logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego

  PR 24.03.2017, przeczytano 721 razy

Znamy już zwycięzców V edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego organizowanego przez Związek Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska i Szkołę Główna Handlowa w Warszawie.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-na-najlepsza-prace-dyplomowa-z-marketingu-internetowego,31933,artykul.html

Konkurs skierowany był do studentów oraz absolwentów uczelni wyższych, którzy obronili swoje prace magisterskie, licencjackie oraz inżynierskie z zakresu marketingu internetowego w okresie od  01 stycznia 2012 r. do 15 stycznia 2017 r .

Nadesłane prace oceniane były przez Jury, w którego skład weszli certyfikowani trenerzy DIMAQ - oficjalnego systemu certyfikacji kompetencji digital marketingu w Polsce prowadzonego przez IAB Polska. Spośród wszystkich nadesłanych prac do II etapu zostało zakwalifikowanych dziesięć, z których  Jury ostatecznie wyłoniło siedmioro laureatów.

Zakres tematyczny nadesłanych prac był szeroki – od specjalistycznych zagadnień związanych z reklamą internetową po wieloaspektowe problemy ewolucji rynków produktów internetowych. Różnice w podejściach wystąpiły również w zakresie metod badawczych. Część prac miała charakter jakościowy, w pozostałych natomiast zastosowano metody statystyczne lub ekonometryczne. Zróżnicowanie prac dyplomowych obrazuje szerokość i złożoność obszaru badawczego, jakim jest marketing w internecie - mówi Tymoteusz Doligalski, współorganizator Konkursu, kierownik Studiów Podyplomowych Marketing Internetowy, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie.

Cieszy mnie fakt, że na 6 najlepszych prac, aż 5 jest autorstwa kobiet – dodaje Ewa Opach, organizator Konkursu, menedżer ds. edukacji i certyfikacji, IAB Polska.

Decyzją Jury zwycięzcą V edycji ogólnopolskiego konkursu na najlepszą pracę dyplomową z marketingu internetowego została Karolina Pierzchała za pracę magisterską: Znaczenie zaufania w przedsiębiorstwie z modelem biznesowym opartym na ekonomii współdzielenia (SGH).

- Ekonomia współdzielenia to temat, który od pewnego czasu szalenie mnie interesuje. Kilkukrotnie korzystałam z takich usług i mając raczej pozytywne doświadczenia, zastanawiałam się, jak to się dzieje, że pomimo, iż tak powszechnie mówi się o znieczulicy panującej we współczesnym społeczeństwie, nie boimy się wchodzić w tak bezpośrednie interakcje z nieznajomymi i tak ochoczo korzystamy z rozwiązań współdzielenia. Stąd temat mojej pracy, w której zgłębiłam rolę zaufania w ekonomii współdzielenia i wskazałam model pokazujący, jak budować skuteczne mechanizmy, które będą wspierały wzajemne zaufanie i bezpieczeństwo użytkowników – mówi zwyciężczyni.

Ciekawa, odważna praca na temat sharing economy.  Z racji nowości zagadnienia trudna do ugryzienia pod kątem konspektu i źródeł. Ciekawe podejście i oryginalne, autorskie zaprezentowanie podziału pracy. Zdecydowanie najbardziej nowatorska –  komentuje zwycięską pracę  Artur Maciorowski, certyfikowany trener DIMAQ, konsultant i publicysta w zakresie e-marketingu i e-biznesu, eCode.pl

Zgodnie z Regulaminem Pani Karolina wygrywa  bezpłatne uczestnictwo w Studiach Podyplomowych Marketing Internetowy w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie  oraz płatne praktyki u jednego z Partnerów Konkursu.

Pozostałymi laureatami Konkursu zostali:

  • Małgorzata Wasyl  za pracę magisterską: Kreowanie wizerunku marki za pomocą strategii content marketing na przykładzie pracuj.pl ( UJ)
  • Arleta Piłat za pracę magisterską: Potencjalni odbiorcy reklamy internetowej w Polsce ( SGH)
  • Joanna Frej za pracę magisterską: Ewolucja konsumpcji muzyki w kontekście przełomu technologicznego ( SGH)
  • Tomasz Olchawa za pracę licencjacką: Stan i perspektywy rozwoju programmatic buyingu na rynku polskim  (UE Kraków)
  • Maria Jędrzejewska za pracę licencjacką: Analiza wskaźnika Click_through Rate w obszarze e-mail marketingu (SGH)


Nagrodami dla autorów wyróżnionych prac są płatne praktyki zawodowe u Partnerów Konkursu.

Źródło: IAB Polska

www.iab.org.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764