logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwieger uczy gotowania. Rusza nowy projekt marki

  PR 03.07.2019, przeczytano 794 razy
ilustracja

Jak szybko i skutecznie obrać imbir? W jaki sposób najwygodniej pokroić ostre papryczki? Na te i wiele innych pytań odpowiadają eksperci marki Zwieger w ramach nowego projektu edukacyjnego. Krótkie filmy z serii „Szkoła gotowania” i „Triki w kuchni” będą pokazywać technikę przygotowywania posiłków oraz sztuczki upraszczające ten proces. Nagrania można zobaczyć na profilach firmy w portalach YouTube i Facebook.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwieger-uczy-gotowania.-rusza-nowy-projekt-marki,383102,artykul.html

Wielu z nas regularnie gotuje, niektórzy nawet codziennie. To jednak czasochłonne zajęcie, zabierające nam cenne wolne chwile. Dlatego Zwieger uruchomił nowy projekt, który będzie pokazywać, jak przygotowywać posiłki sprawniej: prościej, szybciej i wygodniej.

Pierwsze filmiki – z cyklu „Triki w kuchni” – można już oglądać na YouTube i Facebooku. Prezentują to, co nam się podczas gotowania przyda najbardziej, czyli sztuczki ułatwiające prace kuchenne. Kto nie chciałby się dowiedzieć, jak szybko i skutecznie obrać ząbki czosnku albo jak okiełznać pokręcony korzeń imbiru? Takie porady Zwieger zawarł w kilkudziesięciosekundowych filmowych instrukcjach.

– W kuchni spędzamy mnóstwo czasu – to bywa męczące nawet dla fanów gotowania – mówi Grzegorz Kozieł, reprezentujący markę Zwieger, produkującą m.in. noże, garnki i patelnie. – My, jako osoby związane z kuchnią zawodowo, umiemy sobie wiele czynności uprościć i chcemy się tymi sposobami podzielić z innymi. Mamy nadzieję, że widzowie chętnie będą z nich korzystać i przekazywać je dalej, bo kilka prostych sztuczek może naprawdę przyspieszyć przygotowanie obiadu.

Druga seria filmów, nazwana „Szkołą gotowania”, ukaże się jeszcze latem. Materiały z tego cyklu będą dłuższe i bardziej rozbudowane. Eksperci Zwieger nie będą się jednak skupiać na samych przepisach, ale na technice gotowania. Jeden z odcinków na przykład będzie poświęcony sosowi beszamelowemu – widz pozna przepis, ale dowie się też między innymi, na co uważać, jakich błędów unikać lub jakie inne warianty sosu może przygotować i do czego ich użyć.

– Ludzie najczęściej uczą się gotować w domu rodzinnym, trochę eksperymentują sami, szukając informacji w Internecie – opowiada Grzegorz Kozieł. – To jednak zazwyczaj bardzo wyrywkowa wiedza. Brakuje im podstaw, które byłyby punktem wyjścia do udanych prób kulinarnych oraz testowania nowych smaków. Dlatego postanowiliśmy stworzyć taką bazę, wartościową zarówno dla zupełnie początkujących, jak i zaprawionych w bojach kucharzy.

Zwieger będzie udostępniać nowe materiały regularnie na swoim kanale YouTube (Zwieger) oraz na profilu Facebook. O gotowaniu od kuchni).

Źródło: Zwieger

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764