logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

#zróbsobiedobrze - kampania w Chillizet

  PR 13.10.2024, przeczytano 420 razy
ilustracja

Ruszyła kampania społeczna #zrobsobiedobrze, której organizatorami są Chillizet i marka biżuteryjna Oplotka. Potrwa do końca października. Jej celem jest edukacja w zakresie profilaktyki dotyczącej raka piersi.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zrobsobiedobrze---kampania-w-chillizet,406083,artykul.html

Różowy październik to miesiąc świadomości raka piersi. To czas, w którym podejmowane są tematy związane z profilaktyką, diagnostyką oraz nowoczesnymi formami leczenia tego rodzaju nowotworów. W tym roku w światową akcję angażują się również Chillizet i Oplotka, łącząc siły w kampanii #zrobsobiedobrze.

Na tę okoliczność marka Oplotka zaprojektowała autorski naszyjnik - KWIATUSZEK, symbolizujący kobiecego sutka. Do niego będzie dołączany pakiet materiałów edukacyjnych, które mają zachęcić i ułatwić samobadanie. Limitowana seria naszyjnika będzie dostępna jedynie w październiku, a cały dochód ze sprzedaży zostanie przekazany na cele charytatywne związane z rakiem piersi. Dodatkowo Fundacja Radia ZET zobowiązała się podwoić tę kwotę.

W ramach akcji zaplanowano szereg różnorodnych działań promocyjnych. Będą to m.in. audycje w Chillizet, warsztaty kulinarne kuchni antyrakowej, spotkania i panele dyskusyjne z udziałem onkologów, dziennikarzy i aktywistów. 24 października pod redakcją Chillizet stanie mobilny mammobus. Ambasadorką kampanii została Zuzanna Szelestowska (@zuzanna_szelest), która rok temu wykryła guzek w piersi i od tej pory prowadzi z nim walkę, dzieląc się również swoimi doświadczeniami w sieci. Akcję zdobi ilustracja Ani Rudak. O szczegółach kampanii #zrobsobiedobrze można przeczytać na stronie www.zrobsobiedobrze.pl.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PB Bilans - nowy podcast Pulsu Biznesu
Już jutro wyemitowany zostanie pierwszy odcinek nowego podcastu „Pulsu Biznesu” - PB Bilans. Audycję o tematyce polityczno-gospodarczej prowadzą dziennikarze redakcji, Ignacy Morawski i Marek Chądzyński. Kolejne odcinki podcastu pojawiać się będą w każdy piątek na www.pb.pl oraz platformach streamingowych.
Nagroda Grand Press dla reporterów „Uwagi!”
We wtorek 10 grudnia odbyła się 28. edycja gali Grand Press, podczas której poznaliśmy laureatów najważniejszych nagród dziennikarskich. W zaszczytnym gronie zwycięzców znaleźli się Tomasz Patora oraz Joanna Pęcherska-Fiałek, reporterzy „Uwagi!”. Oboje zostali docenieni za reportaż „W Żurominie rządzi Duch”.
PBC Total Reach 360°: Super Express i Murator liderami czytelnictwa
Wg najnowszych danych badania Total Reach 360°, realizowanego przez Polskie Badania Czytelnictwa, największy zasięg łączny, uwzględniający czytelnictwo wydań papierowych, cyfrowych i stron www, mają „Super Express” wśród dzienników i „Murator” wśród magazynów.
Baza INFORLEX w nowej odsłonie
INFOR prezentuje najnowszą odsłonę INFORLEX, fachowej bazy wiedzy dla specjalistów z firm i biur rachunkowych oraz sektora publicznego. Autorzy postawili na nowoczesny design, intuicyjną obsługę i pomocne dla użytkowników funkcjonalności.
Super Express i Radio ESKA dołączają do platformy Bluesky
Swoje profile na platformie społecznościowej Bluesky założyły dwa największe brandy Grupy ZPR Media – „Super Express” i Radio ESKA. Docelowo mają się tam pojawić również serwisy tematyczne oraz serwisy lokalne.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764