logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięstwo Jurczyk Design w Faces of Design 2011

   11.03.2011, przeczytano 2176 razy

Firma Jurczyk Design znalazła się w gronie 25 najlepszych projektantów 2011 roku, wytypowanych przez the Faces of Design Awards Programme.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciestwo-jurczyk-design-w-faces-of-design-2011,12145,artykul.html

Portfolio firmy wyróżnione zostało wyróżnione przez designerów takich, jak: Werner Aisslinger; Hugo Eccles, Creative Director (Studio Conran, London); El Ultimo Grito, (projektanci i wykładowcy the Royal College of Art, Londyn), Cara McCarty (Cooper Hewitt National Design Museum, nowy jork); Agnieszka Jacobson-Cielecka (krytyk i kurator, Łódź); Alain Lardet (the Designer’s Days, Paryż) i Pio Barone Lumaga (LOFT The Nordic BOOKazine, Sztokholm).


Zwycięskie portfolio zostaną zaprezentowane w eleganckim wydawnictwie, które obejrzy ponad 1 200 kluczowych osobistości świata designu.

The Faces of Design Awards Programme został stworzony w 2009 roku, by wspomagać integrację środowisk projektantów z producentami. Organizatorom przyświecała myśl, że rozpoznawalność utalentowanych designerów nie odpowiada ich zasługom. Dzięki The Faces of Design Awards wybitne talenty projektowe mają możliwość zyskania dużo większej popularności na całym świecie. The Faces of Design jest konkursem, w którym projektanci nie są nagradzani za konkretne projekty, ale brana jest w nim pod uwagę całość dokonań danego projektanta bądź studia.



avatar użytkownika
+ + + +

Tekst opublikował użytkownik: rbr1

(Fabryka Koloru)

Więcej informacji o użytkowniku

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764