logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

  PR 17.04.2019, przeczytano 1786 razy
ilustracjastrzałka

Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-ii-edycji-konkursu-design-by-sliwka-naleczowska,382131,artykul.html

Ideą projektu, realizowanego przez markę Śliwka Nałęczowska, jest promowanie młodych twórców (pasjonatów grafiki i designu) oraz umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu było zaprojektowanie nadruku na puszkę pralin, będącego interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Projekty zgłosili amatorzy i profesjonaliści. Spośród prawie 2300 prac, 2002 zgłoszenia spełniały wszystkie kryteria formalne i zostały poddane ocenie jury, w którym zasiedli m.in. prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek.

Liczba nadesłanych projektów przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Profesjonaliści podkreślali wyjątkowo wysoki poziom prac, oryginalność pomysłów oraz twórcze podejście do konkursowego zadania. Wyłonienie zwycięzców było niełatwym zadaniem.

Zwyciężczynią II edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Jadwiga Popiel. Otrzymała 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej otrzymali kosze Śliwki Nałęczowskiej.

Konferencja podsumowująca konkurs odbyła się w warszawskim Studio Art&Passion. W programie znalazły się nie tylko ogłoszenie laureatów, ale także wernisaż nagrodzonych prac, co zostało przyjęte z entuzjazmem przez zaproszonych gości. Na konferencji zjawili się przedstawiciele mediów i środowiska twórczego Warszawy. Nieformalna atmosfera wydarzenia sprzyjała swobodnym rozmowom i wnikliwej analizie zwycięskich projektów.

II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Źródło: Śliwka Nałęczowska

Dodatkowe informacje:

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Dwie nagrody Golden Arrow 2022 dla Opus B
W tegorocznej edycji konkursu zdobyliśmy nagrodę główną za działania dla marki Jurajska oraz wyróżnienie za kampanię dla Familijnych.
„Pierwsza Pomoc Ludzkości” z pierwszymi pięcioma nominacjami w konkursie Cannes Lions
Kampania "Pierwsza Pomoc Ludzkości", zrealizowana przez VMLY&R dla BNP Paribas Bank Polska oraz Polskiego Czerwonego Krzyża trafiła na pierwsze z opublikowanych shortlist ruszającego właśnie festiwalu reklamowego Cannes Lions.
Extrahut zwycięzcą konkursu Exaw.pro za projekt Busylamp
ExtraHut, studio product design z grupy kapitałowej TenderHut wygrało tegoroczną edycję konkursu promującego projektantów UI/UX oraz Service Design EXAW.PRO. Zwycięski projekt jest realizowany przez studio dla BusyLamp, dostawcy oprogramowania dla branży prawnej.
Gong, MSL, Wavemaker i Netflix – polskie agencje ze Złotą Statuetką Cannes Lions
Czy kradzież może być sztuką? Wspólny projekt agencji GONG, MSL i Wavemaker dla Netflix pokazuje, że tak. Podczas wczorajszej gali Cannes Lions, kampania „Sztuka kradzieży” została nagrodzona Złotym Lwem w kategorii „Outdoor”.
Maria Rosa została laureatką w prestiżowym konkursie CMO AWARDS 2021. Dyrektorka marketingu online ERGO Hestii, otrzymała nagrodę w kategorii Brand Guardian. Nagroda jest wyrazem uznania dla strategii komunikacji tworzonej przez ubezpieczyciela razem z polskimi artystami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764