logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor

  PR 19.04.2024, przeczytano 317 razy
ilustracjastrzałka

Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na lepszą – czystą, zdrową i bezpieczną. Nowa kampania marki prowadzona jest pod hasłem „Zostań Aquaphorianinem” i bezpośrednio nawiązuje do misji AQUAPHOR.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostan-aquaphorianinem-%E2%80%93-kampania-reklamowa-aquaphor,403915,artykul.html

Celem kampanii jest zwrócenie uwagi na kwestie środowiskowe, z którymi boryka się nasza planeta. Powietrze jest pełne szkodliwych gazów, woda – pestycydów i plastiku. Giną kolejne gatunki flory i fauny, a my stajemy się ofiarami postępującego zanieczyszczenia Ziemi. Problemy te skłoniły AQUAPHOR do stworzenia brand hero marki – Aquaphorianina o wdzięcznym imieniu Aqualenek ( jego nazwa pochodzi od unikalnego, opatentowanego przez AQUAPHOR jonowymiennego włókna Aqualen, które jest składnikiem wszystkich wkładów filtrujących marki oraz umożliwia wydajną i skuteczną filtrację, a także usunięcie z wody pitnej do 99% metali ciężkich ).

Kampania AQUAPHOR startuje 22 kwietnia, kiedy obchodzimy Światowy Dzień Ziemi. To właśnie wtedy rozpocznie się misja Aqualenka: Mam nieziemską moc i nie zawaham się jej użyć. Zmienić wodę na czystą – w kranie, w rzece, w jeziorze, a nawet morzu – po to przybywam! Nie ważne co masz. Najważniejsze kim jesteś. Pamiętaj, I Ty możesz zostać Aquaphorianinem!

Aqualenek mający postać sympatycznego przybysza z innej planety ma nam pomóc ratować Ziemię przed ekologiczną zagładą. Jego zadanie to przede wszystkim edukacja – zarówno dzieci, jak i dorosłych – w zakresie ochrony środowiska, zachowania bioróżnorodności, a także dostarczenia krystalicznie czystej wody każdemu z nas. Jako że dobre nawyki powinniśmy kształtować od najmłodszych lat, zadbaliśmy o to, by nasz brand hero miał szansę dotrzeć do dzieci i ich rodziców. W kolejnych falach kampanii Aqualenek ma udzielać wskazówek i pokazywać, co można zrobić dla planety, ale i bezpieczeństwa nas samych ” – poinformowała Marzena Lewandowska, wieloletnia dyrektor marketingu Aquaphor Poland Sp. z o.o.

Pragniemy podnieść świadomość na temat problemów, z jakimi boryka się wiele osób na całym świecie, chcąc uzyskać dostęp do czystej wody, oddychać świeżym powietrzem czy cieszyć się różnorodnością gatunków roślin i zwierząt, które w zanieczyszczonym środowisku po prostu wyginą – dodała Marzena Lewandowska, która odpowiada za strategię, koncept kreatywny oraz komunikację kampanii w mediach.

Realizacją kampanii AQUAPHOR w sklepach sieciowych zajmuje się marketing manager Aleksandra Doroszewska. Misja Aqualenka komunikowana będzie na atrakcyjnych i angażujących materiałach POS, m.in. ekspozycjach spektakularnych, displayach, plakatach czy wobblerach. Za koncepcję wizualną kampanii odpowiada agencja Yellowcups, a Dom Mediowy Mediain Sp. z o.o. poprowadzi kampanię od strony digitalowej.

Konkurs na start

W ramach pierwszej fali kampanii przygotowany został konkurs konsumencki, w którym do wygrania są atrakcyjne nagrody, takie jak: hulajnogi z kaskami z wizerunkiem Aqualenka, pluszaki Aqualenka oraz dzbanki elektroniczne AQUAPHOR J. Shmidt 500 do filtracji wody. Konkurs prowadzony będzie za pośrednictwem strony www.aquaphor.com/pl-pl/zostanaquaphorianinem w dniach 22.04 -19.05.2024 r.

Aktywacja wspierana będzie zasięgową kampanią digitalową, a także działaniami w social mediach – na profilach marki AQUAPHOR oraz u rozpoznawalnych influencerów. Zaplanowano także wsparcie akcji w podcastach, prasie i outdoorze.

Źródło: AQUAPHOR

aquaphor.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joanna Brodzik ambasadorką marki Fine Life
Celem najnowszej kampanii „Gotowanie na wyzwanie z Joanną Brodzik” jest zbudowanie rozpoznawalności produktów marki własnej Fine Life, w ofercie której dostępnych jest około 400 wysokiej jakości artykułów w atrakcyjnej cenie. Cykl składa się z ośmiu odcinków, które co miesiąc będą pojawiały się na kanale Youtube, dedykowanej stronie...
Familijne w nowych opakowaniach
Familijne odświeżają wizerunek całej linii najpopularniejszych wafli rodzinnych w Polsce. Marka stawia na minimalizm i nowoczesny wygląd, przemawiający do współczesnych konsumentów. Asortyment w udoskonalonych opakowaniach sukcesywnie trafia do punktów sprzedaży, zastępując produkty z dotychczasowym designem. 
Grillowanie jest jednym z najpopularniejszych sposobów spędzania wolnego czasu przez Polaków w okresie wiosenno-letnim. Darchem Cosmetics Sp. z o.o., polski producent chemii gospodarczej, a także produktów grillowych pod marką Flambit, rozpoczyna akcję wizerunkową Główny Operator Grilla. Inicjatywa ma docenić osoby, które operują rusztem podczas biesiadowania w gronie przyjaciół...
Chrupki Curly z nowym smakiem wsparte kampanią
Orzechowy smak z nutą karmelu, opakowanie zaskakujące konsumentów fioletowym kolorem, niesmażone i wegetariańskie – takie są nowe chrupki Curly Słony Karmel od Lorenz, które można już znaleźć na sklepowych półkach. Wprowadzenie produktu na rynek będzie wsparte szeroką kampanią marketingową. 
Żabka rozgrzewa kampanią „Weź to na gorąco!”
Na miłośników szybkiego i smacznego jedzenia poza domem czeka prawdziwa rewolucja. 22 maja br. Żabka ruszyła z kampanią „Weź to na gorąco!”, której jednym z kluczowych założeń jest zaprezentowanie szerokiej oferty przekąsek na gorąco PROSTO z PIECA, potocznie nazywanej street foodem. Kampania obejmuje czołowe stacje telewizyjne i radiowe, kina, nośniki w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764