logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

  PR 17.04.2019, przeczytano 431 razy
ilustracjastrzałka

Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-ii-edycji-konkursu-design-by-sliwka-naleczowska,382131,artykul.html

Ideą projektu, realizowanego przez markę Śliwka Nałęczowska, jest promowanie młodych twórców (pasjonatów grafiki i designu) oraz umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu było zaprojektowanie nadruku na puszkę pralin, będącego interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Projekty zgłosili amatorzy i profesjonaliści. Spośród prawie 2300 prac, 2002 zgłoszenia spełniały wszystkie kryteria formalne i zostały poddane ocenie jury, w którym zasiedli m.in. prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek.

Liczba nadesłanych projektów przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Profesjonaliści podkreślali wyjątkowo wysoki poziom prac, oryginalność pomysłów oraz twórcze podejście do konkursowego zadania. Wyłonienie zwycięzców było niełatwym zadaniem.

Zwyciężczynią II edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Jadwiga Popiel. Otrzymała 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej otrzymali kosze Śliwki Nałęczowskiej.

Konferencja podsumowująca konkurs odbyła się w warszawskim Studio Art&Passion. W programie znalazły się nie tylko ogłoszenie laureatów, ale także wernisaż nagrodzonych prac, co zostało przyjęte z entuzjazmem przez zaproszonych gości. Na konferencji zjawili się przedstawiciele mediów i środowiska twórczego Warszawy. Nieformalna atmosfera wydarzenia sprzyjała swobodnym rozmowom i wnikliwej analizie zwycięskich projektów.

II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Źródło: Śliwka Nałęczowska

Dodatkowe informacje:

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs Logo65: Polska i Indonezja
Polska i Indonezja w 2020 roku obchodzą rocznicę 65-lecia nawiązania stosunków dyplomatycznych. Z tej okazji Ambasada RP w Dżakarcie we współpracy z Ambasadą Indonezji w Warszawie oraz główny partner konkursu: Polsko-Japońska Akademia Technik Komputerowych w Warszawie, zapraszają do udziału w konkursie na projekt znaku graficznego tej rocznicy.
Inspiracje Bauhausem i lampa z recyklingu: konkursy dla młodych twórców
Dom marzeń zgodny z ideami Bauhausu i lampa stworzona z poprodukcyjnych materiałów odpadowych to tematy przewodnie tegorocznych konkursów Rytm Światłai Sustainable Lamp,organizowanych w ramach Targów Światło i Targów Elektrotechnika. Wydarzenia realizowane od blisko 8 lat na stałe wpisały się w program imprezy. Każda edycja nawiązuje do najbardziej aktualnych zagadnień i...
Znamy skład jury 11. edycji konkursu POS Stars
Po raz kolejny wybrane zostaną najlepsze realizacje rynkowe wspierające sprzedaż.
Rozpoczęła się XVII edycja konkursu Złote Spinacze
Związek Firm Public Relations po raz siedemnasty zaprasza do udziału w konkursie Złote Spinacze, w którym wyłaniane są najlepsze kampanie public relations w Polsce. Celem konkursu jest promocja najlepszych praktyk PR-owych i komunikacyjnych, a także zwiększanie profesjonalizmu branży.
Pierwsza edycja OPPO Creators Award trwa w najlepsze. Zostało jeszcze tylko kilka dni, by zgłosić swoje prace i zyskać szansę na wygranie wysokich nagród pieniężnych i prestiżowych programów szkoleniowych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764