logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy Innovation Award 2015

  PR 15.05.2015, przeczytano 1790 razy

Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-innovation-award-2015,24861,artykul.html

W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.

Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły agencje Isobar Polska, GONG i DDB&tribal oraz Lubię to – linked by Isobar. Nagrody specjalne ,,Game Changer’’ trafiły do Estimote – Firma Roku, Człowiekiem Roku został Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl, a Wydarzeniem Roku uhonorowano akcję Pulsu Biznesu #jedzjabłka

Nagrody i wyróżnienia Innovation Award 2015

GRAND PRIX:

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Nagrody specjalne GAME CHANGER

Człowiek Roku – Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl

Firma Roku – Estimote

Wydarzenie Roku – akcja #jedzjabłka Pulsu Biznesu

Kategoria INTERAKCJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska i Vizeum / Kibicuj Paczką / Ferrero / Tic Tac

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko
  • Kampania komercyjna: VML Poland / Dom Boskich / Orange Polska / Dom Boskich

Kategoria PERSONALIZACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa / Nobile Saudade / Nobile / Spersonalizowane kiteboardy

Wyróżnienie:

  • Kampania społeczna: VML Poland / Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym / Fundacja PZU / kampania społeczna

Kategoria UŻYTECZNOŚĆ

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy Próbne

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: K2 i ZenithOptimedia Group / Energetyczne przystanki PGE / PGE Polska Grupa Energetyczna / Energia elektryczna

Kategoria TECHNOLOGIA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal i DDC Media / Jemioła / Polskie Linie Lotnicze LOT / wizerunkowa kampania świąteczna
  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / Poznaj kolor swojego wnętrza - Dekoral Fashion / PPG Deco Polska / Dekoral Fashion

Kategoria TOUCHPOINT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania społeczna: Artegence / WeFree / Amnesty International / Kampania Stop Torturom
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Artegence / Czytanie jest sexy / Play / Czytelnia w Play
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Miejsce z przodu / Polskie Linie Lotnicze LOT / taryfy podwyższonego komfortu
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead
  • Kampania komercyjna: Publicis i PublicisDWL / Po drugiej stronie Clouda / Orange Polska / Orange Cloud
  • Kampania komercyjna: Value Media i Change / W poszukiwaniu straconych czytelników / EMPIK / promocja czytelnictwa
  • Kampania społeczna: Isobar Polska i Posterscope / Waiting Signs of Hope / Fundacja Itaka / świadomość marki
  • Kampania społeczna: Walk / Szacun Tropików / Fundacja Integracja / Płytka wyobraźnia to kalectwo

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa i Cohn & Wolfe / Przegląd Warszawski / Domy Towarowe Wars Sawa Junior / Domy Towarowe Wars Sawa Junior

Kategoria INSIGHT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy próbne
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska / Tatuaże Wolności / Pedagogium/ Pedagogium
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: 180heartbeats + JUNG v. MATT i Mindshare Polska / Zaplanuj Nieoczekiwane / NIKE / NIKE
  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / charytywni.allegro – Podziel się tym co masz najlepszego / Grupa Allegro / charytatywni.allegro
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Ulubiona zabawka / PZU / Program edukacyjny
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead

Kategoria INTEGRACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Łap Snap od H&M / H&M / Boiler Room

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: AMS i Carat Polska, Posterscope / Synergia klasycznych i cyfrowych kanałów OOH / MasterCard / MasterPass

Young Media Lions

Nagroda: Mateusz Wyszyński, Agata Olszewska / MediaCom

Wyróżnienie: Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling / K2 Media

Wyróżnienie: Maciej Dziedzic i Jakub Lewandowski / ZenithOptimedia Group

Wyróżnienie: Piotr Fortuna i Joanna Koczwarska / ZenithOptimedia Group

Przez ostatnie tygodnie ponad 50-osobowe jury konkursu Innovation Award pod przewodnictwem Michała Brańskiego, Członka Zarządu, VP Strategia, Grupa Wirtualna Polska, Marcina Dyczaka, Dyrektora Marketingu, Platformy Transakcyjne, Grupa Allegro i Bartłomieja Goli, General Partner & CEO, Speedup Venture Capital Group, pracowało nad tym, by spośród 156 zgłoszeń wyłonić najbardziej innowacyjne projekty w polskiej komunikacji marketingowej i marketingu, w siedmiu, nowozdefiniowanych kategoriach konkursowych: Interakcja, Personalizacja, Użyteczność, Touchpoint, Insight, Integracja i Technologia.

,,Nagrodzone prace obniżają barierę między nadawcą reklamy a - zwyczajowo biernym - odbiorcą. Wciągają konsumentów, pozwalając partycypować, a nawet czyniąc z nich prawdziwych herosów. Obok tej kumpelskiej i nienachalnej atmosfery, w oczy rzuca się nienaganne wykonanie, z użyciem zaawansowanych technologii, które nie alienują, a czynią całe doświadczenia naturalnym.’’ – komentuje Michał Brański. 

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Golden Drum ogłasza skład jury
Golden Drum z przyjemnością ogłasza składy jury na kolejną edycję. Z dumą prezentujemy 6 przewodniczących, którzy poprowadzą jury Golden Drum, wraz z ponad 50 członkami jury reprezentującymi 27 krajów z całego świata.
Design by Śliwka Nałęczowska 2025: wyniki konkursu
Konkurs Design by Śliwka Nałęczowska po raz kolejny zainspirował młodych twórców do artystycznych poszukiwań. Spośród ponad 2000 zgłoszeń jury wybrało 10 projektów, które wyróżniły się najwyższym poziomem i najlepiej odpowiedziały na postawione wyzwanie. Pierwsze miejsce i 20 tysięcy złotych przyznano Oldze Korban.
Voice Impact Award z wydłużonym terminem zgłoszeń
Ważne tematy, które pokazują przełamywanie barier, wymagają szczególnej analizy i refleksji. Dlatego wspólnie z jury i partnerami ogólnopolskiego konkursu grantowego Voice Impact Award, już w pierwszych dniach po jego ogłoszeniu, zdecydowaliśmy się na wydłużenie terminu zgłoszeń. Wszystko po to, by dać uczestnikom więcej przestrzeni na dopracowanie materiałów, które...
Performance Marketing Diamonds EU 2025: nominacje
Już po raz 7. zabłysną diamenty efektywności w konkursie Performance Marketing Diamonds EU 2025 e-Izby. Tegoroczne nominacje objęły najbardziej efektywne agencje performance, kreatywne, kontentowe, wydawców, domy mediowe i marki. Wszyscy realizują kampanie w obszarze performance’u i afiliacji w 27 krajach UE, przez co PMD EU to jedyny tego rodzaju w Polsce konkurs o międzynarodowym...
McCANN Poland wyróżniona w ACT Good Report 2025
McCANN Poland została wyróżniona w międzynarodowym raporcie ACT Good Report 2025, który ocenia najbardziej wpływowe kampanie społeczne i środowiskowe z całego świata. W zestawieniu przygotowanym we współpracy ACT Responsible i WARC Rankings, McCANN Poland uplasowała się na 11. miejscu wśród 25 najlepszych agencji globalnie, docenionych za zaangażowanie...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764