logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzcy Young Creatives Cannes 2025. W czerwcu finał międzynarodowy

   05.05.2025, przeczytano 261 razy

24 kwietnia w warszawskim Praga Centrum odbyła się gala finałowa konkursu Young Creatives Cannes 2025 – wydarzenia, które od lat inspiruje młodych twórców do kreatywnego myślenia. Inicjatywa nie tylko umożliwia zaprezentowanie umiejętności przed branżowym jury, lecz także otwiera drogę do udziału w globalnym finale – Young Lions Competition podczas festiwalu Cannes Lions.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezcy-young-creatives-cannes-2025.-w-czerwcu-final-miedzynarodowy,408643,artykul.html

W tegorocznej edycji nagrodzono 8 zespołów, które już w czerwcu reprezentować będą Polskę we Francji. Uczestnicy rywalizowali w ośmiu kategoriach: Print, Design, Film, Digital, PR, Media i Clients, a także w kategorii specjalnej OPEN, której partnerem został Orlen.

Zasady konkursu są proste, ale wymagające – 2-osobowe zespoły mają tylko 24 lub 48 godzin, by odpowiedzieć na autentyczny brief od klienta. Liczy się pomysł, wykonanie i zdolność pracy pod presją. Do udziału zaproszeni są młodzi profesjonaliści urodzeni po 16 czerwca 1994 roku, związani z branżą kreatywną – zarówno po stronie agencji, jak i klientów.

Oceny prac podjęło się jury złożone z ekspertek i ekspertów branży – dyrektorek i dyrektorów kreatywnych, strateżek i strategów, reżyserek i reżyserów, marketerek i marketerów oraz projektantek i projektantów. To ich decyzje wyłoniły najlepszych, którzy już niebawem zmierzą się z rówieśnikami z całego świata.

Konkurs Young Creatives to nie tylko prestiżowe nagrody i emocje finału – to przede wszystkim przestrzeń rozwoju, wymiany doświadczeń i inspiracji. Każdy z zespołów otrzymuje feedback do swojej pracy oraz możliwość uczestniczenia w specjalnie przygotowanych szkoleniach. Zwycięzcy zdobyli oficjalną przepustkę do Cannes – na największy i najbardziej prestiżowy festiwal kreatywności na świecie.

Nagrodzeni w Young Creatives 2025:

Digital (partner kategorii Lech)

Zwycięzcy: Klaudia Mateuszuk (Polot) i Wiktoria Chachaj (Przestrzeń)

Wyróżnieni:

  • Paula Tokarska i Marcin Bińczyk (Leo Warsaw)
  • Joanna Bauer i Joanna Wojtach (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Media (partner kategorii Frisco)

Zwycięzcy: Kalina Ogoszewska i Jakub Szymański (Octopus Media)

Wyróżnieni:

  • Natalia Basiak i Weronika Polak (EssenceMediacom)
  • Jakub Sakowski i Kacper Kulma (Fabryka Marketingu)
  • Anna Maria Wasilewska i Eliza Szczot (Labcon)

Design (partner kategorii Familijne)

Zwycięzcy: Maria Demianiuk i Marta Goździewicz (Redkroft)

Wyróżnieni:

  • Martyna Zdrojewska i Amalia Podgórska (Accenture Song)
  • Marysia Skrzypczyk i Izabela Rawa (Altavia Kamikaze + K2)

Film (partner kategorii Metafen)

Zwycięzcy: Marlena Bajdecka i Igor Prejs-Rosa (Publicis Warsaw)

Wyróżnieni:

  • Jakub Kukulski i Filip Kłoda (WebTalk)
  • Kacper Kucharczyk i Julia Adamska (FCB Warsaw)

PR (partner kategorii Avon)

Zwycięzcy: Weronika Chocholska i Zofia Cieplak (Dfusion Communication)

Wyróżnieni:

  • Anna Lipiarz i Hanna Gnatowska (endorfina events)
  • Michał Trela i Magdalena Cieślewska (Dfusion Communication)
  • Olivia Drost i Angelika Garczyk (OLIVE MEDIA)

Clients (partner kategorii Fundacja Avalon)

Zwycięzcy: Wojciech Szerszeń i Kamil Ochelski (Kompania Piwowarska)

Wyróżnieni:

  • Emilia Maria Ulewicz i Angelika Poreda (mBank)

Print (partner kategorii muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel)

Zwycięzcy: Katarzyna Cieślak i Zuzanna Gałczyńska (Feeders Agency)

Wyróżnieni:

  • Anna Ziemkiewicz i Kinga Bednarska (Brain)

Open (partner kategorii Orlen)

Zwycięzcy: Marta Tomczak i Marta Adamkowska (180heartbeats + JUNG v. MATT)

Wyróżnieni:

  • Michalina Przestrzelska i Michał Jurkowski - Piechucki (Altavia Kamikaze + K2)
  • Laura Chojnacka i Martyna Harasimowicz (Bosko.agency)

Więcej informacji na stronie ktr.org.p

Źródło: Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR

www.sar.org.pl

Dodatkowe informacje:

Organizatorzy: Cannes Lions, Young Creatives, Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR, Klub Twórców Reklamy

Partnerzy: Shutterstock, UprightMusic, ZFPR, Lunapark, Shootme, Polot, IAA

Partnerzy kategorii: Frisco, Fundacja Avalon, Metafen, muzeum Fabryka Czekolady E. Wedel, Familijne, Lech, Orlen

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Klinika Optegra: konkurs na projekt ściany
Wystartował specjalny konkurs dla artystów, ilustratorów, grafików i twórców sztuki wizualnej. Klinika Okulistyki Optegra Warszawa Centrum zaprasza do zaprojektowania niebanalnej, interaktywnej instalacji artystycznej, która stanie się integralną częścią wnętrza kliniki. Organizatorzy konkursu poszukują oryginalnych koncepcji, które w kreatywny sposób połączą estetykę z...
Bank Pekao S.A. został laureatem prestiżowej nagrody digitalowej Performance Marketing Diamonds EU 2025 w kategorii „The Most Effective Sales Campaign” za internetową kampanię performance Konta Przekorzystnego.
DesignEuropa Awards 2025: sześciu finalistów, w tym z Polski
Sześć wybitnych europejskich projektów zakwalifikowało się do finału konkursu. Holenderska projektantka Hella Jongerius zdobywa Nagrodę za Całokształt Osiągnięć za swój wizjonerski wkład we współczesne wzornictwo. Jeden z nominowanych projektów pochodzi z Polski. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 23.09
McCANN Poland z głównymi nagrodami festiwalu The One Show
McCANN Polska zdobyła łącznie 11 nagród na prestiżowym festiwalu The One Show 2025 za kampanie „Room for Everyone” i „Where to Settle” zrealizowane dla Mastercard. Wśród wyróżnień znalazły się 2 złote, 3 srebrne i 4 brązowe statuetki Pencil oraz 2 wyróżnienia Merit – to potwierdzenie światowego poziomu kreatywności McCANN...
Bluerank z nagrodami na European Search Awards i Performance Marketing Diamonds
Za nami uroczyste gale European Search Awards oraz Performance Marketing Diamonds, prestiżowych konkursów branżowych, które honorują projekty z obszarów Search, Performance Marketingu, Content Marketingu, innowacyjnych rozwiązań AI oraz kreatywnych kampanii digitalowych. Bluerank, we współpracy ze swoimi Partnerami, został w tym roku uhonorowany łącznie pięcioma statuetkami.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764