logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy Art of Packaging 2010

   17.03.2011, przeczytano 4381 razy
strzałkistrzałka
Tomasz Pydo

„Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie zgłoszone w DEBIUTACH oraz Opakowanie zestawu dwóch kaw - Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo i zgłoszone w PROFESSIONAL to główni zwycięzcy V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – Perły wśród opakowań.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-art-of-packaging-2010,12170,artykul.html

Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE - Simple, Specjal, Shaping System”. W edycji Debiuty przyznano również dwie nagrody specjalne: pierwszą dla zwycięzcy kategorii Opakowanie Szklane – otrzymał ją Tomasz Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie za słoik na miód „Bzzzz…” oraz drugą – dla Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi za „Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki”. Wyniki Konkursu zostały ogłoszone podczas uroczystej Gali Finałowej, która odbyła się 7 marca 2011 roku w Auli Artis w Poznaniu.

ZWYCIEZCA AOP DEBIUTY
Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – DEBIUTY. „Smaki Podlasia” – linia opakowań na produkty regionalne autorstwa Moniki Ostaszewskiej-Olszewskiej z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”; nagro¬da pieniężna w wysokości 5.000 zł, miesięczny płatny staż w agencji brandingowej SaltPepper Brand Design w wysokości 2.000 zł; roczna prenume¬rata miesięcznika PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.

ZWYCIEZCA AOP PROFESSIONAL
Zwycięzca V. edycji konkursu na najlepsze opakowanie roku ART OF PACKAGING 2010 – PROFESSIONAL. Opakowanie zestawu dwóch kaw - Davidoff Cafe, zaprojektowane i wyprodukowane przez Cezar A Chesapeake Company dla firmy Tchibo.
Nagrody: prestiżowa statuetka „Perła wśród Opakowań”, 30m2 powierzchni wystawienniczej (bez zabudowy) ufundowanej przez Międzynarodowe Targi Poznań¬skie - do wykorzystania w ciągu jednego roku na wybranych targach w Poznaniu; kampania reklamowa na łamach PACKAGING POLSKA; prawo do używania znaku towarowego ART OF PACKAGING.

NAGRODA SPECJALNA ROSENTHALA
„Po(d)ręczne opakowanie na kosmetyki” – projekt Marty Kaweckiej z Akademii Sztuk Pięknych w Łodzi. Nagrodę specjalną – wyróżnienie za kreatywność i innowacyjność w postaci Wazonu Rosenthal Fast ufundował Rosenthal Germany – Mecenas Kulturalny konkursu.

OPAKOWANIE SZKLANE
Słoik na miód „Bzzzz…” autorstwa Tomasza Pydo z Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.
Nagrodę w wysokości 2.000 zł ufundowała firma Warta Glass Group – Mecenas Konkursu oraz Partner Kategorii „Opakowanie Szklane”.

OPAKOWANIE Z SZUFLADY
Zwycięzcą w kategorii specjalnej: Opakowanie z Szuflady ogłoszono firmę Werner Kenkel za opakowanie „SwiftCASE - Simple, Specjal, Shaping System”. Nagrodą jest: stoisko o powierzchni 9m2 ze standardowym wyposażeniem, napisem na fryzie oraz wpisem do folderu na targach easyFairs Pac¬kaging Innovations, które odbędą się 23-24 marca 2011 r. w Warszawie.

Źródło: EUROPEAN MEDIA GROUP


Galeria: Zwycięzcy Art of Packaging 2010

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764