logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy konkursu SuperstarPOLAND 2007

   01.04.2007, przeczytano 1264 razy
ilustracjastrzałka

28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-superstarpoland-2007,5358,artykul.html

Jury przyznało nagrody za najlepsze instalacje reklamowe roku 2006 w kategoriach instalacji stałej, tymczasowej i międzynarodowej oraz w kategoriach: „najlepszy projekt”, „najwyższa jakość techniczna” i „najbardziej innowacyjne rozwiązanie”. A oto wyniki:

  • Instalacje stałe 1:
    Brązowy Superstar: Ergo, klient: Nivea
    Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Handwork Communication
    Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle Poland

  • Instalacje stałe 2:
    Brązowy Superstar: Ergo, klient: Brown Forman
    Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Procter & Gamble
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Instalacje tymczasowe1
    Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Unilever
    Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Diageo
    Złoty Superstar: SCA Poznań Display, klient: Kraft Food Polska

  • Instalacje tymczasowe 2
    Brązowy Superstar: Anvis, klient: Lorenz Bahlsen Snack World
    Srebrny Superstar: Extend Vision, klient: ITI Neovision
    Złoty Superstar: Anvis, klient: Polmos Lublin

  • Instalacje międzynarodowe:
    Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Pepsico International
    Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Sony Ericsson
    Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle

  • Najlepszy projekt:
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Najwyższa jakość techniczna
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie
    Wilson & Brown, klient: Nestle

    Organizatorzy konkursu SuperstarPOLAND 2007 - Wydawnictwo Display GmbH Hamburg oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. – gratuluję wszystkim zwycięzcom!
    Podobne konkursy odbywają się od kilkunastu lat w Niemczech, a także we Włoszech (Mediolan), Rosji (Moskwa) i Hiszpanii (Madryt). Wyróżnieni w konkursie SuperstarPoland mogą zatem skutecznie chwalić się nagrodą i w ten sposób promować swoje produkty nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Nabór do konkursu dyplomów FNC rozpoczęty
    Dyplomy FNC to zestawienie najlepszych prac dyplomowych absolwentów uczelni artystyczno-projektowych organizowane przez FONT nie czcionka.
    Nikon zdobywa trzy nagrody w plebiscycie Fotopolis
    Nikon ma przyjemność poinformować, że w plebiscycie Fotopolis na najlepsze produkty i wydarzenia fotograficzne 2022 roku, zdobył, aż trzy nagrody. Miejsce pierwsze w kategorii „Zaawansowany obiektyw roku” firma otrzymała za Nikon NIKKOR Z 400 mm f/4.5 VR S. Na drugiej pozycji w kategorii „Amatorski aparat roku” znalazł się Nikon Z 30, z kolei ostatnie miejsce...
    Laureaci trzeciego etapu konkursu Tubądzin Design Awards w kategorii Cultureform
    CultureFORM to kategoria specjalna konkursu Tubądzin Design Awards, która daje projektantom możliwość odniesienia się w swoich pracach do dziedzictwa kulturowego i historycznego. Międzynarodowe jury rozstrzygnęło jej trzeci etap. Wyłonieni twórcy reprezentują bardzo wysoki poziom, a ich prace przecierają szlaki w świecie designu.
    Po raz 13 Łódź Design Festival wskaże najlepszy polski design
    must have to najbardziej rozpoznawalny, niezależny znak jakości, który corocznie przyznawany jest najlepszym polskim produktom. Plebiscyt organizowany przez Łódź Design Festival od 2011 roku przyciąga rodzimych projektantów i producentów, którzy chcą zawalczyć o to niezwykle prestiżowe miano.
    Paradyż Designers: podejmij wyzwanie z kolekcją Neve Creative by Maja Ganszyniec
    W konkursie Paradyż Designers liczy się kreatywność. Do 17 lutego architekci, projektanci oraz studenci mogą zaprezentować swój pomysł na ponadczasowe wnętrze i wygrać atrakcyjne nagrody. Wystarczy zaskoczyć jury twórczym zastosowaniem kolekcji płytek Neve Creative, opartej na prostocie, szlachetności formy i nowej definicji dekoracji.
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764