logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zortrax wyposaży Mazowsze w 180 drukarek 3D

  PR 07.10.2015, przeczytano 843 razy
ilustracjastrzałka

Firma Zortrax do końca listopada 2015 roku, wyposaży 180 placówek na terenie województwa mazowieckiego w drukarki 3D Zortrax M200. Urządzenia dostępne będą dla lokalnych społeczności, w ramach popularyzacji technologii druku 3D.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zortrax-wyposazy-mazowsze-w-180-drukarek-3d,26189,artykul.html

Druk 3D dla każdego

Projekt zostanie zrealizowany w ramach przetargu zorganizowanego przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A., w imieniu magistratu województwa mazowieckiego. Na podstawie przedstawionej oferty firma Zortrax, do końca listopada wyposaży 180 wybranych punktów, na terenie województwa mazowieckiego, w drukarki 3D M200. Ponadto firma zorganizuje specjalistyczne szkolenia stacjonarne dla wszystkich zainteresowanych użytkowników, dostarczy niezbędne oprogramowanie, przygotuje materiały szkoleniowe, w tym również w formie platformy e-learningowej oraz zaopatrzy punkty w roczne zapasy materiałów eksploatacyjnych. Wartość zamówienia wyniesie ponad 2 miliony złotych.

Możliwości i tempo rozwoju technologii druku 3D powodują, że z każdym rokiem będzie ona coraz bardziej dostępna. Według analityków firmy Canalys, w samym 2015 roku wartości rynku wzrosła o ponad 56%, względem roku 2014[1].

Wyrównywanie szans

W dobie braku powszechnego dostępu do nowoczesnych technologii i wciąż obecnego zjawiska cyfrowego wykluczenia, istotnym jest, aby działania podejmowane przez samorządy prowadziły do wyrównywania szans i aktywizacji lokalnych środowisk. Projekt realizowany przez firmę Zortrax idealnie wpisuje się w ten trend, ponieważ zapewni nie tylko wolny dostęp do urządzeń drukujących w 3D, również w mniejszych miejscowościach, ale także zadba o odpowiednie przygotowanie merytoryczne, w postaci szkoleń stacjonarnych i e-learningów.

Opracowana przez Zortrax drukarka M200 wykorzystywana jest zarówno
w przemyśle lotniczym, motoryzacyjnym, jak i w jednoosobowych studiach projektowych, dlatego też beneficjenci projektu będą mieli pewność, że urządzenia na których pracują są najwyższej jakości, a zdobyta wiedza, będzie mogła być wykorzystana w wielu obszarach.

„Drukarka Zortrax M200 to doskonałe urządzenie zarówno dla początkujących fascynatów technologii drukowania 3D, jak i doświadczonych profesjonalistów, oczekujących najwyższej precyzji i niezawodności. Przetarg zorganizowany przez Agencję Rozwoju Mazowsza S.A. odzwierciedla stale rosnące zainteresowanie rynkiem na którym działamy. To co oferujemy to nie tylko urządzenia, ale także kompleksowe środowisko druku, zawierające profesjonalne oprogramowanie, materiały eksploatacyjne oraz platformę szkoleniową. Dzięki temu wszystkie zainteresowane środowiska w województwie mazowieckim, będą mogły w niedługim czasie rozwinąć swoje kompetencje w zakresie najnowocześniejszych technologii druku 3D” – powiedział Rafał Tomasiak, CEO Zortrax.

Źródło: MSLGROUP

www.mslgroup.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Kampania i loteria Inka „Przekonaj się smakiem”
Inka wystartowała z loterią i kampanią reklamową napojów roślinnych pod hasłem „Przekonaj się smakiem”. Działania komunikacyjne obejmują digital, media społecznościowe, influencer marketing, punkty sprzedaży oraz kanały własne marki. 
Industria Kielce ma nowego sponsora
ALAB sport rozpoczyna współpracę z Industrią Kielce. Platforma umożliwiająca optymalny dobór badań laboratoryjnych dla osób aktywnych fizycznie w sezonie 2024/2025 będzie partnerem najbardziej utytułowanej klubowej drużyny piłki ręcznej w Polsce.
Ancymony (*ancy) z kampanią dla marki Venus
Trwa kampania reklamowa marki Venus należącej do Pharma CF – polskiego producenta kosmetyków pielęgnacyjnych. Za jej realizację odpowiada agencja Ancymony (*ancy).
Od zera: epickie decyzje w podcastach Pepsi
Marka PEPSI ogłasza premierę najnowszego podcastu „OD ZERA”. Znane osobowości opowiedzą o tym, jak mała, niepozorna decyzja może przerodzić się w epicką historię zgodnie z zasadą „od zera do bohatera”. Gospodarzem wywiadów będzie youtuber Dominik Bos, a wśród gości pojawią się znani twórcy, influencerzy i pasjonaci, tacy jak Foxx Gotuje, Natalia Maszkowska, Kasia...
Sho Kondo: były dyrektor kreatywny LPP idzie na swoje
Po ośmiu owocnych latach na stanowisku dyrektora kreatywnego w LPP, polskiej grupie odzieżowej znanej z takich marek jak Reserved, Mohito, Cropp i House, Japończyk Sho Kondo ogłosił swoje odejście, aby założyć Kondo & Partners Consulting, nową agencję skoncentrowaną na branży modowej i lifestylowej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764