logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zooplus w swojej nowej kampanii pokazuje świat oczami zwierząt

  PR 13.09.2021, przeczytano 894 razy
ilustracja

Ostatni rok był wyjątkowy po wieloma względami. Pandemia COVID-19 przyniosła znaczące zmiany w nawykach konsumentów, czego przykładem może być wyraźnie dostrzegalny zwrot w kierunku zakupów w sieci. Jak wynika z raportu Gemius: ‘E-commerce w Polsce w 2020’, w ubiegłym roku już 73 proc. badanych internautów chociaż raz dokonało zakupu online – to aż o 11% więcej, niż w roku 2019. Powtarzające się okresy lockdownu, zamknięte sklepy i galerie handlowe, obawa przed zakażeniem się, nie sprzyjały robieniu zakupów w sklepach stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zooplus-w-swojej-nowej-kampanii-pokazuje-swiat-oczami-zwierzat,392967,artykul.html

- Dlatego tak ważna stała się szeroka oferta wyspecjalizowanych sklepów internetowych, do których należy zooplus. Klienci poszukujący miejsca, w którym mogliby dokonać bezpiecznych zakupów dla swoich czworonożnych przyjaciół przekonali się, że w tych trudnych czasach zooplus może im zaoferować praktycznie wszystko, czego ich zwierzęta potrzebują w codziennym życiu: począwszy od posłań i legowisk, przez zabawki czy inne akcesoria, po najwyższej jakości karmę – komentuje Barbara Sadowska z zooplus.

Lockdown sprawił też, że więcej czasu zaczęliśmy spędzać w domu, z czego na pewno ucieszyły się nasze zwierzęta. Psy mogły korzystać z częstszych spacerów, koty z całodziennego rozpieszczania. Mieliśmy jako opiekunowie częstszą możliwość obserwowania, jak wielką ciekawością i chęcią odkrywania świata charakteryzują się nasze zwierzęta. To właśnie ta fascynująca cecha została przedstawiona w spotach nowej kampanii zooplus.

- Każdy, kto mieszka ze zwierzakami wie, że są one tak samo ciekawskie, a czasami nawet bardziej, niż ludzie. Dotyczy to zarówno psów, kotów, papużek, jak i żółwi czy chomików. Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę na te potrzeby i zachęcić konsumentów do ich wspólnego odkrywania z zooplus – podkreśla Barbara Sadowska, Managing Director zooplus Polska.

Firma zachęca do eksplorowania bogatej oferty swojego sklepu internetowego i nabywania nowych produktów dla swoich pupili. Promuje też wygodę i szybkość zakupów online.

- Nasz szeroki asortyment oraz szybka dostawa sprawiają, że zakupy w zooplus są proste i wygodne. Z nami konsumenci zaspokoją praktycznie wszystkie potrzeby swoich pupili, a zaoszczędzony czas mogą spędzić razem, na spacerach czy wspólnej zabawie – dodaje Barbara Sadowska.

ilustracjastrzałka

Kampania zooplus startuje 13 września i potrwa do końca października 2021 roku. Powstałe w ramach akcji spoty będą emitowane w TV oraz online i na kanale YouTube zooplus.

Za strategię komunikacji odpowiadają agencje Liquid Thread i Spark Foundry, a za wsparcie PR, agencja MSL.

Źródło: ZOOPLUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Platforma Grajhack promuje ofertę a2mobile
Telefonia komórkowa a2mobile wystartowała z platformą komunikacji dla graczy “Grajhack”, która pokazuje użytkownikom sprytne rozwiązania i ułatwienia w grach. Do współpracy marka wybrała Gameset – topową agencję gaming marketingu.
Czwarta edycja Slow Space by Puma w Gdańsku
Po Warszawie, Krakowie i Wrocławiu przyszedł czas na Trójmiasto - Slow Space by PUMA zagości w Gdańsku. Zgodnie z ideą projektu, tym razem w Plenum na terenie Stoczni Gdańskiej, powstanie miejsce, w którym każdy będzie mógł holistycznie zadbać o swoje zdrowie, zwolnić i spotkać się z trenerkami, nauczycielkami jogi, psychoterapeutkami oraz specjalistkami w...
More Bananas wspierało Grupę Techramps
More Bananas w sierpniu 2023 roku rozpoczęło współpracę z Grupą Techramps - marką specjalizująca się w projektowaniu i budowie skateparków. Agencja odpowiadała za stworzenie strategii komunikacji marki.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764