logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostań #Superbohater - em! Zrzutka na materiały pierwszej potrzeby dla SOR i służb medycznych

   24.03.2020, przeczytano 186 razy
ilustracja

Grupa wsparcia #SuperBohater powstała z inicjatywy OOH magazine oraz branży reklamowej z myślą o tych wszystkich, którzy walczą z epidemią na pierwszej linii frontu, czyli o pracownikach SOR i służb medycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostan-superbohater---em%21-zrzutka-na-materialy-pierwszej-potrzeby-dla-sor-i-sluzb-medycznych,386240,artykul.html

- To oni walczą dla nas wszystkich. Wiemy, że brakuje na oddziałach wielu niezbędnych rzeczy. Chcemy zjednoczyć się i w obliczu zaistniałej sytuacji przygotować paczki tzw. „pierwszej potrzeby” rękawice jednorazowe, środki czystości (m.in mopy), suchy prowiant (kawa, herbata), kubki papierowe, naczynia jednorazowe, kubki termiczne, długopisy (używane jednorazowo w szpitalach zakaźnych) itp. Połączmy siły i pomóżmy lekarzom oraz całemu personelowi medycznemu! - mówi Robert Załupski z OOH magazine.

W tym celu została stworzona grupa na FB KLIKNIJ I DOŁĄCZ oraz akcja na ZRZUTKA.PL KLIKNIJ I WSPOMÓŻ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Plotery tnące Summa w walce z koronawirusem
W ostatnich tygodniach widzieliśmy, jak ważna jest ochrona zdrowia ludzi i jak potrzebna jest odzież ochronna przed koronawirusem, taka jak maski i fartuchy. Technologie cięcia firmy Summa mogą w tym pomóc i pomagają. W związku z tym, że koronawirus nadal rozprzestrzenia się na całym świecie, Summa chce wykorzystać swoje zasoby, aby zminimalizować w jak największym stopniu...
#jestesmyodpowiedzialni na drzwiach całej Polski
„STOP. Ktoś w tym domu ma ograniczoną odporność”. „Proszę zostawić przesyłkę pod drzwiami”.  „Jestem medykiem, nie zastawiaj mi auta”. Tysiące charakterystycznych kart z apelami pojawia się w ostatnich dniach na drzwiach mieszkań i za szybami aut w całej Polsce. Akcję #JESTEŚMYODPOWIEDZIALNI wymyśliła i prowadzi łódzka firma...
Polski oddział OPPO, wiodącego w skali globalnej producenta urządzeń mobilnych, z początkiem kwietnia 2020, rozpoczyna współpracę w zakresie PR z agencją 24/7Communication.
Skyn zachęca ludzi do pozostania w domu globalną akcją „Stay and f*** at home”
Ruch społeczny został zapoczątkowany w mediach społecznościowych hashtag’iem #staythefhome. Marka nawołuje do tego, aby w ramach bezpieczeństwa „zrobić sobie dobrze i zostać w domu”.
Tyskie: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”
Tyskie startuje z nową kampanią w ramach platformy komunikacji „Przejdźmy na TY” pod hasłem: „Historia pokazuje, że zawsze damy radę przejść na TY”.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764