logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy II edycji konkursu Design by Śliwka Nałęczowska

  PR 17.04.2019, przeczytano 456 razy
ilustracjastrzałka

Druga edycja Design by Śliwka Nałęczowska zakończyła się ogromnym sukcesem. Na konkurs nadesłano rekordową liczbę prac - ponad 2000 kreatywnych projektów nadruku na opakowanie pralin. Dwunastu laureatów odebrało nagrody podczas konferencji połączonej z wernisażem prac 15 kwietnia br.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-ii-edycji-konkursu-design-by-sliwka-naleczowska,382131,artykul.html

Ideą projektu, realizowanego przez markę Śliwka Nałęczowska, jest promowanie młodych twórców (pasjonatów grafiki i designu) oraz umożliwienie im rozwoju, poprzez zdobywanie doświadczenia, wzbogacenie portfolio, a także wsparcie w postaci atrakcyjnych nagród finansowych.

Zadaniem uczestników tegorocznej edycji konkursu było zaprojektowanie nadruku na puszkę pralin, będącego interpretacją hasła „Śliwka Nałęczowska - polski specjał na prezent. Idealny upominek z Polski”. Projekty zgłosili amatorzy i profesjonaliści. Spośród prawie 2300 prac, 2002 zgłoszenia spełniały wszystkie kryteria formalne i zostały poddane ocenie jury, w którym zasiedli m.in. prof. Ksawery Piwocki, dziekan Wydziału Wzornictwa i były rektor warszawskiej Akademii Sztuk Pięknych oraz Olka Osadzińska, jedna z najlepszych polskich ilustratorek.

Liczba nadesłanych projektów przekroczyła najśmielsze oczekiwania organizatorów. Profesjonaliści podkreślali wyjątkowo wysoki poziom prac, oryginalność pomysłów oraz twórcze podejście do konkursowego zadania. Wyłonienie zwycięzców było niełatwym zadaniem.

Zwyciężczynią II edycji Design by Śliwka Nałęczowska została Jadwiga Popiel. Otrzymała 10 tys. złotych i zestaw pralin. Laureaci drugiego i trzeciego miejsca odebrali nagrody finansowe (odpowiednio 7 tys. i 5 tys. złotych) oraz słodycze, a autorzy prac, które uplasowały się na pozycjach od czwartej do dwunastej otrzymali kosze Śliwki Nałęczowskiej.

Konferencja podsumowująca konkurs odbyła się w warszawskim Studio Art&Passion. W programie znalazły się nie tylko ogłoszenie laureatów, ale także wernisaż nagrodzonych prac, co zostało przyjęte z entuzjazmem przez zaproszonych gości. Na konferencji zjawili się przedstawiciele mediów i środowiska twórczego Warszawy. Nieformalna atmosfera wydarzenia sprzyjała swobodnym rozmowom i wnikliwej analizie zwycięskich projektów.

II edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska zyskała szerokie wsparcie medialne i PR, w tym zasięgową kampanię internetową, również w social mediach, promocję w kanałach patronów medialnych oraz w kanałach własnych marki. Kreacje na potrzeby promocji przygotowała agencja Expansja Advertising. Działania PR prowadzi Kolterman Media Communications.

Źródło: Śliwka Nałęczowska

Dodatkowe informacje:

Patronat merytoryczny nad konkursem objęły warszawska Akademia Sztuk Pięknych oraz Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej (STGU). Patronem medialnym zostały magazyny GALA i Packaging Polska.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nominacje w Konkursie Biuletynów Firmowych 2019
Po gorącym i intensywnym lecie, podczas którego członkowie Jury Konkursu Biuletynów Firmowych  oceniali zgłoszone prace, przyszedł czas na ogłoszenie nominacji w 14 kategoriach konkursowych.
Bydgoszcz jest Polska - konkurs na okolicznościowe logo
Bydgoszcz jest Polska 1920 – to hasło przewodnie zbliżających się obchodów. Na konferencji prasowej w dniu 5 września ogłoszono konkursy na dofinansowanie projektów i wydarzeń, oficjalny logotyp oraz okolicznościowy mural. Wszystko po to, by w sposób szczególny upamiętnić jedno z najważniejszych wydarzeń w historii naszego miasta.
Konkurs na projekt bluzy i czapki inspirowanej historią Stoczni Gdańskiej
Stocznia Gdańska jest miejscem-symbolem narodzin społecznego ruchu „Solidarności”, który przyczynił się do zmian geopolitycznych i zainicjował proces zmian społecznych i ideologicznych nie tylko w Polsce i Europie środkowo-wschodniej, ale także na całym świecie, prowadząc do upadku komunizmu w Europie, zakończenia „zimnej wojny” i przezwyciężenia światowych...
Ogłoszenie wyników konkursu Benq 2019 Designvue Competition
Dziękujemy wszystkim za wzięcie udziału w konkursie BenQ 2019 DesignVue Competition! Otrzymaliśmy ponad 300 zakwalifikowanych projektów, które zostały ocenione przez 8 sędziów z 4 krajów. Oto wyniki konkursu:
12. edycja festiwalu Art Moves startuje 6 września w Toruniu
Międzynarodowy Festiwal Sztuki na Bilbordach Art Moves odbędzie się w Toruniu po raz dwunasty. W tym roku impreza odbywa się pod hasłem „Nadciągająca katastrofa czy szansa by uratować siebie i świat?”. W ramach festiwalu, jak co roku, zobaczymy w przestrzeni miejskiej Torunia prace uzdolnionych debiutantów, jak i uznanych, międzynarodowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764