logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostało 30 dni do Festiwalu Marketingu i Druku

   16.08.2021, przeczytano 344 razy
ilustracja

Już tylko miesiąc dzieli nas od największych i najbardziej wyczekiwanych targów reklamy i poligrafii Festiwal Marketingu i Druku. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa. Na zwiedzających czeka ponad 250 wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostalo-30-dni-do-festiwalu-marketingu-i-druku,392658,artykul.html

W tym roku organizatorzy połączyli siły z przedstawicielami Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Na zwiedzających czeka ponad 250 wystawców i liczne wydarzenia dodatkowe.

Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań. Połączenie dwóch dużych imprez, których oferta jest komplementarna skutkuje największymi targami branżowymi w tym roku.

Jak zawsze na targach czekają na zwiedzających liczne wydarzenia dodatkowe. Poszukujący inspiracji w gadżetach reklamowych znajdą wiele ciekawych propozycji w konkursie Super Gift. To rekordowa edycja – w tym toku aż 122 artykuły promocyjne walczą w swoich kategoriach o miano Super Giftu Festiwalu. Nie lada gratką dla sympatyków materiałów wspierających sprzedaż jest także już 13. edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. W tym roku pojawiła się nowa kategoria – PETRS POS. POS-y można zgłaszać w 18 kategoriach. Przyznana zostanie także nagroda GRAND PRIX oraz nagroda PUBLICZNOŚCI. Zainteresowani maszynami i mediami inspirację znajdą w konkursie Złoty Medal. Tutaj wystawcy mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, typują ze zgłoszeń najciekawsze i najbardziej innowacyjne produkty.

  • Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Spółka Time S.A. przystąpiła do QUALID, czyli programu poprawy jakości reklamy cyfrowej.  Stempel QUALID przysługuje  firmie w trzech obszarach: Brand Safety, Viewability oraz Anti-Fraud.
Eobuwie.pl świątecznie inspiruje w nowej kampanii reklamowej
Marka eobuwie.pl startuje dziś z nową kampanią, która ma inspirować klientów i zachęcać do zakupów w świątecznym klimacie. Spoty będą emitowane w mediach społecznościowych na wszystkich 17 rynkach, na których platforma jest dostępna. Kampania potrwa do 29 grudnia.
50 Czarnych Piątków w roku
Chociaż Black Friday był niezły, to najwięcej osób odwiedziło centra handlowe w sobotę. A ruch we wszystkie piątki był na podobnym poziomie. Polacy nie ufają amerykańskim wymysłom i nadają własnego kolorytu świętu konsumpcjonizmu.
Świąteczna rywalizacja miast i pomaganie ze Świeć się z Energą
Rusza doroczny plebiscyt Energi z Grupy ORLEN, w którym wybierane są miasta o najpiękniejszych iluminacjach świątecznych w regionie i w całej Polsce. Głosujący w 13. edycji zadecydują też, dokąd trafi dobroczynna pomoc o łącznej wartości 200 tys. zł. Na zwycięskich 16 miejscowości czekają sprzęty AGD i lampy UV-C, a do jednej z placówek pomocowych trafi...
Analitycy Santander Bank Polska przyjrzeli się wydatkom klientów w Black Friday. W przypadku zakupów, za które płatność realizowana jest kartami płatniczymi Santander Bank Polska, co roku wzrosty obserwowane są w Black Friday oraz następującą po nim sobotę. W dniach 27 i 28.11.2021 wartość wydatków jest o 7% wyższa niż w poprzedzający piątek i...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764