logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy konkursu SuperstarPOLAND 2007

   01.04.2007, przeczytano 1403 razy
ilustracjastrzałka

28 marca, drugiego dnia targów Euro-Reklama OUTDOOR EXPO, nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu SuperstarPOLAND 2007. Po raz drugi w Poznaniu najlepsze ekspozytory POS oceniło grono ekspertów, wyłaniając zwycięzców w kilku kategoriach.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-konkursu-superstarpoland-2007,5358,artykul.html

Jury przyznało nagrody za najlepsze instalacje reklamowe roku 2006 w kategoriach instalacji stałej, tymczasowej i międzynarodowej oraz w kategoriach: „najlepszy projekt”, „najwyższa jakość techniczna” i „najbardziej innowacyjne rozwiązanie”. A oto wyniki:

  • Instalacje stałe 1:
    Brązowy Superstar: Ergo, klient: Nivea
    Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Handwork Communication
    Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle Poland

  • Instalacje stałe 2:
    Brązowy Superstar: Ergo, klient: Brown Forman
    Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Procter & Gamble
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Instalacje tymczasowe1
    Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Unilever
    Srebrny Superstar: Willson & Brown, klient: Diageo
    Złoty Superstar: SCA Poznań Display, klient: Kraft Food Polska

  • Instalacje tymczasowe 2
    Brązowy Superstar: Anvis, klient: Lorenz Bahlsen Snack World
    Srebrny Superstar: Extend Vision, klient: ITI Neovision
    Złoty Superstar: Anvis, klient: Polmos Lublin

  • Instalacje międzynarodowe:
    Brązowy Superstar: Willson & Brown, klient: Pepsico International
    Srebrny Superstar: Alrec Sign & Display, klient: Sony Ericsson
    Złoty Superstar: Willson & Brown, klient: Nestle

  • Najlepszy projekt:
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Najwyższa jakość techniczna
    Złoty Superstar: Magit, klient: Bottonova

  • Najbardziej innowacyjne rozwiązanie
    Wilson & Brown, klient: Nestle

    Organizatorzy konkursu SuperstarPOLAND 2007 - Wydawnictwo Display GmbH Hamburg oraz Międzynarodowe Targi Poznańskie Sp. z o.o. – gratuluję wszystkim zwycięzcom!
    Podobne konkursy odbywają się od kilkunastu lat w Niemczech, a także we Włoszech (Mediolan), Rosji (Moskwa) i Hiszpanii (Madryt). Wyróżnieni w konkursie SuperstarPoland mogą zatem skutecznie chwalić się nagrodą i w ten sposób promować swoje produkty nie tylko w Polsce, ale i na świecie.

    Źródło: MTP

  • REKLAMA

    Komentarze

    Zaloguj się i dodaj komentarz

    Najnowsze w tym dziale

    Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
    Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
    Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
    Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
    W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
    Cannes Lions 2024 – znamy pierwszych jurorów z Polski
    Jerzy Holub i Sebastian Stępak zasiądą w jury tegorocznego Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions, którego 71. edycja odbędzie się już w czerwcu. Kolejne nazwiska jury zostaną ogłoszone niebawem.
    Piąta edycja konkursu Design by Śliwka Nałęczowska
    Z początkiem kwietnia br. ruszyła piąta, jubileuszowa odsłona konkursu Design By Śliwka Nałęczowska. W tym roku zadaniem młodych artystów jest zaprojektowanie grafiki na opakowanie tych kultowych pralin. Nadesłane prace powinny być ilustracją hasła marki: „Śliwka Nałęczowska – inspiruje wszystkie zmysły”. Łączna pula nagród wynosi ponad 30 000 zł. Produkty ze...
     
    Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764