logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwieger sponsoruje jedenasty sezon „Doradcy Smaku”

  PR 03.09.2019, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Już od początku września widzowie TVN oglądają sprzęty kuchenne marki Zwieger w akcji. Korzysta z nich Robert Sowa w kolejnej edycji znanego i lubianego programu kulinarnego „Doradca Smaku”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwieger-sponsoruje-jedenasty-sezon-_doradcy-smaku_,383814,artykul.html

Nowe odcinki „Doradcy smaku” mają premierę w paśmie wieczornym telewizji TVN, tuż przed popularnym polskim serialem „Na wspólnej”. Jedenasty sezon, podobnie jak dwa poprzednie, prowadzi Robert Sowa. To w jego rękach widzowie zobaczą sprzęt marki Zwieger, jednego ze sponsorów programu.

– Wiele osób nie ma świadomości, że jakość sprzętu kuchennego ma bardzo duże znaczenie dla wygody i tempa gotowania. Dzięki obserwowaniu mistrza kuchni w „Doradcy smaku” każdy może się przekonać, o ile łatwiej i sprawniej pracuje się, kiedy nic nie przywiera do patelni, a ostry nóż gładko przecina nawet najoporniejsze produkty – mówi Grzegorz Kozieł, ekspert marki Zwieger. – W jesiennych odcinkach widzowie poznają także nasze najnowsze akcesoria, między innymi łopatki i chochle. Zaprojektowano je tak, żeby były wygodne w użyciu i wielofunkcyjne, ale też – dzięki silikonowym rantom – bezpieczne dla powłok naczyń, na których pracujemy. Te wszystkie rozwiązania przyspieszają oraz ułatwiają przygotowywanie, jak i nakładanie posiłków, jednocześnie pozbawiając nas obaw, że porysujemy naczynie wewnątrz.

Program jest emitowany od poniedziałku do czwartku o godzinie 20.10 na TVN, a powtórki o godzinie 7.50 następnego dnia. W tym sezonie poza tradycyjnymi polskimi przepisami w świeżej odsłonie Robert Sowa pokaże wiele propozycji z kuchni całego świata – zarówno bliższej nam rosyjskiej czy węgierskiej, jak i azjatyckiej: indyjskiej oraz tajskiej.

Format, w którym znany szef kuchni prezentuje proste, szybkie przepisy, od lat zdobywa serca widzów. W czerwcu tego roku najpopularniejsze odcinki gromadziły przed telewizorami ponad milion osób pomiędzy 16. a 59. rokiem życia.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764