logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzca Masterchefa promuje mistrzowskie gotowanie z Netto

  PR 23.09.2020, przeczytano 506 razy
ilustracjastrzałka

We wrześniu br. wystartowała „Mistrzowska akcja w Netto”, nowy program lojalnościowy dla klientów znanego dyskontu. Poza możliwością zdobycia wysokiej jakości naczyń, jego uczestnicy mogą skorzystać z inspirujących porad kulinarnych oraz pomysłów na smaczne dania. Ich autorem jest Mateusz „Surfer” Zielonka, laureat MasterChefa, który wystąpił w serii filmów promujących akcję.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezca-masterchefa-promuje-mistrzowskie-gotowanie-z-netto,388538,artykul.html

Mistrzowska akcja w Netto” to już kolejna edycja programu lojalnościowego dla klientów sieci handlowej Netto. Tym razem, wszystkie osoby, które w terminie od 7 września do 24 grudnia 2020 r. dokonają zakupów za kwotę 25 zł, otrzymają do 67 proc. rabatu na profesjonalne garnki i patelnie z kolekcji MasterChef, dostępne w sieci handlowej Netto.

Program inspiruje także do osiągnięcia mistrzostwa w kuchni i wyruszenia w wielką przygodę pełną smaków. W tym celu, w ramach kampanii, powstała seria filmów kulinarnych, do udziału w których zaproszono utalentowanego kucharza, zwycięzcę szóstej edycji programu MasterChef. Mateusz Zielonka, znany jako „Surfer”, dzieli się w nich swoją kulinarną wiedzą i prezentuje przydatne porady oraz ciekawe przepisy na proste i smaczne potrawy, m.in. bowl, czyli micha rozmaitości, makaron na woku, kaczkę na miodzie i tymianku, dyniowe snacki czy świątecznego pstrąga, a także proste pomysły na sosy z domowych składników. Towarzyszą mu dwaj pomocnicy, znani z poprzednich edycji programu, występujący w ramach platformy komunikacyjnej #TatoWie. Dzięki kreatywnym kulinarnym wskazówkom od samego mistrza gotowania, każdy z łatwością będzie mógł odtworzyć dania we własnym domu i poczuć się jak prawdziwy szef kuchni. Mistrzowskie przepisy Mateusza Zielonki są na bieżąco udostępniane na stronie internetowej Netto.pl oraz na kanale Netto Polska na YouTube.

Akcja wspierana jest przez szeroko zakrojoną kampanię w internecie, prowadzoną między innymi w kanałach YouTube, Facebook, TikTok i VOD, a także materiały promocyjne widoczne w sklepach Netto.

Dotychczas klienci Netto mogli wziąć udział już w pięciu akcjach lojalnościowych i nabyć produkty ekskluzywnych marek w okazyjnych cenach – garnki, patelnie i noże marki Thomas by Rosenthal, szklaną zastawę marki Shott Zwiesel, torby i walizki marki Ellehammer oraz masę plastyczną Masa Kreatywności HeyClay, w akcji skierowanej do rodzin z dziećmi.

Źródło: Netto Polska

www.netto.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Wygrać masterchefa, żeby reklamować dyskont.
To jest dopiero kariera.

avatar użytkownika
,

A Twoim zdaniem jaki rodzaj przepustki powinno zapewniać takie zwycięstwo?  

,

Mógłby co prawda zająć się gotowaniem i na tym polu wybić, ale branża reklamowa też jest niczego sobie.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie masz wielkiego pojęcia o branży gastronomicznej? Może stąd przekonanie, że wygrana w Masterchefie to nobilitacja nieprzystająca do reklamowania dyskontów?  

,

Czyż nie jest oczywiste, że TYLKO TY masz o wszystkim pojęcie?

Inni sobie tylko pierdololą trzy po trzy, bo TYLKO TY umiesz ocenić, wyrazić opinię i zawsze trafnie.
  

avatar użytkownika
,

Dobrą praktyką jest niezabieranie głosu w sprawach o których nie ma się pojęcia.  

,

Więc powinieneś zawsze przepraszająco milczeć.
Mimo, że jesteś tu adminem.
  

avatar użytkownika
,

A nie moglibyśmy pomilczeć razem?  

,

Wiem, że lubisz o sobie pisać w liczbie mnogiej, zatem: możecie.  

avatar użytkownika
,

Wiesz, że my nie idziemy na ilość, tylko na jakość. Bez Ciebie to żadne milczenie.  

,

Po publikowanych treściach można sądzić coś zgoła odmiennego.  

avatar użytkownika
,

Ale gdybyś chwilę pomilczał to nie pogorszyłoby to ogólnie złego poziomu?  

,

To może być gorzej?  

avatar użytkownika
,

Zrobiło się jakby lepiej...  

Najnowsze w tym dziale

Unife rusza z kampanią Hop-On for our Planet
Za 5 lat ok 40% wysoko wykwalifikowanych pracowników przemysłu kolejowego przejdzie na emeryturę. Już teraz polskie, jak i europejskie koleje, zmagają się z brakami kadrowymi. Żeby temu zaradzić, Europejskie Stowarzyszenie Przemysłu Zaopatrzenia Kolei (UNIFE) zleciło badanie pokolenia Z (16-25 lat) oraz zorganizowało kampanię HOP ON FOR OUR PLANET (WSKAKUJ DLA...
Samsung i Sokół powracają w kampanii Galaxy Note20 Ultra 5G
Supermoc do pracy i po pracy to kampania Galaxy Note20 Ultra 5G, w której Samsung ponownie łączy siły z Sokołem. Tym razem, w myśl zasady, że „Biznes jest jak gra, żeby wygrać trzeba znać kombinacje”, Wojtek zaprezentuje triki i wskazówki, które pozwolą w pełni wykorzystać swój potencjał.
W najbliższy poniedziałek (02.11) odbędzie się spotkanie informacyjne dla zainteresowanych uczestnictwem w projekcie MŚP – „Krok po kroku jak przejść przez ścieżkę rekrutacji, w ramach sektora komunikacja marketingowa”.
Biedronka wręcza nagrodę 100 tys. zł i odsłania antysmogowy mural
Zakończenie drugiego etapu nagrody Biedronki za książkę dla dzieci Piórko 2020 sieć sklepów ogłosiła w niezwykły sposób. Laureatka kategorii „Ilustracje” tegorocznego Piórka, Magdalena Starowicz, otrzymała od Biedronki czek na 100 tys. zł, a zaprojektowana przez nią okładka książki trafiła na odsłonięty na warszawskim Powiślu mural....
ING: Kampania kantoru walut online
ING Bank Śląski rusza z kampanią kantoru walut online dla firm w mediach społecznościowych. To wygodna usługa, niezbędna w każdej nowoczesnej firmie. Klikasz i masz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764