logo
WIADOMOŚCI

Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Konkurs na ekslibris i małą formę graficzną

   14.06.2018, przeczytano 241 razy
ilustracjastrzałka

Gdański Archipelag Kultury, Fundacja Wspólnota Gdańska wraz z Partnerami zapraszają do udziału w 9. Międzynarodowym Konkursie na Ekslibris i Małą Formę Graficzną pt. „Zwierzęta Morza Bałtyckiego”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwierzeta-morza-baltyckiego.-konkurs-na-ekslibris-i-mala-forme-graficzna,36887,artykul.html

Konkurs na Ekslibris i Małą Formę Graficzną organizowany przez Gdański Archipelag Kultury oraz Fundację Wspólnota Gdańska ma charakter cykliczny. To prestiżowe wydarzenie o międzynarodowym znaczeniu i zasięgu gromadzi wybitnych twórców krajowych, zagranicznych oraz początkujących adeptów grafiki.

Tematem tegorocznej edycji zmagań konkursowych się Zwierzęta Morza Bałtyckiego. Misternymi zmaganiami uczestników konkursu pragniemy zwrócić uwagę na niezwykłych mieszkańców fal Bałtyku odznaczających się unikatową barwą, rozmiarami, jak i nazwą. Kiełż, chełbia modra, bełtwa, to tylko niektóre z nich. To także impuls do sięgnięcia do dawnych map i atlasów, w których odwzorowano wyobrażenia morskich mieszkańców, budzących trwogę i strach a zarazem ciekawość i fascynację.

Rezultatem twórczych poszukiwań artystów z całego świata będzie:

  • WYSTAWA POKONKURSOWA nagrodzonych i wyróżnionych przez jury prac.
  • Wystawa indywidualna Jakuba Jaszewskiego - laureata I nagrody 8. edycji Międzynarodowego Konkursu na Exlibris i Małą Formę  Graficzną z 2016 r. „Sny Gdańskiego Neptuna” (w kategorii techniki tradycyjne).
  • Honorowe przyznanie Grand Prix 9. Międzynarodowego Konkursu na Exlibris i Małą Formę Graficzną. 
  • Nagrody Specjalne Organizatorów oraz Partnerów.

Za każdym razem Organizatorom przyświecał inny temat konkursu: 200. rocznica urodzin Wincentego Pola (2007), „Gdańskie Lwy” (2008), „Duch Gdańskiej Architektury” (2009), „Solidarność Ludzi. Solidarność Narodów” (2010), „Człowiek - Ziemia – Kosmos” (2011), „Sport” (2012), „Tajemnice Chłodnego Morza” (2014), „Sny Gdańskiego Neptuna” (2016).

Profesjonalne jury złożone z uznanych twórców grafiki przyzna nagrody regulaminowe o wymiarze finansowym za zajęcie I, II i III miejsca. Dodatkowo zostaną przyznane nagrody specjalne.

Efektem konkursu będzie wystawa pokonkursowa, która zostanie zaprezentowana w najważniejszych instytucjach kultury województwa pomorskiego oraz katalog zawierający prace nagrodzone oraz uznane przez jury za najciekawsze. Jednocześnie, organizatorzy przewidują wystawę indywidualną laureata I nagrody w kategorii techniki tradycyjne międzynarodowego konkursu na exlibris z 2016 r. Jakuba Jaszewskiego.

Źródło: Gdański Archipelag Kultury "Wyspa Skarbów"

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Galeria Katowicka nagrodzona na 9. Gali PRCH Retail Awards
Galeria Katowicka, zarządzana przez APSYS Polska, dwukrotnie zyskała uznanie jury prestiżowego konkursu PRCH Retail Awards 2018. Eksperci docenili koncepcję, realizację i efekty innowacyjnej kampanii „Fedrujemy niskie ceny! Czorny Piontek, Czorny Weekend, czyli Black Friday po naszymu!”, przyznając Galerii nagrodę główną w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”.
Ostatnie nominacje w SAR Effie Awards 2018
5 października Jury przyznało nominacje w kategorii Marketing & Business Solutions w konkursie Effie Awards. W tej kategorii zostało zgłoszonych 14 rozwiązań marketingowych.
Klif nagrodzony w konkursie PRCH Retail Awards 2018
Dwa wyróżnienia dla Klifów zostały przyznane podczas tegorocznej Gali PRCH. Pierwsze za Kampanię Public Relations Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody Klif, drugie za Magazyn Centrum Handlowego Roku dla Domu Mody i Galerii Klif.
Konto Jakże Osobiste Alior Banku ze złotem w konkursie EFMA
W organizowanym przez stowarzyszenie EFMA konkursie Distribution & Marketing Innovation Awards co roku wyłaniane są najbardziej innowacyjne usługi finansowe na świecie. W tegorocznej edycji plebiscytu Alior Bank zdobył złoto w kategorii “Offering Innovation” za Konto Jakże Osobiste.
Kampania Gong zdobywa nagrodę Employer Branding Stars
„Get out of the box”, kampania wizerunkowa przygotowana przez agencję kreatywną Gong dla firmy Accenture, zdobyła nagrodę główną w kategorii Najlepsze wydarzenia i akcje rekrutacyjne offline w jednym z najważniejszych polskich konkursów employer brandingowych - Employer Branding Stars.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone