logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy konkursu o Złoty Medal Festiwalu Marketingu i Druku 2013

   28.08.2013, przeczytano 1611 razy
ilustracjastrzałka

Znamy już zwycięzców tegorocznej edycji konkursu o Złoty Medal, odbywającego się podczas V Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej. Nagrodzonych zostało 8 zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-o-zloty-medal-festiwalu-marketingu-i-druku-2013,19539,artykul.html

Wystawcy wrześniowego Festiwalu mogli zgłaszać innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowania, jakie będą prezentować na targach Festiwal Marketingu i Festiwal Druku. O wyborze danej innowacji decydowały takie cechy jak nowoczesność zastosowanych rozwiązań w odniesieniu do rozwiązań światowych,  innowacyjne technologie lub rozwiązania, szczególne zalety ekonomiczne w zakresie zakupu i jego eksploatacji (cena, koszty eksploatacji i serwisu, koszty utylizacji), pozytywne oddziaływanie produktu na środowisko, wysoka funkcjonalność produktu czy jego estetyka.
 
Decyzją komisji konkursowej Złotymi Medalami nagrodzonych zostało 8 zgłoszeń (w kolejności alfabetycznej):
 

  • Ścianka Adwall Vario „S”, zgłaszający: AdSystem
  • Ploter hybrydowy Anapurna M2500, zgłaszający: Agfa Graphics NV Spółka Akcyjna Oddział w Polsce
  • Atrament solwentowy AMT JET – DS2 EKO, zgłaszający: AMT Product Marek Polewka
  • Ploter sublimacyjny Epson SureColor F6000/F7000, zgłaszający: API.PL Sp. Z o.o.
  • Drukarka OKIC711WT /ES7411WT, zgłaszający: OKI
  • Cyfrowe selektywne lakierowani e UV arkuszy drukarskich, zgłaszający: PIN Sp. z o.o.
  • Ręczny przyrząd do pomiaru koloru X-Rite eXact, zgłaszający Reprograf S.A.
  • Technologia Memjet Speedstar 3000, zgłaszający Reprograf S.A.

 
W skład Jury konkursowego weszli przedstawiciele i specjaliści z rynku reklamy i poligrafii:
- Małgorzata Chorzępa, redaktor naczelny T&P / T&P Tekstylia- Zdobienie i Promocja,
- Jolanta Ziemniak-Ronke, redaktor naczelna Świata Druku,
- Joanna Łęczycka, z-ca redaktora OOH magazine,
- Beata Pyś-Skrońska, Polska Izba Opakowań,
- Łukasz Łukasiewicz, redaktor portalu Signs.pl,
- Robert Załupski, dyrektor Festiwalu Druku.
 
Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas Wieczoru Wystawców, 9 września 2013 r. Signs.pl jest patronem medialnym Festiwalu.

Źródło: OOH Magazine

www.festiwalmarketingu.pl

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Imagine Nation - Partner CxO Summit & Gala Partner Awards 2019
15 kwietnia br. w Hotelu Double Tree by Hilton w Łodzi, odbyła się konferencja oraz gala wręczenia nagród Partner CxO Summit & Partner Awards 2019. Wśród uczestników znaleźli się klienci i partnerzy oraz przedstawiciele firm należących do rodziny Dell Technologies. Za kompleksową realizację wszystkich działań trzeci rok z rzędu odpowiadała agencja Imagine Nation.
Mikrofony Saramonic w ofercie Foxfoto
W ofercie Foxfoto pojawiły się mikrofony dedykowane do smartfonów i tabletów z dwoma różnymi złączami: Saramonic SmartMic+ UC - z wejściem USB-C i Saramonic SmartMic+ Di z wejściem Lightning oraz teleskopowa tyczka przeznaczona dla mikrofonów typu shotgun Saramonic Magic BoomPole.
Portal Alior Banku Zafirmowani.pl najciekawszą bankową innowacją
Alior Bank zwyciężył w konkursie Liderów Świata Bankowości i Ubezpieczeń. Został doceniony za portal Zafirmowani.pl – nowatorski serwis internetowy skierowany do mikro i małych przedsiębiorstw. Portal zajął pierwsze miejsce w tegorocznej edycji konkursu w kategorii Najciekawsza innowacja dla banku. W imieniu Alior Banku nagrodę odebrał Maciej Surdyk, wiceprezes...
Krzysztof Iwański: Plakat dla Festiwalu Łódź Czterech Kultur 2019
Neon i bawełna,  kontrasty i faktury, wszystko to składające się na kulturową mozaikę współczesnego miasta – jest już plakat tegorocznej edycji Festiwalu Łódź Czterech Kultur. Zaprojektował go Krzysztof Iwański, uznany artysta wizualny, eksperymentujący z typografią, specjalizujący się w plakacie. Sam festiwal odbędzie się we wrześniu pod hasłem Współistnienie.
Niezwykła kampania autorstwa Grey Group
Krajowa Izba Kominiarzy i przedstawiciele trzech religii - PRAWOSŁAWNEJ, KATOLICKIEJ i MUZUŁMAŃSKIEJ biorą udział w kampanii edukacyjnej  mającej na celu zmianę zachowania ludzi, tak by uchronić ich przed zatruciem tlenkiem węgla.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764