logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zoom Art 2016: Konkurs kalendarzy ponownie pod patronatem Signs.pl

   11.01.2016, przeczytano 3090 razy
ilustracjastrzałka
I edycja konkursu

Międzynarodowy Festiwal i Konkurs Kalendarzy ZOOM ART to konkurs kalendarzy połączony z ich wystawami. Skierowany do firm reklamujących się za pomocą kalendarzy, do drukarnii oraz agencji reklamowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zoom-art-2016%3A-konkurs-kalendarzy-ponownie-pod-patronatem-signs.pl,27042,artykul.html

Celem konkursu jest porównanie osiągnięć, podniesienie jakości prac oraz uhonorowanie zleceniodawców i twórców kalendarzy. Zapraszamy zleceniodawców, wydawców i twórców posługujących się sztuką poligrafii, fotografii, ilustracji, typografii, potrafiących z kalendarza uczynić dzieło sztuki oraz propagować za jego pomocą sztukę wysoką.

Festiwal Zoom Art 2016 jest 2 edycją konkursu. W zeszłym roku festiwal i konkurs został objęty wieloma patronatami. W tym roku patronat honorowy pełni Prezydent Miasta Katowice, patronat artystyczny pełni Akademia Sztuk Pięknych w Katowicach. Portal Signs.pl po raz drugi objął konkurs patronatem medialnym.

Finał konkursu - gala rozdania nagród odbędzie się w Katowicach w dniach 5-6 marca 2016 r.


 

Kategorie konkursu:

Grand prix

  • kalendarz wieloplanszowy
  • kalendarz jednoplanszowy
  • kalendarz trójdzielny / jednodzielny / wielodzielny
  • kalendarz książkowy
  • kalendarz charytatywny
  • kalendarz inny/nietypowy
  • najlepsza ilustracja
  • najlepsza fotografia
  • kalendarz old (kalendarz wydany w latach ubiegłych, dowolny format i typ)
  • kalendarz szkolny (kalendarz wydany przez placówki oświaty, uczniów i studentów)
  • kalendarz ogólnodostępny do kupienia w sklepach (nieautorski, dowolny typ i format)
  • kalendarz administracyjny wydany przez instytucje urzędowe (urzędy miast, gmin, muzea)


Uczestnicy festiwalu otrzymują dyplom oraz nagrodę w przedstawionych kategoriach. Jest to prestiżowe wyróżnienie dla firm biorących udział w festiwalu, to również doskonała platforma reklamowo-promocyjna.

W konkursie Zoom Art 2015 wzięło udział 99 kalendarzy oraz 13 dodatkowych zgłoszeń na najlepszą fotografię i ilustrację. Uczestnicy to polskie firmy, urzędy miast, szkoły oraz firmy z kapitałem zagranicznym.

Międzynarodowe jury składa się z osób profesjonalnie zajmujących się grafiką, projektowaniem, poligrafią, ilustracją oraz fotografią.

Źródło: ZoomArt

www.zoom-art.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764