Polska Izba Artykułów Promocyjnych w sierpniu br. ogłosiła konkurs na najlepszą kampanię reklamową pod hasłem „Odmrażamy upominki reklamowe”. Konkurs adresowany był do Członków PIAP i wszystkich firm z branży artykułów promocyjnych oraz szeroko pojętej reklamy.
PIAP chce dać impuls do pobudzenia reklamowego branży po okresie zamrożenia spowodowanego pandemią. Koncepcja wyłoniona w konkursie wykreuje kampanię inspirującą marketingowców do wykorzystania upominków reklamowych w aktywnościach promocyjnych. Jury konkursu, w składzie: członkowie Zarządu PIAP (Prezes, 2 Wiceprezesów, 5 Członków Zarządu) oraz dwóch ekspertów niezależnych: Maciej Tesławski oraz Karol Kieżel wyłonili następujących laureatów konkursu:
- I miejsce: THE RANGE Radosław Kuleszewicz
- II miejsce: Ideo Force Sp. z o.o.
- III miejsce: Texet Poland Sp.z o.o.
Wszystkim laureatom i uczestnikom konkursu składamy serdeczne gratulacje i podziękowania.
Zwycięska koncepcja będzie realizowana w kampanii PIAP na przełomie 2020/2021 roku.
Źródło: Polska Izba Artykułów Promocyjnych