logo
WIADOMOŚCI

Zwycięzcy konkursu o Złoty Medal Festiwalu Marketingu i Druku 2013

   28.08.2013, przeczytano 1594 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas V Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej. Nagrodzonych zostało 8 zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-marketingu-i-druku-2013,19539,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach Festiwal Marketingu i Festiwal Druku. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.
 
Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 8 zgłoszeń (w kolejności alfabetycznej):
 

  • Ścianka Adwall Vario „S”, zgłaszający: AdSystem
  • Ploter hybrydowy Anapurna M2500, zgłaszający: Agfa Graphics NV Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
  • Atrament solwentowy AMT JET – DS2 EKO, zgłaszający: AMT Product Marek Polewka
  • Ploter sublimacyjny Epson SureColor F6000/F7000, zgłaszający: API.PL Sp. Z o.o.
  • Drukarka OKIC711WT /ES7411WT, zgłaszający: OKI
  • Cyfrowe selektywne lakierowani e UV arkuszy drukarskich, zgłaszający: PIN Sp. z o.o.
  • Ręczny przyrząd do pomiaru koloru X-Rite eXact, zgłaszający Reprograf S.A.
  • Technologia Memjet Speedstar 3000, zgłaszający Reprograf S.A.

 
W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:
- Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,
- Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
- Joanna Łęczycka, z-ca redaktora OOH magazine,
- Beata Pyś-Skrońska, Polska Izba Opakowań,
- Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,
- Robert Załupski, dyrektor Festiwalu Druku.
 
Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas Wieczoru Wystawców, 9 września 2013 r. Signs.pl jest patronem medialnym Festiwalu.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Badanie: E- Święta Polaków [INFOGRAFIKA]
Firma Selectivv, specjalizująca się w realizacji kampanii mobile marketingowych i analizach zachowań użytkowników na podstawie danych z kanału mobile zbadała przedświąteczne zwyczaje zakupowe Polaków. W badaniu wykorzystano sprofilowane dane Selectivv obejmujące 14 mln użytkowników urządzeń przenośnych w kraju. Analizie poddano użytkowników 4 aplikacji...
Galeria Krakowska z rozszerzoną rzeczywistością
Rozszerzona rzeczywistość (Augmented Reality) to technologia, która pozwala łączyć świat rzeczywisty z generowanym komputerowo. Elementy obu tych światów przenikają się, dzięki czemu możliwe jest uzyskanie efektów znanych z filmów science-fiction. Z tego typu technologii korzysta Galeria Krakowska  i – jako jedna z nielicznych galerii handlowych – oferuje klientom...
Lubelska ze świąteczną aktywacją konsumencką
Działania prowadzone są na Facebooku z wykorzystaniem bota i potrwają do 18 grudnia. Za komunikację Lubelskiej w internecie i obsługę konkursu odpowiada agencja Schulz brand friendly.
Kirill Umrikhin, ambasador marki Nikon, odkrywa zapomniany świat Wysp Komandorskich
Niesamowita fotograficzna wyprawa odkrywa przed nami nieznane krajobrazy, dziką przyrodę i nowe miejsca do surfowania.
„NADAJEMY KULTURĘ” pod takim hasłem realizowana jest pierwsza wspólna, wizerunkowa kampania Domów Kultury z Warszawy. Już 16 grudnia br. na kilkudziesięciu nośnikach outdoorowych w Warszawie oraz w środkach komunikacji miejskiej będzie można zobaczyć layout stworzony wraz z Antonim Wajdą, promujący nowy wizerunek Domów Kultury.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
. Wszystkie prawa zastrzeżone