logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwrot w stronę natury: 16. edycja OKK! design już wkrótce

  PR 19.08.2019, przeczytano 756 razy
ilustracjastrzałka

Kolejne – 16. spotkanie z wzornictwem i architekturą, OKK! design, zbliża się wielkimi krokami. Już 9 września zobaczymy się ponownie. Tematem przewodnim nadchodzącej edycji będzie Biophilic design - czyli to w jaki sposób natura może przenikać się z architekturą, jaką rolę w naszych wnętrzach odgrywają rośliny i dlaczego warto otaczać się zielenią, nie tylko w domu, ale również w przestrzeniach publicznych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwrot-w-strone-natury%3A-16.-edycja-okk%21-design-juz-wkrotce,383639,artykul.html

Wycieczka do dżungli

Rośliny we wnętrzach towarzyszyły nam zawsze, jednak w ostatnich latach, ich obecność stała się wyjątkowo pożądana. Zagarniają przestrzeń bez ograniczeń, wnosząc nową energię i jakość, nawet do najbardziej zachowawczych i stonowanych miejsc. Co więcej – redukują stres, pozytywnie wpływają na nastrój, a także – filtrują powietrze. W jakiej formie prezentują się najlepiej? Czym kierować się podczas tworzenia swojej prywatnej dżungli i jak dopasować rośliny do naszych przestrzeni? O tym wszystkim opowiedzą nasi eksperci.

W trosce o planetę

Nie zabraknie także dyskusji o wyzwaniach, takich jak zrównoważony rozwój czy wtórne wykorzystanie odpadów. Nasi Partnerzy, doskonale rozumieją złożoność problemu, jakim jest zanieczyszczenie środowiska oraz zużycie surowców podczas procesu produkcji. W trakcie prelekcji oraz paneli dyskusyjnych poruszymy więc również temat tego, jak praktyczne rozwiązania, pomagają chronić środowisko naturalne.

Architektura w duchu ekologii

Nurt Biophilic przenika nie tylko do świata designu, ale również – architektury. Przestrzenie, w których królują naturalne materiały, gdzie stres jest z łatwością redukowany, a ludzie czują się swobodnie i komfortowo to temat, który zajmuje już nie tylko architektów, ale także największe światowe firmy, takie jak Google, Facebook czy Apple. Dzięki temu biura i siedziby firm przechodzą metamorfozę, stając się miejscami o przyjaznej atmosferze, która sprzyja kreatywności.

Wśród gości specjalnych wydarzenia: Paweł Sokół – właściciel EXIT design, prezes Stowarzyszenia Architektów Wnętrz, Anna Koszela – właścicielka Pracowni Architektury Wnętrz, Grzegorz Goworek właściciel Studio.O., Magdalena Fedorowicz-Boule właścicielka TREMEND.

Partnerzy: Cosentino Polska, Barlinek, Profim, Aqina, Knoll, Milliken Floors, PEKA, ZUgarden, Sucré, Zamek Gniew

Do zobaczenia 9 września w warszawskiej przestrzeni MYSIA 3.

Źródło: OKK! design

www.okkdesign.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764