logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zortax: Druk 3D pomaga niewidomym dotknąć wspomnień

  PR 19.05.2016, przeczytano 765 razy
ilustracjastrzałka

Niewidomi borykają się z wieloma ograniczeniami, z których zwykle osoby widzące nie zdają sobie sprawy. Mają też, niezwykłe, z perspektywy osób widzących, potrzeby, których często nie potrafimy sobie nawet wyobrazić. Tak było również w przypadku Miki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zortax%3A-druk-3d-pomaga-niewidomym-dotknac-wspomnien,28606,artykul.html

Miki to niewidoma kobieta mieszkająca we włoskim miasteczku Como, położonym niedaleko Mediolanu. Na co dzień pracuje jako przewodnik w muzeum dla niewidomych i udziela się społecznie.

Od kilku lat była w szczęśliwym związku z Domenico, który jest muzykiem. Wielkim marzeniem Miki było, aby móc cofnąć się w czasie i poczuć, jak wyglądał jej ukochany, kiedy był dzieckiem. Domenico postanowił znaleźć sposób, aby spełnić marzenie kobiety. Z pomocą przyszedł Alberto Canali – właściciel firmy 3DP s.r.l, specjalizującej się w technologii 3D. Dzięki oprogramowaniu Z-Brush i wsparciu artysty Simone Rasettiego, udało im się stworzyć trójwymiarowy model twarzy Domenico, bazując na zdjęciu sprzed ponad 40 lat. Model został następnie wydrukowany w 3D na polskich drukarkach Zortrax M200.

Historię marzenia tej pary zobaczyć można na poniższym filmie:

Źródło: Zortrax

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764