logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy Innovation Award 2015

  PR 15.05.2015, przeczytano 1650 razy

Podczas uroczystej gali Innovation Award, która odbyła się 13 maja w Teatrze Polskim, przyznano dwa Grand Prix dla akcji o charakterze komercyjnym i społecznym oraz 10 nagród i 18 wyróżnień w kategoriach konkursowych. Tegoroczne statuetki zaprojektowane zostały przez Gosię Baczyńską, znaną polską projektantkę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-innovation-award-2015,24861,artykul.html

W tegorocznym konkursie Innovation Award 2015, organizowanym przez Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, nagrody Grand Prix otrzymały kampanie: ,,Zwrotka Żywca’’ zrealizowana przez agencję Gong dla Grupy Żywiec i „Photos for Life” agencji Isobar Polska dla Fundacji Rak'n'Roll Wygraj Życie!.

Najwięcej nagród i wyróżnień zdobyły agencje Isobar Polska, GONG i DDB&tribal oraz Lubię to – linked by Isobar. Nagrody specjalne ,,Game Changer’’ trafiły do Estimote – Firma Roku, Człowiekiem Roku został Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl, a Wydarzeniem Roku uhonorowano akcję Pulsu Biznesu #jedzjabłka

Nagrody i wyróżnienia Innovation Award 2015

GRAND PRIX:

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Nagrody specjalne GAME CHANGER

Człowiek Roku – Rafał Brzoska, założyciel i współwłaściciel spółek z Grupy Integer.pl

Firma Roku – Estimote

Wydarzenie Roku – akcja #jedzjabłka Pulsu Biznesu

Kategoria INTERAKCJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska i Vizeum / Kibicuj Paczką / Ferrero / Tic Tac

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko
  • Kampania komercyjna: VML Poland / Dom Boskich / Orange Polska / Dom Boskich

Kategoria PERSONALIZACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie
  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa / Nobile Saudade / Nobile / Spersonalizowane kiteboardy

Wyróżnienie:

  • Kampania społeczna: VML Poland / Kochasz? Powiedz STOP Wariatom Drogowym / Fundacja PZU / kampania społeczna

Kategoria UŻYTECZNOŚĆ

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy Próbne

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: K2 i ZenithOptimedia Group / Energetyczne przystanki PGE / PGE Polska Grupa Energetyczna / Energia elektryczna

Kategoria TECHNOLOGIA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal i DDC Media / Jemioła / Polskie Linie Lotnicze LOT / wizerunkowa kampania świąteczna
  • Kampania komercyjna: GONG / Zwrotka Żywca / Grupa Żywiec / Męskie Granie

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / Poznaj kolor swojego wnętrza - Dekoral Fashion / PPG Deco Polska / Dekoral Fashion

Kategoria TOUCHPOINT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania społeczna: Artegence / WeFree / Amnesty International / Kampania Stop Torturom
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Artegence / Czytanie jest sexy / Play / Czytelnia w Play
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Miejsce z przodu / Polskie Linie Lotnicze LOT / taryfy podwyższonego komfortu
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead
  • Kampania komercyjna: Publicis i PublicisDWL / Po drugiej stronie Clouda / Orange Polska / Orange Cloud
  • Kampania komercyjna: Value Media i Change / W poszukiwaniu straconych czytelników / EMPIK / promocja czytelnictwa
  • Kampania społeczna: Isobar Polska i Posterscope / Waiting Signs of Hope / Fundacja Itaka / świadomość marki
  • Kampania społeczna: Walk / Szacun Tropików / Fundacja Integracja / Płytka wyobraźnia to kalectwo

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: Grey Worldwide Warszawa i Cohn & Wolfe / Przegląd Warszawski / Domy Towarowe Wars Sawa Junior / Domy Towarowe Wars Sawa Junior

Kategoria INSIGHT

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Park&Drive / Volkswagen Porsche Połczyńska / Jazdy próbne
  • Kampania komercyjna: Isobar Polska / Tatuaże Wolności / Pedagogium/ Pedagogium
  • Kampania społeczna: Isobar Polska / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć / Rak'n'Roll Wygraj Życie! / Photos for Life - charytatywny bank zdjęć

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: 180heartbeats + JUNG v. MATT i Mindshare Polska / Zaplanuj Nieoczekiwane / NIKE / NIKE
  • Kampania komercyjna: Biuro Podróży Reklamy / charytywni.allegro – Podziel się tym co masz najlepszego / Grupa Allegro / charytatywni.allegro
  • Kampania komercyjna: DDB&tribal / Ulubiona zabawka / PZU / Program edukacyjny
  • Kampania komercyjna: K2 / Zrób coś dobrego zanim zostaniesz zombie / FOX Polska / Serial The Walking Dead

Kategoria INTEGRACJA

(typ kampanii: agencja i współzgłaszający / tytuł kampanii / klient / produkt)

Nagroda:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Virgin Snake / Virgin Mobile / Pakiet #wszystko

Wyróżnienie:

  • Kampania komercyjna: Lubię to – linked by Isobar / Łap Snap od H&M / H&M / Boiler Room

Nominacja:

  • Kampania komercyjna: AMS i Carat Polska, Posterscope / Synergia klasycznych i cyfrowych kanałów OOH / MasterCard / MasterPass

Young Media Lions

Nagroda: Mateusz Wyszyński, Agata Olszewska / MediaCom

Wyróżnienie: Piotr Szkałuba i Joanna Szwilling / K2 Media

Wyróżnienie: Maciej Dziedzic i Jakub Lewandowski / ZenithOptimedia Group

Wyróżnienie: Piotr Fortuna i Joanna Koczwarska / ZenithOptimedia Group

Przez ostatnie tygodnie ponad 50-osobowe jury konkursu Innovation Award pod przewodnictwem Michała Brańskiego, Członka Zarządu, VP Strategia, Grupa Wirtualna Polska, Marcina Dyczaka, Dyrektora Marketingu, Platformy Transakcyjne, Grupa Allegro i Bartłomieja Goli, General Partner & CEO, Speedup Venture Capital Group, pracowało nad tym, by spośród 156 zgłoszeń wyłonić najbardziej innowacyjne projekty w polskiej komunikacji marketingowej i marketingu, w siedmiu, nowozdefiniowanych kategoriach konkursowych: Interakcja, Personalizacja, Użyteczność, Touchpoint, Insight, Integracja i Technologia.

,,Nagrodzone prace obniżają barierę między nadawcą reklamy a - zwyczajowo biernym - odbiorcą. Wciągają konsumentów, pozwalając partycypować, a nawet czyniąc z nich prawdziwych herosów. Obok tej kumpelskiej i nienachalnej atmosfery, w oczy rzuca się nienaganne wykonanie, z użyciem zaawansowanych technologii, które nie alienują, a czynią całe doświadczenia naturalnym.’’ – komentuje Michał Brański. 

Źródło: Newseria

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Złote Spinacze 2023 rozdane!
Znamy zwycięzców 21. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie 97 nagród – 28 Złotych, 36 Srebrnych oraz 33 Brązowe Spinacze. W tym roku trzy agencje PR zdobyły tytuł „Najlepszego w konkursie” i odebrały podczas Gali Tytanowe Spinacze.
42 brązowe, 23 srebrne i 5 złotych statuetek Effie Awards 2023
Nagrody za najbardziej efektywne kampanie i rozwiązania biznesowe zostały wręczone 7 listopada w Teatrze Wielkim-Operze Narodowej w Warszawie. Tegoroczne Jury Effie, które obradowało pod przewodnictwem Magdaleny Kotlarczyk, Dyrektorki Google Polska, która...
German Design Awards 2024 dla baterii kuchennych Omnires
Bateria z intuicyjnym systemem do filtrowania wody, zaprojektowana przez Paulinę Shacalis, otrzymała prestiżową nagrodę w międzynarodowym konkursie German Design Awards 2024. Jury doceniło ten minimalistyczny projekt, który jest przykładem innowacyjnego myślenia marki i świadomego podejścia do projektowania.
Reprezentantki UW ze srebrem w mistrzostwach świata PR
W listopadzie trzydzieści drużyn z Azji, Europy, Afryki i Ameryki Północnej rywalizowało ze sobą w organizowanym przez ICCO (International Communication Consultancy Organization) konkursie dla młodych, kreatywnych specjalistów Public Relations.
Sandra Różycka laureatką 24. edycji Galerii Plakatu AMS
Sandra Różycka wygrała 24. edycję Galerii Plakatu AMS pod hasłem “Wygodnie i odpowiedzialnie, czyli jak?”. Jury ponadto wyróżniło w konkursie 5 prac - dwie autorstwa Rozalii Michalskiej oraz prace Magdaleny Wosik, Natalii Leśniak oraz Anny Czochary. Dodatkowo, nagrodę specjalną, ufundowaną przez Grupę Żabka, partnera głównego konkursu, zdobyła Katarzyna Panek. Partner...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764