logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

  PR 17.04.2019, przeczytano 343 razy
ilustracjastrzałka

Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-ii-edycji-konkursu-design-by-sliwka-naleczowska,382131,artykul.html

Ideą projektu, realizowanego przez markę Śliwka Nałęczowska, jest promowanie młodych twórców (pasjonatów grafiki i designu) oraz umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu było zaprojektowanie nadruku na puszkę pralin, będącego interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Projekty zgłosili amatorzy i profesjonaliści. Spośród prawie 2300 prac, 2002 zgłoszenia spełniały wszystkie kryteria formalne i zostały poddane ocenie jury, w którym zasiedli m.in. prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek.

Liczba nadesłanych projektów przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Profesjonaliści podkreślali wyjątkowo wysoki poziom prac, oryginalność pomysłów oraz twórcze podejście do konkursowego zadania. Wyłonienie zwycięzców było niełatwym zadaniem.

Zwyciężczynią II edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Jadwiga Popiel. Otrzymała 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej otrzymali kosze Śliwki Nałęczowskiej.

Konferencja podsumowująca konkurs odbyła się w warszawskim Studio Art&Passion. W programie znalazły się nie tylko ogłoszenie laureatów, ale także wernisaż nagrodzonych prac, co zostało przyjęte z entuzjazmem przez zaproszonych gości. Na konferencji zjawili się przedstawiciele mediów i środowiska twórczego Warszawy. Nieformalna atmosfera wydarzenia sprzyjała swobodnym rozmowom i wnikliwej analizie zwycięskich projektów.

II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Źródło: Śliwka Nałęczowska

Dodatkowe informacje:

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Konkurs na logotypy wydziałów Politechniki Krakowskiej
W związku z reformą Szkolnictwa Wyższego Politechnika Krakowska zmienia swoją strukturę i postanowiła ujednolicić identyfikację wizualną swoich wydziałów. Politechnika pozostawia kolorystykę i sygnet dotychczasowego logo bez zmian dopuszczając jednocześnie zmianę typografii logotypu. Dotychczasowa identyfikacja wizualna wydziałów wymaga natomiast unowocześnienia...
Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkoła Główna Handlowa zapraszają do udziału w ósmej edycji konkursu na najlepszą pracę dyplomową z zakresu marketingu internetowego. W tym roku konkurs jest otwarty także dla autorów prac podyplomowych. Nagrodami w DIMAQ UNI są studia podyplomowe na SGH oraz udział w Akademii DIMAQ.DIMAQ UNI open graphajlepszą pracę...
Provident przyznał nagrodę w konkursie Grand Press Photo 2019
Provident już trzeci rok z rzędu przyznał nagrodę specjalną w ramach konkursu Grand Press Photo. Jako partner kategorii Życie codzienne, Provident Polska wyróżnił zdjęcie wykonane przez Aleksandra Knittera, fotoreportera z Chojnic.
FleetPulse - projekt stworzony przez VMLY&R Poland i VMLY&R Londyn dla Bridgestone - otrzymał złotą statuetkę w konkursie Innovation, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Firma Dobrze Widziana 2019 dla Cityboard Media
Cityboard Media z tytułem „Firmy Dobrze Widzianej”. To wyróżnienie Business Centre Club przyznaje firmom, które w szczególny sposób dbają o CSR.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764