logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#zostanwdomu z Radiem Złote Przeboje

  PR 19.03.2020, przeczytano 728 razy
ilustracjastrzałka

"Mój jest ten kawałek podłogi", "Wszystko się może zdarzyć" czy może jeszcze inny polski przebój? O tym, która piosenka najlepiej nawiązuje do aktualnej sytuacji wielu z nas, zdecydują w specjalnym głosowaniu słuchacze Radia Złote Przeboje. Wyłoniony w plebiscycie utwór, odśpiewany przez nich na balkonie trafi do wyjątkowego teledysku w ramach akcji pod hasłem #zostanwdomu. Redakcja Radia Złote Przeboje chce w ten sposób wesprzeć swoich odbiorców na co dzień mierzących się z izolacją w związku z zagrożeniem koronawirusem.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zostanwdomu-z-radiem-zlote-przeboje,386153,artykul.html

Od wtorku, 17 marca br. na zloteprzeboje.pl trwa plebiscyt na piosenkę, która z przymrużeniem oka opisuje obecną sytuację wielu Polaków, czyli ograniczenia życia codziennego do czterech ścian. Słuchacze, którzy wezmą udział w akcji #zostań w domu, będą mieć za zadanie zaśpiewanie wybranej w głosowaniu piosenki na balkonie własnego mieszkania i wysłanie wideo z występu do redakcji. Z nadesłanych filmów powstanie teledysk, który - jak planuje redakcja - sprawi, że przymusowa izolacja stanie się znośniejsza i łatwiejsza do przetrwania.

Akcja potrwa do 27 marca; można się do niej przyłączyć na zloteprzeboje.pl.

Dodatkowo na stronie internetowej Radia Złote Przeboje dostępne są quizy, podcasty, przydatne informacje oraz filmy instruktażowe, które pomagają słuchaczom przetrwać niełatwe chwile. Na antenie rozgłośni przez cały dzień, co pół godziny nadawane są specjalne wydania wiadomości z bieżącymi informacjami o pandemii koronawirusa.

- Wychodząc naprzeciw zaleceniom władz państwowych i zdrowemu rozsądkowi, część zespołu Radia Złote Przeboje przeniosła nadawanie do domów, część zaś pracuje na miejscu w redakcji, żeby wszyscy słuchacze stacji byli na bieżąco z wydarzeniami w kraju i ich mieście  - dodaje Jarosław Barwiak, dyrektor programowy stacji.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

II tura w mediach społecznościowych – porównanie kandydatow
Choć wyniki wyborów samorządowych zostały już ogłoszone, w wielu miastach wojewódzkich wciąż nie udało się wyłonić prezydentów miast podczas I tury wyborów. Należy zauważyć, że zgodnie z raportem PRCN „Kandydaci na Prezydentów miast wojewódzkich w social mediach - Który z kandydatów na prezydentów...
Fake kNOw more: emocje a podatność młodzieży na dezinformację
Młodzi ludzie są bardzo narażeni na manipulację w internecie. Często klikają w różne treści nie zdając sobie sprawy, że robią to pod wpływem emocji. To właśnie one stanowią punkt wyjścia w programie Fake kNOw more , który pokazuje młodzieży, że lepsze rozpoznawanie emocji, pozwala podejmować bardziej przemyślane decyzje także te w internecie....
Raport Seegame: potencjał reklamowy Twitcha
Reklamy na platformach live streamingowych są coraz popularniejszym sposobem dotarcia do pożądanych grup odbiorców – na Twitchu, już co trzecia osoba zwraca na nie uwagę 1 . Które kreacje przyciągają wzrok społeczności, co motywuje ją do oglądania reklam, a także jakie elementy powinien zawierać angażujący przekaz? Open Mobi (na...
Polskie Radio z wpisem o stanie likwidacji w KRS
Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego, jako reprezentant Skarbu Państwa będącego właścicielem 100% akcji Spółki, informuje, że Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał wpisu do Krajowego Rejestru Przedsiębiorców, na mocy którego Polskie Radio zostało postawione w stan likwidacji. Jedynym uprawnionym organem do zarządzania Spółką jest likwidator Paweł Majcher.
KRRiT: Sygnał Radia Maryja zakłócano z Rosji
Sekretarz Wykonawczy IGO EUTELSAT informuje Przewodniczącego KRRiT:
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764