logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zortrax M200 najlepszym na świecie urządzeniem plug&play 2016

  PR 25.11.2015, przeczytano 701 razy
ilustracjastrzałka

Firma Zortrax poinformowała, że jej drukarka 3D Zortrax M200, została uznana za urządzenie roku 2016 w kategorii Plug ‘n’ Play przez prestiżowy serwis 3DHubs.com.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zortrax-m200-najlepszym-na-swiecie-urzadzeniem-plugandplay-2016,26659,artykul.html

3D printer guide 2016 to zestawienie podsumowujące zbierane przez serwis opinie użytkowników korzystających z drukarek 3D. Składają się na nie 5 350 recenzje 441 modeli drukarek 3D.

By wyrobić sobie swoje opinie recenzenci wydrukowali 714 300 modeli, a samo spisanie ich wrażeń zajęło w sumie 638 godzin (razem mogą też pochwalić się  doświadczeniem z korzystania z druku 3D wynoszącym 3962 lata). Pod uwagę brano głównie takie czynniki jak: jakość wydruku, łatwość użytkowania, jakość sprzętu, niezawodność, ilość awarii, pomoc techniczna, społeczność, koszty związanie z korzystaniem z urządzenia a także oprogramowanie i wartość.

W rankingu wzięto pod uwagę desktopowe (nabiurkowe) drukarki 3D podzielone na takie kategorie jak: Enthusiast (urządzenia dające się łatwo rozbudowywać, z liczną społecznością), Plug ‘n’ Play (łatwe w użyciu, niezawodne i gotowe do pracy po wyjęciu z pudełka), Kit/DIY (sprzęt open source i do samodzielnego montażu), Budget (drukarki kosztujące poniżej 1000 $) oraz Resin (drukujące ze światłoutwradzalnej żywicy).

Każdy z modeli, który znalazł się w czołowej 20-stce zestawienia zgromadził przynajmniej 20 szczegółowych recenzji. Nic zatem dziwnego, że zestawienia przygotowywane przez 3DHubs.com powszechnie uznawane są za najbardziej miarodajne w branży. 3D Hubs, to serwis internetowy, w którym właściciele drukarek 3D mogą otrzymywać zlecenia na wydruki od osób, które nie dysponują takim sprzętem a jednocześnie największa na świecie społeczność skupiona wokół druku 3D.

Drukarka Zortrax M200
została uznana za najlepsze urządzenie w kategorii Plug ‘n’ Play, gdzie główny nacisk położono na niezawodność, gotowość urządzenia do pracy po wyjęciu z opakowania oraz łatwość obsługi. Urządzenia oceniane w tej kategorii charakteryzują się również solidną jakością wydruku, niską awaryjnością oraz dobrym wsparciem dla użytkownika. 

Największe uznanie uzyskała polska drukarka 3D Zortrax M200, która otrzymała ocenę 9.0. Jest to jedna z najchętniej wybieranych drukarek 3D przez społeczność 3Dhubs.com, została najwyżej oceniona w takich kategoriach jak jakość wydruku, niezawodność i stosunek ceny do jakości. M200 może pochwalić się też łatwością użycia, trwałą konstrukcją oraz najmniejszą w zestawieniu liczbą nieudanych wydruków (poniżej 7%). Drukarkę 3D z Olsztyna poleciłoby innym aż 98% użytkowników, a raport 3DHubs podkreśla, że nadaje się zarówno dla tych, którzy zaczynają przygodę z drukiem 3D jak i profesjonalistów.

Drugi rok z rzędu nasze urządzenie zdobywa tytuł najlepszej drukarki 3D w kategorii Plug ‘n’ Play. Ponieważ ranking 3DHubs.com to największe tego rodzaju zestawienie na świecie, do tego  opinie pochodzą od najbardziej wiarygodnych recenzentów – użytkowników drukarek. Z wymienionych powodów nagrodami od 3D Hubs szczycimy się szczególnie. Przypomnę jeszcze, że w kwietniu tego roku M200 znalazła się również na szczycie rankingu drukarek desktopowych prowadzonego przez ten serwis” – powiedział Rafał Tomasiak, CEO Zortrax. „Projektując M200 postawiliśmy sobie za cel stworzenie urządzenia, jakiego wówczas brakowało na rynku – sprzętu, który zapewni wysoką jakość wydruku bez konieczności samodzielnego montażu czy żmudnej kalibracji przed rozpoczęciem pracy. Nagroda jaką właśnie otrzymaliśmy potwierdza, że udało nam się w pełni zrealizować te założenia i to w sposób najlepszy na świecie”.

Drukarka Zortrax M200 charakteryzuje się wysoką jakością wydruku przy niewielkim koszcie zakupu (sugerowana cena detaliczna urządzenia wynosi  6900 zł).  Urządzenie kierowane jest do profesjonalistów z branż, w których potrzebne jest szybkie prototypowanie, między innymi projektantów, architektów, inżynierów i wielu innych. Drukarka Zortrax M200 sprzedawana jest obecnie w 53 krajach świata w tym w Stanach Zjednoczonych, Indiach, Niemczech oraz w Polsce.

Źródło: Zortrax

Dodatkowe informacje:

3D Hubs to największa na świecie społeczność skupiająca wokół siebie niezależnych dostawców usług, związanych z drukiem 3D. Misją serwisu jest zapewnienie dostępu do technologii druku 3D jak największej ilości osób na całym świecie przez łączenie posiadaczy drukarek 3D (Hubs) z potencjalnymi klientami. Jest to też największa i najszybciej rozwijająca się społeczność skupiona wokół zjawiska, jakim jest druk 3D

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764