logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zortrax - najlepsza drukarka 3D na świecie i polski towar eksportowy

  PR 02.04.2015, przeczytano 803 razy
ilustracjastrzałka

Firma Zortrax, lider w dziedzinie druku 3D w Polsce, poinformowała, że jej drukarka 3D Zortrax M200, została uznana za najlepsze urządzenie desktopowe w prestiżowym rankingu serwisu 3DHubs.com. Polski produkt wygrał z 399 innymi urządzeniami z całego świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zortrax---najlepsza-drukarka-3d-na-swiecie-i-polski-towar-eksportowy,24427,artykul.html

Najnowszy raport na temat trendów w druku 3D z kwietnia 2015 r. powstał na bazie danych gromadzonych przez społeczność 3D Hubs, oznacza to, że przy jego tworzeniu pod uwagę wzięto dane dotyczące 13 500 urządzeń do druku 3D z ponad 150 krajów zarejestrowanych w serwisie oraz tysiące zamawianych wydruków. Raport uwzględnia nie tylko najlepsze urządzenia w kategoriach maszyn desktopowych oraz przemysłowych ale również tak interesujące dane jak najczęściej używane oprogramowanie przy tworzeniu trójwymiarowych modeli do wydruków, najbardziej aktywne miasta na mapie światowego druku 3D czy nawet geograficzny podział miejsc, w których wydruki 3D są zamawiane najczęściej. 3D Hubs, to serwis internetowy, w którym właściciele drukarek 3D mogą otrzymywać zlecenia na wydruki od osób, które nie dysponują takim sprzętem a jednocześnie największa na świecie społeczność skupiona wokół druku 3D.

Drukarka Zortrax M200 została uznana za najlepsze urządzenie desktopowe pod względem jakości wydruku spośród 400 uwzględnionych w kwietniowym rankingu drukarek 3D tego rodzaju. Trafiają do niego wyłącznie maszyny, które zgromadziły na swoim koncie ponad 25 recenzji. Polski produkt uzyskał 4,81 punktu na 5 możliwych na podstawie 243 recenzji.

„Wyróżnienia otrzymywane od społeczności skupionej wokół druku 3D cieszą nas podwójnie, pokazują bowiem, że stworzyliśmy produkt, który odpowiada na realne potrzeby użytkowników” – powiedział Rafał Tomasiak, CEO Zortrax. „To zresztą już drugi raz, gdy społeczność 3D Hubs doceniła nasze rozwiązanie – w ubiegłym roku nasza drukarka została uznana za najlepsze urządzenie typu plug&play”.

Drukarka Zortrax M200 charakteryzuje się wysoką jakością wydruku przy niewielkim koszcie zakupu (sugerowana cena detaliczna urządzenia wynosi 6 900 zł netto). Urządzenie kierowane jest do profesjonalistów z branż, w których potrzebne jest szybkie prototypowanie, między innymi projektantów, architektów, inżynierów i wielu innych. Drukarka Zortrax M200 sprzedawana jest obecnie w 49 krajach świata w tym w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Niemczech oraz oczywiście w Polsce.

Pełną wersję raportu znaleźć można na stronie: http://www.3dhubs.com/trends 

3D Hubs to największa na świecie i najszybciej rosnąca sieć drukarek 3D w 7 000 lokalizacji w 140 krajach. Misją serwisu jest zapewnienie dostępu do technologii druku 3D jak największej ilości osób na całym świecie przez łączenie posiadaczy drukarek 3D (Hubs) z potencjalnymi klientami. Jest to też największa i najszybciej rozwijająca się społeczność skupiona wokół zjawiska, jakim jest druk 3D.

Źródło: Zortrax

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764