nie chcemy jednak wchodzić w polemikę, a wspierać. Wykorzystujemy zatem dostępną obecnie infrastrukturę, z nadzieją patrząc w przyszłość – dodaje Krzysztof Sikora, Sponsorship Project Coordinator zondacrypto.

Dla zondacrypto to kolejny dowód zaangażowania we wspieranie sportu na najwyższym poziomie. Licencjonowana giełda kryptowalut o polskich korzeniach współpracuje już z takimi organizacjami sportowymi, jak m.in. Juventus FC, Atalanta BC, AS Monaco Basket, Pogoń Szczecin czy Dziki Warszawa. Od początku roku 2025, zondacrypto jest również tytularnym sponsorem teamu kolarskiego Canyon//SRAM zondacrypto, z Katarzyną Niewiadomą – polską triumfatorką Tour de France Femmes 2024 – na czele.

Źródło: zondacrypto

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Carlsberg partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025
Marka Carlsberg została oficjalnym partnerem festiwalu Letnie Brzmienia 2025, jednego z najpopularniejszych wydarzeń muzycznych tego lata w Polsce. Przez całe wakacje piwo Carlsberg będzie obecne na festiwalowej trasie ze swoją strefą, która stanie się przestrzenią spotkań, relaksu i dobrej zabawy w duchu hasła „Wszystko co najlepsze zaczyna się od ciekawości?...
Biedronka i marka Polaris wspierają młodych piłkarzy ręcznych
Biedronka, która już od ubiegłego roku wspiera polską piłkę ręczną, rozszerza współpracę ze Związkiem Piłki Ręcznej w Polsce. Woda Polaris, dostępna wyłącznie w sklepach sieci, została Oficjalną Wodą Mistrzostw Świata w Piłce Ręcznej Mężczyzn do lat 21, a sieć Biedronka - „Narodowym Dostawcą” mistrzostw. Inauguracja rozgrywek najlepszych młodych piłkarzy...
Krzysztof Ibisz i Awantura o kasę w kampanii Plusha
Rozpoczyna się najnowsza kampania Plusha, który wjechał na plan teleturnieju „Awantura o kasę”. Drużyna Miśtrzów przebiła uczestników… milionem gigabajtów.
CAMINO A ESPANA - warszawska opowieść o hiszpańskim wzornictwie
11 czerwca 2025 roku Warszawa na kilka godzin przeniosła się na Półwysep Iberyjski. Wszystko za sprawą wydarzenia „SPAIN IS IN - CAMINO A ESPAÑA", które po raz drugi odbyło się w stolicy Polski. Inicjatywa ICEX España Exportación e Inversiones, Ambasady Hiszpanii i agencji OKK! PR ponownie przyciągnęła architektów,...
Kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”
16 czerwca wystartowała kampania społeczna „MOCni w Słowach – Bo to, co mówisz, zostaje na zawsze”, organizowana przez All About Parenting. Jej celem jest zwrócenie uwagi rodziców na to, jak codzienne słowa wpływają na emocje i rozwój dzieci oraz zachęcenie ich do refleksji nad tym, co sami słyszeli w dzieciństwie i jak dziś komunikują...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764