logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zostań #Superbohater - em! Zrzutka na materiały pierwszej potrzeby dla SOR i służb medycznych

   24.03.2020, przeczytano 668 razy
ilustracja

Grupa wsparcia #SuperBohater powstała z inicjatywy OOH magazine oraz branży reklamowej z myślą o tych wszystkich, którzy walczą z epidemią na pierwszej linii frontu, czyli o pracownikach SOR i służb medycznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostan-superbohater---em%21-zrzutka-na-materialy-pierwszej-potrzeby-dla-sor-i-sluzb-medycznych,386240,artykul.html

- To oni walczą dla nas wszystkich. Wiemy, że brakuje na oddziałach wielu niezbędnych rzeczy. Chcemy zjednoczyć się i w obliczu zaistniałej sytuacji przygotować paczki tzw. „pierwszej potrzeby” rękawice jednorazowe, środki czystości (m.in mopy), suchy prowiant (kawa, herbata), kubki papierowe, naczynia jednorazowe, kubki termiczne, długopisy (używane jednorazowo w szpitalach zakaźnych) itp. Połączmy siły i pomóżmy lekarzom oraz całemu personelowi medycznemu! - mówi Robert Załupski z OOH magazine.

W tym celu została stworzona grupa na FB KLIKNIJ I DOŁĄCZ oraz akcja na ZRZUTKA.PL KLIKNIJ I WSPOMÓŻ.

Źródło: OOH magazine

www.oohmagazine.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Insignia kontynuuje współpracę z Südzucker Polska
Südzucker Polska SA jest klientem agencji Insignia od lutego 2020. Współpraca skoncentrowana jest wokół działań marketingowych dla marki Cukier Królewski.
SparkyB pomoże markom w tworzeniu angażującego contentu
Praca marketingowca w obecnych czasach jest wyzwaniem. Z badań Venngage wynika, że prawie 21% marketingowców poświęca ponad 20 godzin tygodniowo na tworzenie treści. Nie licząc weekendów, oznaczałoby to średnio 4 godziny dziennie przeznaczane na content. Największą trudnością jest znalezienie, czy wymyślenie odpowiednich treści do materiałów. Stąd pomysł na SparkyB –...
Superbet podsumowuje działania sponsoringowe
Sponsoring Lecha Poznań, Górnika Zabrze, reprezentacji polskich skoczków narciarskich czy największych w Polsce turniejów w szachach i darcie. Silny nacisk na mądre pomaganie, dawanie maksimum wartości kibicom i zaangażowanie w ważne inicjatywy dla społeczności. Wychodzenie poza schematy i szukanie nowych rozwiązań na niestandardowe aktywacje wokół współprac. To wszystko...
Agencja Onemulti partnerem w  kampanii UNDP „Weather Kids”
Agencja OneMulti jako Partner Aktywacyjny skoordynowała w Polsce proklimatyczną kampanię "Weather Kids". Międzynarodowy projekt, realizowany przez United Nations Development Programme (UNDP) w partnerstwie z ICCO, zaangażował łącznie 45 agencji PR i organizacji branżowych na kilku kontynentach. Kampania wystartowała 21 marca i do tej pory objęła swoim zasięgiem ponad 80...
Łucja Zaorska dołącza do Flying Bisons i FDC
Łucja Zaorska, doświadczona w branży filmowej producentka, objęła nowo powstałe stanowisko Senior Digital Producer & Team Lead w połączonym Flying Bisons i FDC.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764