logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Żubranko - modna kreacja Żubrówki

  PR 28.11.2007, przeczytano 24837 razy
ilustracjastrzałka

W sezonie zima 2007/2008 Żubrówka pojawi się w nowej, modnej kreacji – „Żubranku”. Ta wyjątkowa kurteczka została zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Limitowana, ekskluzywna edycja Żubrówki w „Żubranku” pojawi się w sklepach w listopadzie. Ta elegancka kreacja posiada dodatkowo funkcję chłodzenia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zubranko---modna-kreacja-zubrowki,6448,artykul.html

Żubrówka już po raz drugi w tym roku pojawia się w nowej odsłonie. W kwietniu zmieniła opakowanie na bardziej nowoczesne, teraz znów kreuje nowe trendy. Tym razem jest to limitowana edycja Żubrówki w „Żubranku”, która będzie dostępna w Polsce od drugiej połowy listopada, w ilości 600 tys. sztuk butelek o objętości 700 ml.

„Żubranko” to elegancka pikowana kurteczka z futerkiem zaprojektowana specjalnie dla Żubrówki. Żubranko ma nie tylko atrakcyjny wygląd, ale jest także funkcjonalne. Zostało wyposażone w specjalną funkcję chłodzenia, dzięki której możemy cieszyć się zimną Żubrówką jeszcze dłużej.

Źródło: Fleishman-Hillard

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764