logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwieger sponsoruje kolejny sezon „Doradcy smaku”

  PR 20.09.2018, przeczytano 1585 razy
ilustracjastrzałka

Garnki, noże i patelnie marki Zwieger towarzyszą Robertowi Sowie podczas gotowania w najnowszym sezonie programu „Doradca smaku” w telewizji TVN. Sprzęt firmy pojawi się we wszystkich odcinkach serii, emitowanych w paśmie wieczornym tuż przed jednym z najpopularniejszych polskich seriali.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwieger-sponsoruje-kolejny-sezon-_doradcy-smaku_,379416,artykul.html

Ruszył kolejny, dziewiąty już sezon „Doradcy smaku”. Tym razem w roli prowadzącego występuje Robert Sowa. Program można oglądać od poniedziałku do czwartku o godzinie 20.10 na TVN, a powtórki o godzinie 7.50 następnego dnia.

Bardzo nas cieszy, że widzowie będą mogli zobaczyć sprzęt dobrej jakości w rękach kolejnego mistrza kuchni – mówi Łukasz Sorbian, dyrektor ds. sprzedaży firmy Zwieger. – Wielu Polaków nie ma świadomości, jak duże znaczenie ma jakość naczyń dla tempa i wygody pracy w kuchni, ale też dla smaku potraw. Przykładowo: gorszej jakości patelnia może wymagać większej porcji tłuszczu albo nierówno się nagrzewać, co wpływa na smak i rodzaj przysmażenia, a więc na ostateczny efekt naszych kulinarnych zmagań – tłumaczy.

ilustracjastrzałka

Nowy sezon „Doradcy smaku” zaczął się bardzo dobrze – 10 września program zgromadził przez telewizorami ponad 1,3 miliona osób z grupy komercyjnej 16-59, niewiele odbiegając wynikiem od pokazywanego zaraz po nim serialu „Na wspólnej”, jednej z najpopularniejszych polskich telenowel (średnia widownia w grupie wiekowej 4+ od września 2017 roku do czerwca 2018 roku wyniosła 2,09 miliona osób).

To piąty sezon programu sponsorowany przez Zwiegera. Poprzedni prowadzący są także oficjalnymi ambasadorami sprzętu marki: Michel Moran promuje noże, a Andrzej Polan – patelnie producenta.

Źródło: Zwieger

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764