logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#Zostajewdomu – akcja Onetu w finale INMA Global Media Awards

  PR 11.05.2020, przeczytano 421 razy

Akcja Onetu #zostajewdomu została zakwalifikowana do finału prestiżowego konkursu Global Media Awards organizowanego przez International News Media Association. Onet jako jedyny finalista z Polski został nominowany w kategorii COVID-19, w której wyróżniono ważne społecznie projekty medialne związane z pandemią koronawirusa.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostajewdomu-%E2%80%93-akcja-onetu-w-finale-inma-global-media-awards,386961,artykul.html

W konkursie organizowanym przez INMA ustanowiono w tym roku dodatkową kategorię wyróżniającą inicjatywy medialne, w ramach których dziennikarze zajmowali się pandemią koronawirusa. Do konkursu w kategorii COVID-19 zostało zgłoszonych 98 projektów z całego świata, spośród których jury wyłoniło 12 finalistów – sześciu w kategorii mediów narodowych i międzynarodowych i sześciu spośród mediów lokalnych i regionalnych.

Zwycięzcy tegorocznej edycji konkursu INMA Global Media Awards zostaną ogłoszeni 2 czerwca.

O główną nagrodę Onet będzie walczyć z tytułami prasowymi i stacjami telewizyjnymi z Wielkiej Brytanii, Stanów Zjednoczonych, Indii i Singapuru. Oprócz Onetu wśród nominowanych znalazła się m.in. stacja CNN oraz brytyjski „The Telegraph”.

W ramach wyróżnionej przez INMA akcji „#zostajewdomu”, Onet uruchomił podstronę serwisu, na której oprócz zweryfikowanych informacji dotyczących pandemii koronawirusa, czytelnicy mogą znaleźć m.in. pomysły na spędzanie czasu w domu, wywiady z ekspertami, tłumaczącymi trudną i zmieniającą się z dnia na dzień rzeczywistość. W ramach projektu emitowany jest także program Małorzaty Ohme „#zostajewdomu z Onet” w którym redaktor naczelna Onet Kobieta rozmawia z gośćmi łącząc się z nimi online.

Onet po raz pierwszy został nagrodzony INMA Global Media Award w 2017 roku. Wówczas w kategorii Best Use of Mobile doceniono aplikację mobilną Onetu. W konkursie INMA Onet został wyróżniony także w ubiegłym roku – kampania „100 lat Polsko”, zorganizowana z okazji stulecia odzyskania niepodległości zdobyła drugie miejsce w kategorii „Best Public Relations or Community Service Campaign”.

  • Pełna lista finalistów IMNA Global Media Awards w kategorii COVID-19 jest dostępna TUTAJ

Źródło: Ringier Axel Springer Polska

www.ringieraxelspringer.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764