logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostało 30 dni do Festiwalu Marketingu i Druku

   16.08.2021, przeczytano 1465 razy
ilustracja

Już tylko miesiąc dzieli nas od największych i najbardziej wyczekiwanych targów reklamy i poligrafii Festiwal Marketingu i Druku. Impreza jak co roku odbywa się w strategicznym miejscu w stolicy – EXPO XXI Warszawa. Na zwiedzających czeka ponad 250 wystawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostalo-30-dni-do-festiwalu-marketingu-i-druku,392658,artykul.html

W tym roku organizatorzy połączyli siły z przedstawicielami Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Na zwiedzających czeka ponad 250 wystawców i liczne wydarzenia dodatkowe.

Największe w tym roku targi branży reklamowej to kompleksowa oferta dla przedstawicieli szeroko rozumianej branży reklamy i druku. Inspiracje znajdą tutaj zarówno poszukujący gadżetowych nowości, materiałów POS, poligrafii reklamowej, eventowych, a także opakowań. Połączenie dwóch dużych imprez, których oferta jest komplementarna skutkuje największymi targami branżowymi w tym roku.

Jak zawsze na targach czekają na zwiedzających liczne wydarzenia dodatkowe. Poszukujący inspiracji w gadżetach reklamowych znajdą wiele ciekawych propozycji w konkursie Super Gift. To rekordowa edycja – w tym toku aż 122 artykuły promocyjne walczą w swoich kategoriach o miano Super Giftu Festiwalu. Nie lada gratką dla sympatyków materiałów wspierających sprzedaż jest także już 13. edycja konkursu POS STARS na najlepszy display reklamowy. W tym roku pojawiła się nowa kategoria – PETRS POS. POS-y można zgłaszać w 18 kategoriach. Przyznana zostanie także nagroda GRAND PRIX oraz nagroda PUBLICZNOŚCI. Zainteresowani maszynami i mediami inspirację znajdą w konkursie Złoty Medal. Tutaj wystawcy mogą zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować podczas wydarzenia. Specjaliści z rynku reklamy i poligrafii, wchodzący w skład Jury, typują ze zgłoszeń najciekawsze i najbardziej innowacyjne produkty.

  • Trwa bezpłatna rejestracja dla zwiedzających TUTAJ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wizz Air i PHD z największą kampanią od czasu pandemii
Wizz Air, we współpracy z domem mediowym PHD, rusza z największą od czasów pandemii kampanią reklamową w Polsce. Jej celem jest zwiększenie rozpoznawalności marki wśród aktywnych mieszkańców czterech kluczowych aglomeracji: Warszawy, Krakowa, Wrocławia i Poznania, a także promocja wybranych destynacji podróży.
Mimaki JV200-160: ekosolwent Roll-to-Roll
Mimaki Europe wprowadza na rynek nową, łatwą w obsłudze drukarkę roll-to-roll, zaprojektowaną do wydajnej produkcji wysokiej jakości oznakowania – JV200-160. Wykorzystując atramenty ekosolwentowe i funkcje zapewniające niezawodne, wydajne działanie drukarki i wyjątkową jakość druku, JV200-160 rozszerza już bogate portfolio produktów Mimaki dla rynku grafiki...
KERRIS wygrywa przetarg na obsługę social media marki OSHEE
Agencja KERRIS została wybrana do kompleksowej obsługi działań w mediach społecznościowych marki OSHEE. W ramach współpracy agencja zajmie się prowadzeniem kanałów marki na Facebooku, Instagramie i TikToku.
Dan Cake rusza z drugą odsłoną kampanii Jedz jak chcesz
Właśnie wystartowała kolejna edycja kampanii marki Dan Cake: „Wybieraj jak chcesz”. Zaplanowane są zarówno długofalowe i wielokanałowe działania wizerunkowe, jak i intensywna komunikacja produktowa.
Hand Made z kampanią dla marki Duda
Agencja reklamowa Hand Made realizuje działania w ramach najnowszej kampanii marki Duda. W wyniku wygranego przetargu agencja odpowiada między innymi za kampanię telewizyjną oraz kompleksową organizację loterii.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764