logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy konkursu Amica „Dodaj Kolor!”

  PR 20.12.2024, przeczytano 571 razy
ilustracjastrzałka

Konkurs „Dodaj Kolor!” dobiegł końca, a internauci zdecydowali, która w najbardziej kreatywny sposób ukazuje interpretację pojęcia ekologii. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace. Zwycięski projekt już wkrótce zostanie odwzorowany na pralce Amica. Urządzenie zostanie wystawione na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, gdzie będzie można je wylicytować.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-amica-_dodaj-kolor%21_,406959,artykul.html

Każdy z projektów opowiada unikalną historię: o harmonii z żywiołami, ochronie środowiska oraz o radości, którą daje kontakt z naturą. Internauci zdecydowali, który z nich najlepiej łączy te elementy w spójną wizję. Spośród wielu inspirujących zgłoszeń wybrano trzy najlepsze prace.

ilustracjastrzałka

Nagrodzone projekty

I miejsce (nagroda 7000 zł)

Dynamiczny i pełen energii projekt inspirowany podwodnym światem, w którym żywioł wody splata się z technologią. Pralka ozdobiona abstrakcyjnymi falami i muszlą z perłą w centrum przywodzi na myśl ekologiczną harmonię i nieskończoną moc natury.

II miejsce (nagroda 4000 zł)

Kolorowy projekt inspirowany naturą, który przenosi na kwitnącą łąkę pełną kwiatów, ziół i zieleni. Ta malownicza grafika przypomina o pięknie przyrody, która potrzebuje troski i uwagi.

III miejsce (nagroda 2000 zł)

Zainspirowana lodowcami, spokojna, minimalistyczna grafika oddająca piękno podwodnego świata. Ryby, koralowce i delikatne fale w odcieniach błękitu symbolizują czystość środowiska wodnego oraz potrzebę ochrony zwierząt i roślin.

Aktualnie trwają prace nad odwzorowaniem projektu na prawdziwej pralce Amica z pełnym szacunkiem dla artystycznej wizji autora. Zwycięski projekt trafi na aukcję Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, a innowacja, sztuka i odpowiedzialność społeczna połączą siły w szczytnym celu.

W 33. finale WOŚP zebrane środki zostaną przeznaczone na rzecz onkologii i hematologii dziecięcej. Akcja obejmie wsparcie dla 18 oddziałów dziecięcych, 17 hospicjów, 5 ośrodków neurochirurgii onkologicznej, 6 ośrodków chirurgii onkologicznej i 4 zakładów patomorfologii.

  • Pełne wyniki konkursu oraz szczegóły dotyczące dalszych działań można znaleźć na stronie: www.amica.pl/dodajkolor.

Źródło: Amica S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

16 zwycięzców 16. edycji „Świeć się z Energą”
Wojewódzki etap plebiscytu „Świeć się z Energą” dobiegł końca, przed nami runda finałowa. W rywalizacji wzięło udział 345 miast, jednak tylko jedno z każdego województwa będzie mogło powalczyć o tytuł Świetlnej Stolicy Polski. Każdy z 16 laureatów regionalnych dzięki akcji Energi wygrał możliwość przekazania pomocy charytatywnej o...
CSR Poland Awards 2025 – ostatni moment na zgłoszenia
Jeśli Ty lub Twoja firma zrealizowaliście w ubiegłym roku projekt z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu lub ESG, wolontariat pracowniczy czy też program dla lokalnej społeczności, pokażcie, jaki macie wkład w realizację inicjatyw społecznych w Polsce. Można to zrobić poprzez zgłoszenie się do 3. edycji konkursu CSR Poland Awards, organizowanego przez Fundację...
Mój Gdańsk 2024. Najciekawsze zdjęcia konkursowe
Muzeum Gdańska ogłosiło wyniki piątej edycji konkursu fotograficznego „Mój Gdańsk”, który cieszył się rekordowym zainteresowaniem. Do udziału zgłosiło się 128 uczestników, którzy nadesłali łącznie 1115 zdjęć. Fotografie przedstawiające życie miasta i jego mieszkańców rywalizowały w trzech kategoriach: „Ludzie”,...
Performance Marketing Diamonds EU - 7. edycja konkursu
Już 9 stycznia 2025 roku startuje VII edycja Performance Marketing Diamonds EU! To wyjątkowa okazja dla agencji performance, kreatywnych, kontentowych, wydawców, domów mediowych i marek, aby zgłosić swoje kampanie realizowane w 27 krajach Unii Europejskiej. Jedyny w Polsce konkurs o międzynarodowym zasięgu, który wyróżnia najlepsze projekty w obszarze performance marketingu i...
Zwycięzcy 6.edycji konkursu Timecode Akcja Animacja
Kolejna edycja największego konkursu dla twórców animacji reklamowej dobiegła końca! W trakcie uroczystej gali wręczono nagrody, w tym Grand Prix, którego laureat otrzymał 11 tysięcy złotych.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764