logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żubr powraca do korzeni w kampanii „Kolej na Żubra”

  PR 24.03.2015, przeczytano 669 razy
ilustracjastrzałka

Po latach Żubr powrócił do źródeł swojego sukcesu i ponownie nawiązał współpracę z agencją PZL. Kampanią ją inaugurującą jest „Kolej na Żubra”. Najnowszą historię wymyślił i wyreżyserował Iwo Zaniewski – współtwórca i reżyser pierwszych filmów Żubra: „Cieszymy się niezmiernie, że Żubr wrócił do matecznika. Nasza filozofia  nie zmieniła się przez te lata. Chcemy, aby obcowanie z reklamą było dla konsumentów poza wszystkim miłym przeżyciem i budziło sympatie oraz szacunek dla marki”


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zubr-powraca-do-korzeni-w-kampanii-kolej-na-zubra,24315,artykul.html

W najnowszej historii główny bohater prezentuję inną niż zwykle postawę  – jest zdecydowany, wręcz nieustępliwy w obronie słusznej sprawy. „Po raz kolejny mamy okazję zobaczyć żubra stającego w obronie równowagi panującej w puszczy. Tym razem zobaczymy naszego bohatera w konfrontacji z zupełnie nowym zagrożeniem pochodzącym spoza świata zwierząt” – mówi Kamil Trąbiński, młodszy menedżer marki Żubr.

W filmie pojawiają się więc tory i parowóz, czyli elementy należące do świata ludzi, z którym to światem po raz pierwszy w reklamie spotyka się Żubr. 

Sposób opowiadania historii różni się w zależności od tego, czy będzie emitowana w internecie, radiu czy w prasie. Takie formy, jak komiks czy inne niespodzianki pokazują nowe, ciekawe  możliwości dotarcia  do odbiorców. Kampanię będzie można podziwiać od kwietna do lipca w telewizji, outdoorze, internecie, prasie oraz w sklepach.

Warto przypomnieć, że to właśnie PZL stworzył wizerunek marki oraz platformę komunikacyjną, w której piwo reklamowane jest bez pokazywania sytuacji jego spożycia. Rewolucyjny wówczas pomysł „broni się” do dziś, dzięki konsekwencji w komunikacji, pokazaniu piękna polskiej przyrody oraz zaskakującym, dwuznacznym hasłom.

Za kreację reklamy zrealizowanej w całości w Puszczy Białowieskiej odpowiada agencja PZL. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, udźwiękowieniem Studio dźwiękowe Juice, a postprodukcją Platige Studio. Za działania print, OOH oraz kampanię w radio odpowiada agencja PZL, za działania digital agencja G7, za planowanie i zakup mediów dom mediowy MEC, działania PR realizuje agencja Q&A Communications.

Źródło: KOMPANIA PIWOWARSKA SA

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Api.pl: druk żywiczny bez tajemnic
API.PL zaprasza do udziału w prezentacjach najnowszego plotera EPSON SureColor SC-R5010. Zaprezentowane zostaną możliwości rozwoju biznesu, jakie daje ekologiczny druk żywiczny.
Plej partnerem akcji #Razemnampodrodze
W związku ze 150. urodzinami Continental marka przypomina o tym, jak ważne jest bezpieczeństwo na drodze i zachęca do wspólnego pomagania poszkodowanym w wypadkach drogowych - podopiecznym Fundacji Moc Pomocy. Agencja Plej wspiera w tej misji Continental.
Międzynarodowa firma doradcza Cushman & Wakefield wprowadza, w porozumieniu z funduszem AEW, rozwiązania z zakresu marketingu interaktywnego promującego ofertę najemców Galerii Klif Gdynia oraz Domu Mody Klif Warszawa. To kolejny krok w łączeniu narzędzi marketingowych w ramach trendu Online2Offline, który skupia się m.in. na podnoszeniu współczynnika...
W drugiej edycji konkursu Global Agency of the Year, magazyn "Campaign" przyznał działającej w 85 miastach na świecie agencji VMLY&R tytuł "Best of the Best: Creative Network”.
Najnowsze narzędzia w ramach aplikacji Amway Xperience już dostępne
Amway Most Loved Recommender to najnowsze narzędzie w ramach aplikacji. Content do aplikacji Amway Xperience tworzy zespół Opus B.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764