logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń dołączają do Dotrelations

  PR 15.05.2018, przeczytano 2515 razy

dotrelations, agencja komunikacji zintegrowanej, wzmacnia dział strategii i sprzedaży inwestując w rozwój nowych kompetencji. Stanowisko Art Directora objęła Zuzanna Dąbrowska, poprzednio w Filmpoint, a na pozycji Senior Strategy Managera będzie pracował Artur Cichoń, wcześniej w Q&A Communications.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zuzanna-dabrowska-i-artur-cichon-dolaczaja-do-dotrelations,36501,artykul.html

Ostatnie rekrutacje to istotna część długofalowej strategii rozwoju agencji, która niedawno zakończyła proces rebrandingu. Wcześniej funkcjonowała jako Grupa dotPR, właściciel marek dotPR (agencja PR) i Get More Social (agencja social media), a po ujednoliceniu struktury i połączeniu dotychczasowych kompetencji przekształciła się w dotrelations, agencję komunikacji zintegrowanej.

Nowo utworzone stanowisko Art Director w dotrelations objęła Zuzanna Dąbrowska, która będzie odpowiedzialna za kierunek rozwoju oferty agencji oraz kluczowe projekty z zakresu video & digital – od koncepcji po postprodukcję. W bieżącej pracy będzie ściśle współpracować z działem graficznym.

– To istotny krok w rozwoju agencji. W związku z dynamicznym rozwojem portfolio w obszarze projektowania graficznego, animacji oraz video, niezbędnych w bieżącej komunikacji naszych klientów, stawiamy na własne zasoby. Dzięki temu możemy skuteczniej odpowiadać na potrzeby rynku oraz, co najważniejsze, podejmować nowe wyzwania w ramach kompleksowych projektów z zakresu szeroko pojętej komunikacji  – dodaje Adrian Łaźniewski, co-owner w agencji dotrelations.

Zuzanna Dąbrowska to absolwentka Uniwersytetu Artystycznego w Poznaniu, w branży od 10 lat. Ostatnio pracowała na stanowisku Graphic & Motion Designer w agencji Sixtyone Yards, wcześniej także w agencji kreatywnej Filmpoint i Telewizji WTK. Realizowała projekty dla takich marek, jak: Oriflame, Allegro, Amica, Volkswagen, Aviva, Fabryka Formy, Ergo Hestia, OLX.

Kolejny mocny transfer agencji to Artur Cichoń, który objął stanowisko Senior Strategy Manager. Będzie odpowiedzialny za kluczowe ofertowania firmy, koordynując kompleksowy proces kreacji i sprzedaży, w ścisłej współpracy z poszczególnymi działami agencji. W branży od 8 lat, ostatnio pełnił funkcję stratega w Q&A Communications, wcześniej w Kompanii Piwowarskiej m.in. w dziale Corporate Affairs. Pracował dla takich marek, jak: Tyskie, Żubr, Redd’s, Pilsner Urquell, Amica, Żabka, Subway, Energa, Galeria Malta czy GoWork.

obrazek

Zuzanna Dąbrowska i Artur Cichoń będą raportować do Darii Wiśniewskiej pełniącej funkcję Strategy Director w dotrelations.

Źródło: dotrelations

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764