logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Firm Public Relations wspiera organizacje pożytku publicznego

  PR 06.03.2008, przeczytano 429 razy

Już po raz drugi Związek Firm Public Relations wsparł jedną z organizacji pożytku publicznego. Zgodnie z decyzją Zarządu ZFPR w każdej edycji kursu London School of Public Relations pracownik jednej z fundacji, organizacji społecznych, instytucji charytatywnych uzyskuje 50-procentową zniżkę na udział w szkoleniu. W bieżącej edycji z możliwości tej skorzysta przedstawicielka Fundacji SYNAPSIS.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwiazek-firm-public-relations-wspiera-organizacje-pozytku-publicznego,6898,artykul.html

Fundacja SYNAPSIS przewodniczy Porozumieniu AUTYZM-POLSKA, skupiającemu 44 organizacje działające na rzecz osób z autyzmem w całym kraju. Jednym z celów Fundacji jest prowadzenie działań komunikacyjnych zmierzających do podnoszenie wciąż bardzo słabej świadomości społecznej na ten temat.

- Liczba osób z autyzmem rośnie lawinowo. Specjaliści twierdzą, że możemy już mówić o nim, jako o chorobie cywilizacyjnej, która z każdym rokiem dotyczyć będzie coraz większej grupy osób. Dlatego tak ważne jest budowanie świadomości społecznej w tej sprawie oraz działanie na rzecz większej otwartości i wrażliwości na problemy osób niepełnosprawnych – mówi Karolina Cyran-Juraszek, członek Zarządu Fundacji SYNAPSIS i kierownik projektu „Partnerstwo dla Rain Mana”, w ramach którego powstało pierwsze w Polsce przedsiębiorstwo społeczne zatrudniające dorosłe osoby z autyzmem (Pracownia Rzeczy Różnych SYNAPSIS).

„Zintegrowane Podejście do Public Relations” to szkolenie organizowane przez ZFPR na licencji London School of Public Relations. Składa się z cyklu 15 spotkań prowadzonych przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce. Zajęcia w większości mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, internet
i nowoczesne technologie, etykę zawodową.

Sesje odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom wydany przez London School of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Aktualnie trwa nabór do edycji wiosennej szkolenia. Kolejne grupy rozpoczną zajęcia 26 lutego, 5 i 13 marca.

Szczegółowe informacje na temat LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
Pilot the future – PLL LOT z kampanią rekrutacyjną
12 kwietnia br. rozpoczęła się kampania rekrutacyjna skierowana do pilotów pragnących dołączyć do załogi kokpitowej Polskich Linii Lotniczych LOT. W obliczu dynamicznego rozwoju branży lotniczej na świecie przewoźnik oferuje nie tylko niesamowitą możliwość rejsów na trasach międzynarodowych, ale także dynamiczną ścieżkę rozwoju oraz wyjątkowe perspektywy...
Mateusz Zając o Apple Vision Pro na konferencji 4Developers
Mateusz Zając, Software Engineering Manager w VML, na konferencji 4Developers poprowadzi wystąpienie na temat Apple Vision Pro oraz potencjału, jaki niesie ze sobą ta technologia. 
Sztuczna inteligencja na granicy ludzkiej percepcji
Jak mózg człowieka odnajduje się w erze AI? W nowym raporcie „Człowiek vs. AI: Czy AI przekroczyło granice ludzkiej percepcji?” Neuroinsight Lab (by SeeWidely) zgłębia złożoną interakcję między ludzkim poznaniem a sztuczną inteligencją, wykorzystując do tego zaawansowaną neuroTechnologię, w tym EEG i eye-tracking. IAB Polska objął patronat nad tą publikacją.
Opus B z nowym spotem Prostamolu Uno
Agencja Opus B przygotowała nowy spot dla marki Prostamol UNO. Emisja przewidziana jest na wszystkich rynkach Europy Środkowo-Wschodniej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764