logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Związek Firm Public Relations wspiera organizacje pożytku publicznego

  PR 08.10.2008, przeczytano 880 razy

Już po raz trzeci Związek Firm Public Relations wsparł jedną z organizacji pożytku publicznego. Zgodnie z decyzją Zarządu ZFPR, w każdej edycji kursu London School of Public Relations, pracownik jednej z fundacji, organizacji społecznych, instytucji charytatywnych uzyskuje 50-procentową zniżkę na udział w szkoleniu. W bieżącej edycji z możliwości tej skorzysta przedstawicielka Stowarzyszenia Przyjaciół Integracji.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwiazek-firm-public-relations-wspiera-organizacje-pozytku-publicznego,7943,artykul.html

Stowarzyszenie Przyjaciół Integracji jest organizacją pozarządowa (non-profit), istniejącą od 1995 roku. Stowarzyszenie działa na rzecz środowiska osób niepełnosprawnych poprzez wspieranie ich przedsięwzięć, a także promocję idei integracji społecznej i zawodowej. Stowarzyszenie prowadzi liczne kampanie społeczne, takie jak: Kampania Parkingowa, Płytka Wyobraźnia to Kalectwo, Polska bez Barier oraz organizuje konkursy (Człowiek bez Barier, Oczy Otwarte), których celem jest zmiana postaw społecznych. Główne działania Stowarzyszenia skupiają się na informacji, edukacji oraz aktywizacji zawodowej i realizowane są m.in. przez cztery Centra Integracji: w Warszawie, Krakowie, Gdyni i Zielonej Górze, które prowadzą m.in. pośrednictwo i doradztwo zawodowe. Stowarzyszenie wydaje od 14 lat magazyn „Integracja”, prowadzi portal www.niepełnosprawni.pl oraz ogólnopolską infolinię informacyjną 0-801-801-015.

„Zintegrowane Podejście do Public Relations” to szkolenie organizowane przez ZFPR na licencji London School of Public Relations. Składa się z cyklu 15 spotkań prowadzonych przez kadrę zarządzającą największych agencji PR w Polsce. Zajęcia w większości mają charakter warsztatowy. Główny nacisk kładzie się na wiedzę praktyczną oraz analizę studiów przypadku dostosowanych do polskich realiów. Program zajęć obejmuje m.in.: strategię i planowanie, współpracę z mediami, relacje z klientami, organizowanie imprez, finansowanie i budżetowanie, zarządzanie sytuacją kryzysową, internet i nowoczesne technologie, etykę zawodową.

Sesje odbywają się w godzinach popołudniowych w wybrany dzień tygodnia przez trzy miesiące. Kurs kończy się egzaminem pisemnym (w języku polskim) koordynowanym przez Komisję Doradczą w Londynie. Absolwenci otrzymują dyplom wydany przez London School of Public Relations w Wielkiej Brytanii. Aktualnie trwa nabór do edycji jesiennej szkolenia. Kolejne grupy rozpoczną zajęcia 23 września, 1 i 16 października.

Szczegółowe informacje na temat LSPR można znaleźć na stronie www.zfpr.pl lub uzyskać w Biurze Związku Firm Public Relations.

Źródło: ZFPR

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764