logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

ZPR Media udało się zebrać tony darów dla powodzian.

  PR 22.09.2024, przeczytano 252 razy
ilustracja

Akcja zbierania darów zorganizowana była w 19 redakcjach lokalnych w całej Polsce. Udało się zebrać m.in. blisko 450 zgrzewek wody, czyli ponad 3 tys. litrów oraz 14 palet z jedzeniem gotowym do spożycia, a także niezliczone ilości środków higienicznych, chemii gospodarczej, pieluch i mleka dla dzieci oraz sprzętów do usuwania szkód wyrządzonych przez powódź. Wszystko zapakowaliśmy do ponad 400 kartonów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zpr-media-udalo-sie-zebrac-tony-darow-dla-powodzian.-,405758,artykul.html

Dary dostarczali nasi słuchacze, czytelnicy i użytkownicy naszych serwisów, ale w akcję zaangażowali się też partnerzy biznesowi Grupy ZPR Media, m.in. Hanwha Aerospace Europe (powerbanki, latarki), spółka Bracia Urbanek (żywność), HarperCollins (książeczki dla dzieci), Nissan Auto Łódź, Grupa Jaszpol, Render Cube, Zakwiatowani, Antrakt Klub, pracownicy szpitala Jonshera z Łodzi, Vobis, Szpital Powiatowy SPZOZ w Świdniku koło Lublina.

W piątek 20 września rano dary zostały wysłane samochodami partnera akcji – firmy InPost do sztabów kryzysowych na południu Polski. Wyruszyliśmy m.in. do Wrocławia i Wałbrzycha (to jedne z największych centrów pomocowych, które dystrybuują dary dalej) oraz do Kłodzka i Nowej Rudy (to mniejsze punkty bezpośrednio w miejscach, gdzie pomoc jest najbardziej potrzebna, gdzie wciąż nie ma prądu, gazu czy wody pitnej).

Zaangażowanych były dziesiątki pracowników ze wszystkich redakcji: Radia ESKA, Radia ESKA2, Eski ROCK, Radia VOX FM, Radia Plus, „Super Expressu”, „Muratora”, „Architektury-murator”, se.pl, Murator.pl, MjakMama.pl, PoradnikZdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Beszamel.pl oraz Targów Książki i Mediów VIVELO i Wydawnictwa Harde.

Dziennikarze szeroko informowali o akcji we wszystkich naszych mediach, na bieżąco relacjonowali zbiórkę, również w social mediach, na potrzeby których powstały specjalne rolki, filmiki i fotorelacje. Dodatkowo byli też zaangażowani w sortowanie, pakowanie i wysyłanie darów w 19 miastach: Białymstoku, Gorzowie Wlkp., Kielcach, Krakowie, Lublinie, Łomży, Łodzi, Płocku, Poznaniu, Przemyślu, Radomiu, Rzeszowie, Siedlcach, Sopocie, Sosnowcu, Szczecinie, Warszawie, Wrocławiu i Zielonej Górze.

Źródło: Grupa ZPR Media

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Najbardziej opiniotwórcze media: październik 2024
W październiku liderem publikowanego przez Instytut Monitorowania Mediów rankingu została „Rzeczpospolita”. Dziennik awansował o jedną pozycję i zanotował ponad 4,7 tys. cytowań. Drugie miejsce zajęła „Gazeta Wyborcza”, generując ponad 4,2 tys. wzmianek. Trzecie miejsce należy do Wirtualnej Polski, która zyskała dwie pozycje, osiągając...
Strefa wolna od Jingle Bells w radiu Eska ROCK
Jak co roku Eska ROCK zaprasza słuchaczy do unikalnej „Strefy wolnej od Jingle Bells”. W ramach akcji radio rezygnuje z grania jakichkolwiek świątecznych piosenek, stanowiąc alternatywę dla innych rozgłośni radiowych.
Smakosze drugim serwisem kulinarnym w listopadzie
Serwis Smakosze.pl (Iberion) zamknął listopad na drugiej pozycji wśród serwisów kulinarnych w Polsce. Jak wynika z danych Mediapanel, serwis odwiedziło w ubiegłym miesiącu 5,1 mln realnych użytkowników, co czyni go jednym z liderów kategorii tematycznej. 
My wiemy, o co zapytać: kampania wizerunkowa TOK FM
Radio TOK FM, lider wśród stacji radiowych oferujących merytoryczne dziennikarstwo i pogłębioną analizę wydarzeń, wystartowało z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „My wiemy, o co zapytać”. Jej celem jest podkreślenie wyjątkowej roli stacji jako medium, które stawia najważniejsze pytania i prowadzi dialog na najwyższym...
Świąteczne niespodzianki stacji Grupy Eurozet
Gwiazdkowy pociąg, pachnące choinki, legendarne wory Mikołaja, czytanie dzieciom w Mikołajki, adrenalina na torze samochodowym i kosze prezentów to tylko część niespodzianek, które czekają na słuchaczy stacji należących do Grupy Eurozet w okresie przedświątecznym. Ruszyły świąteczne akcje i konkursy antenowe,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764