logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zooplus w swojej nowej kampanii pokazuje świat oczami zwierząt

  PR 13.09.2021, przeczytano 826 razy
ilustracja

Ostatni rok był wyjątkowy po wieloma względami. Pandemia COVID-19 przyniosła znaczące zmiany w nawykach konsumentów, czego przykładem może być wyraźnie dostrzegalny zwrot w kierunku zakupów w sieci. Jak wynika z raportu Gemius: ‘E-commerce w Polsce w 2020’, w ubiegłym roku już 73 proc. badanych internautów chociaż raz dokonało zakupu online – to aż o 11% więcej, niż w roku 2019. Powtarzające się okresy lockdownu, zamknięte sklepy i galerie handlowe, obawa przed zakażeniem się, nie sprzyjały robieniu zakupów w sklepach stacjonarnych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zooplus-w-swojej-nowej-kampanii-pokazuje-swiat-oczami-zwierzat,392967,artykul.html

- Dlatego tak ważna stała się szeroka oferta wyspecjalizowanych sklepów internetowych, do których należy zooplus. Klienci poszukujący miejsca, w którym mogliby dokonać bezpiecznych zakupów dla swoich czworonożnych przyjaciół przekonali się, że w tych trudnych czasach zooplus może im zaoferować praktycznie wszystko, czego ich zwierzęta potrzebują w codziennym życiu: począwszy od posłań i legowisk, przez zabawki czy inne akcesoria, po najwyższej jakości karmę – komentuje Barbara Sadowska z zooplus.

Lockdown sprawił też, że więcej czasu zaczęliśmy spędzać w domu, z czego na pewno ucieszyły się nasze zwierzęta. Psy mogły korzystać z częstszych spacerów, koty z całodziennego rozpieszczania. Mieliśmy jako opiekunowie częstszą możliwość obserwowania, jak wielką ciekawością i chęcią odkrywania świata charakteryzują się nasze zwierzęta. To właśnie ta fascynująca cecha została przedstawiona w spotach nowej kampanii zooplus.

- Każdy, kto mieszka ze zwierzakami wie, że są one tak samo ciekawskie, a czasami nawet bardziej, niż ludzie. Dotyczy to zarówno psów, kotów, papużek, jak i żółwi czy chomików. Naszą kampanią chcemy zwrócić uwagę na te potrzeby i zachęcić konsumentów do ich wspólnego odkrywania z zooplus – podkreśla Barbara Sadowska, Managing Director zooplus Polska.

Firma zachęca do eksplorowania bogatej oferty swojego sklepu internetowego i nabywania nowych produktów dla swoich pupili. Promuje też wygodę i szybkość zakupów online.

- Nasz szeroki asortyment oraz szybka dostawa sprawiają, że zakupy w zooplus są proste i wygodne. Z nami konsumenci zaspokoją praktycznie wszystkie potrzeby swoich pupili, a zaoszczędzony czas mogą spędzić razem, na spacerach czy wspólnej zabawie – dodaje Barbara Sadowska.

ilustracjastrzałka

Kampania zooplus startuje 13 września i potrwa do końca października 2021 roku. Powstałe w ramach akcji spoty będą emitowane w TV oraz online i na kanale YouTube zooplus.

Za strategię komunikacji odpowiadają agencje Liquid Thread i Spark Foundry, a za wsparcie PR, agencja MSL.

Źródło: ZOOPLUS

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Etno Cafe: ziarna kawy stworzone przez influencerów
Z początkiem grudnia sieć Etno Cafe wprowadziła do sprzedaży limitowaną edycję ziaren kawy, które powstały we współpracy z popularnymi influencerami. Mieszanka została opracowana przez roasterów zgodnie ze wskazówkami internetowych twórców.
Proces produkcji Polskiej Wódki na muralu Tytusa Brzozowskiego
Na warszawskiej Pradze, w Muzeum Polskiej Wódki odsłonięto najnowszy mural autorstwa Tytusa Brzozowskiego. Tym samym wzbogacił on Szlak murali imienia artysty, którym Warszawska Organizacja Turystyczna zachęca do okrywania stolicy w niekonwencjonalny sposób. Znany z zamiłowania do Warszawy malarz, zobrazował tym razem proces produkcji Polskiej Wódki, zbierając w jeden...
OKK! - Droga do własnej pracowni
Podczas studiów architektonicznych młodzi adepci zdobywają głównie wiedzę techniczną i artystyczną. Często pomijane są zaś kluczowe aspekty dotyczące prowadzenia własnego biznesu. Po zakończeniu edukacji wielu absolwentów staje przed wyzwaniem - wiedzą, jak projektować, ale nie mają pojęcia, jak rozpocząć własną drogę w branży. Brak tej świadomości...
Polska pracownia Tremend z I Nagrodą w konkursie WAF 2023
Wnętrza Royal Tulip Warsaw Apartments zostały docenione na prestiżowym World Architecture Festival 2023 w Singapurze. Realizacja polskiej pracowni Tremend nie tylko znalazła się na konkursowej „krótkiej liście”, ale też pokonała pozostałe projekty z całego świata, zdobywając I Nagrodę w kategorii INSIDE –...
Rekordowa aktywność w branży eventowej
W tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland na zlecenie ClickMeeting przeprowadziło analizę, z której wynika, że 40 proc. przedsiębiorstw związanych z eventami, wystawami oraz kongresami znajduje się w dobrej kondycji finansowej. Jednak pomimo polaryzującej sytuacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764