logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żubranko - modna kreacja Żubrówki

  PR 28.11.2007, przeczytano 28170 razy
ilustracjastrzałka

W sezonie zima 2007/2008 Żubrówka pojawi się w nowej, modnej kreacji – „Żubranku”. Ta wyjątkowa kurteczka została zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Limitowana, ekskluzywna edycja Żubrówki w „Żubranku” pojawi się w sklepach w listopadzie. Ta elegancka kreacja posiada dodatkowo funkcję chłodzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zubranko---modna-kreacja-zubrowki,6448,artykul.html

Żubrówka już po raz drugi w tym roku pojawia się w nowej odsłonie. W kwietniu zmieniła opakowanie na bardziej nowoczesne, teraz znów kreuje nowe trendy. Tym razem jest to limitowana edycja Żubrówki w „Żubranku”, która będzie dostępna w Polsce od drugiej połowy listopada, w ilości 600 tys. sztuk butelek o objętości 700 ml.

„Żubranko” to elegancka pikowana kurteczka z futerkiem zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Żubranko ma nie tylko atrakcyjny wygląd, ale jest także funkcjonalne. Zostało wyposażone w specjalną funkcję chłodzenia, dzięki której możemy cieszyć się zimną Żubrówką jeszcze dłużej.

Źródło: Fleishman-Hillard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowe monitory graficzne Eizo
EIZO Corporation zaprezentowało pierwsze modele ColorEdge nowej generacji: 27” CG2700X o rozdzielczości UHD i CG2700S z ekranem WQHD. Te flagowe modele będą obsługiwać standard HDR i jako pierwsze monitory graficzne EIZO będą miały wbudowaną kartę sieciową wykorzystującą złącze USB-C. Nowe modele mają też nową obudowę.
Creative Service Line dentsu Polska z nową strukturą
Grupa dentsu Polska upraszcza strukturę Creative Service Line. Dzięki integracji agencji digitalowej Isobar Polska i Red8 – agencji o mocnych kompetencjach ATL’owych – grupa będzie mogła zaoferować swoim klientom jeszcze lepszą obsługę, bardziej kompleksowe produkty i unikalne rozwiązania odpowiadające na ich potrzeby.
Mediaplus realizuje kampanię marki Purella i Nutribullet „Superfoody na co dzień”
Marka Purella wyemitowała 4. sezon serialu internetowego „Superfoody na co dzień”, przygotowanego wspólnie z producentem blenderów NutriBullet. Za realizację akcji odpowiada agencja mediowa Mediaplus, działająca we współpracy z agencją kreatywną Labcon.
HP wprowadza na rynek wszechstronną drukarkę domową Envy Inspire
Firma HP zaprezentowała urządzenie HP ENVY Inspire z HP+. Prawie 86 % rodzin używa drukarki do zarządzania codziennym życiem[4] – nowe urządzenie HP zaprojektowano tak, aby sprostać ich zmieniającym się potrzebom, gdy pracują lub uczą się.
Huawei rusza z kampanią promującą najnowsze, flagowe smartfony Huawei P50 Pro i P50 Pocket, która będzie realizowana w kanałach digital, PR i na nośnikach OOH w całej Polsce. W kampanii pojawią się influencerzy – modelka Anna Markowska i fotograf Marcin Tyszka, którzy będą komunikować fotograficzną potęgę modelu P50 Pro i innowacyjność składanego P50 Pocket. Smartfony...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764