logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żubranko - modna kreacja Żubrówki

  PR 28.11.2007, przeczytano 25036 razy
ilustracjastrzałka

W sezonie zima 2007/2008 Żubrówka pojawi się w nowej, modnej kreacji – „Żubranku”. Ta wyjątkowa kurteczka została zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Limitowana, ekskluzywna edycja Żubrówki w „Żubranku” pojawi się w sklepach w listopadzie. Ta elegancka kreacja posiada dodatkowo funkcję chłodzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zubranko---modna-kreacja-zubrowki,6448,artykul.html

Żubrówka już po raz drugi w tym roku pojawia się w nowej odsłonie. W kwietniu zmieniła opakowanie na bardziej nowoczesne, teraz znów kreuje nowe trendy. Tym razem jest to limitowana edycja Żubrówki w „Żubranku”, która będzie dostępna w Polsce od drugiej połowy listopada, w ilości 600 tys. sztuk butelek o objętości 700 ml.

„Żubranko” to elegancka pikowana kurteczka z futerkiem zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Żubranko ma nie tylko atrakcyjny wygląd, ale jest także funkcjonalne. Zostało wyposażone w specjalną funkcję chłodzenia, dzięki której możemy cieszyć się zimną Żubrówką jeszcze dłużej.

Źródło: Fleishman-Hillard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Agencja Peppermint rozszerzyła współpracę z Nowy Adres S.A. Zespół Peppermint odpowiada za wsparcie targów MoneyDays.
Yieldbird dołącza do grona firm członkowskich IAB Polska
Do grona firm członkowskich IAB Polska dołącza Yieldbird – firma specjalizująca się zwiększaniu przychodów z reklam w modelu programmatic.
Danuta Olczyk odpowiada za komunikację They.pl
Danuta Olczyk objęła stanowisko PR & Communication Specialist w agencji marketingowej They.pl, zastępując Joannę Warszawską, która rozstała się z firmą.
Slavoj Żiżek otwiera line-up 26. edycji Golden Drum
Na scenie w Portoroż zobaczymy czterdziestu międzynarodowych prelegentów, w tym czworo Polaków. Wśród gwiazd znajdą się także Jeanette Liendo i Bogdan Draganski.
Maxcom prezentuje nowe logo
Maxcom, polska firma zajmująca się produkcją klasycznych telefonów komórkowych, przedstawiła dziś logotyp. Zmiana komunikacji wizualnej jest elementem nowej strategii marketingowej, której celem jest odświeżenie wizerunku polskiego producenta.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764