logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zrób sobie dobrze i nie daj się rakowi

  PR 12.04.2019, przeczytano 758 razy

Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą, wraz z Movember Polska, w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiają do badania jąder! Akcja prowadzona jest poprzez nowatorską kampanię wykorzystującą dane z kanału mobile, pozyskiwane i analizowane w czasie rzeczywistym przez firmę Selectivv oraz emitowaną na ekranach digital firmy Screen Network.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zrob-sobie-dobrze-i-nie-daj-sie-rakowi,382061,artykul.html

Rąk jąder to najczęstszy nowotwór wśród mężczyzn poniżej 35 roku życia, ale zdarza się również w późniejszym wieku. Jak skutecznie dotrzeć do mężczyzn, aby zwrócili uwagę na temat raka jąder, wiedzieli, jak należy się samodzielnie badać, robili to systematycznie? Takie zadanie postawiła sobie Fundacja Kapitana Światełko, która w Polsce odpowiada za akcję Movember Polska,

Mężczyźni badają swoje  jądra równie rzadko, co kupują̨̨ nową bieliznę̨̨. Dlatego Cupsell.pl – internetowy sklep z odzieżą wraz z Movember Polska w ramach akcji „Zrób sobie dobrze” namawiającej do samobadania jąder, stworzyli i wprowadzili do sprzedaży specjalne - majtki przypomijajki z nadrukowaną na nich instrukcją badania.

- Chociaż nasza kampania dotyka poważnego tematu, to nigdy nie straszyliśmy rakiem. Na złość nowotworom śmiejemy się z nich i pokazujemy, jak łatwo można z nimi wygrać. Chociaż hasło "majtki, które walczą z rakiem" może wydawać się sloganem z telewizji reklamowej, to właśnie robią bokserki przygotowane wspólnie z CupSell - pomagają mężczyznom dbać o siebie. Wcześnie wykryty nowotwór jądra daje prawie 100% szans na wyleczenie, więc warto poświęcić co miesiąc naszym jajkom pięć minut. Nie trzeba nawet szukać instrukcji w internecie - wszystko panowie mają... pod ręką - mówi Jakub Kajdaniuk, koordynator kampanii Movember Polska.

Marta Sawicka (Cupsell.pl) - Nowotwory nie są już tabu, ale rak jąder ciągle nie należy do tematów często poruszanych w przestrzeni publicznej. Dlatego chcieliśmy nieco odczarować mówienie i myślenie o tym intymnym nowotworze i zaprojektowaliśmy specjalną bieliznę. Nasze majtki przypominają stale o samobadaniu, stąd nieco wielkanocne hasło: "Zrób sobie dobrze i poświęć swoim jajkom 5 minut".

Chcąc zwiększyć zasięg kampanii i wykorzystać najnowsze technologie, jest ona emitowana na ekranach LED firmy Screen Network z wykorzystaniem danych lokalizacyjnych o użytkownikach smartfonów  pozyskiwanych i profilowanych  przez firmę Selectivv.

Damian Rezner (Screen Network) - System w czasie rzeczywistym weryfikuje profile użytkowników telefonów komórkowych znajdujących się w promieniu widoczności ekranów LED. Dzięki możliwości odtworzenia reklamy w czasie rzeczywistym, w zależności od obecności (lub braku obecności) osoby z danego profilu mamy możliwość dotrzeć do każdej osoby z dokładnie stargetowanym przekazem. Standardowo wyświetlamy generyczną kreację, ale jeżeli w obszar widoczności ekranu wchodzi ktoś z naszego profilu - wyświetlaliśmy mu reklamę z treścią dopasowaną do niego. I tym samym: osoby, które nie były w  przychodni lub placówce medycznej o profilu urologicznym przez okres ostatnich 12 miesięcy, otrzymały komunikat zaczynający się od słów: "Wiemy, że dawno nie robiłeś sobie dobrze", natomiast mężczyźni powyżej 30 roku życia otrzymywali komunikat: "W Twoim wieku pora zrobić sobie dobrze".

Aleksander Luchowski (Selectivv) - W naszej bazie Selectivv DMP posiadamy dość dokładnie sprofilowanych  14 milionów użytkowników urządzeń mobilnych w Polsce. Pozyskujemy te informacje z 200 tysięcy aplikacji mobilnych i 15 milionów stron internetowych. Posługując się naszą autorską usługą  Geotrapping postanowiliśmy wesprzeć akcję przez dotarcie z komunikatem do bardzo precyzyjnie określonej grupy docelowej. Z bazy Selectivv DMP wyselekcjonowaliśmy trzy profile użytkowników: 1) mężczyzn w wieku 18-35 lat, którzy nie odwiedzali placówki medycznej przez ostatnie 12 miesięcy, 2) kobiety w wieku 18-35 lat, które są w związku i lubią robić zakupy, 3) mężczyzn powyżej 45 roku życia, którzy nie odwiedzali placówki medycznej przez ostatni rok.  Angażując się w kampanię na temat profilaktyki nowotworu  jąder postanowiliśmy pokazać nowe możliwości wykorzystania Big Data oraz danych lokalizacyjnych w projekcie społecznym.

W akcję zaangażowała się też telewizja 4Fun.tv, która wraz z Cybermarianem przygotowała specjalne materiały antenowe poświęcone profilaktyce raka jąder. Do akcji włączyli się też popularni influencerzy z „Na pełnej” tworząc i share’ując charakterystyczny dla siebie content oparty oczywiście o unikalną bieliznę z nadrukowaną instrukcją badania.

Źródło: Selectivv

www.selectivv.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764