logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostań #Superbohater - em! Zrzutka na materiały pierwszej potrzeby dla SOR i służb medycznych

   24.03.2020, przeczytano 672 razy
ilustracja

Grupa wsparcia #SuperBohater powstała z inicjatywy OOH magazine oraz branży reklamowej z myślą o tych wszystkich, którzy walczą z epidemią na pierwszej linii frontu, czyli o pracownikach SOR i służb medycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostan-superbohater---em%21-zrzutka-na-materialy-pierwszej-potrzeby-dla-sor-i-sluzb-medycznych,386240,artykul.html

- To oni walczą dla nas wszystkich. Wiemy, że brakuje na oddziałach wielu niezbędnych rzeczy. Chcemy zjednoczyć się i w obliczu zaistniałej sytuacji przygotować paczki tzw. „pierwszej potrzeby” rękawice jednorazowe, środki czystości (m.in mopy), suchy prowiant (kawa, herbata), kubki papierowe, naczynia jednorazowe, kubki termiczne, długopisy (używane jednorazowo w szpitalach zakaźnych) itp. Połączmy siły i pomóżmy lekarzom oraz całemu personelowi medycznemu! - mówi Robert Załupski z OOH magazine.

W tym celu została stworzona grupa na FB KLIKNIJ I DOŁĄCZ oraz akcja na ZRZUTKA.PL KLIKNIJ I WSPOMÓŻ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764