logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Zwycięzy konkursu Nikon Photo Contest 2016–2017

  PR 31.07.2017, przeczytano 660 razy
ilustracjastrzałka
Nagroda główna - 休 (Przerwa) Yuanyuan Tian (Chiny)

Nikon ma zaszczyt ogłosić zwycięzców konkursu fotograficznego Nikon Photo Contest 2016–2017. Organizowany od 1969 r., jest jednym z najważniejszych wydarzeń tego typu dla międzynarodowej społeczności fotograficznej. W tym roku, aby uczcić setną rocznicę istnienia firmy Nikon, przyznano specjalną Nagrodę z okazji 100. jubileuszu w kategorii Uroczystość. Łącznie 21 511 fotografów ze 170 krajów i regionów nadesłało w sumie 76 356 prac. Tym samym padł nowy rekord zgłoszeń.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zwyciezy-konkursu-nikon-photo-contest-2016%E2%80%932017,33271,artykul.html

Zwycięzcy konkursu fotograficznego Nikon Photo Contest 2016–2017:

Nagroda z okazji 100. jubileuszu: Greeting to the Sun (Powitanie Słońca) - Annamaria Bruni (Włochy)


Nagroda dla najpopularniejszej pracy: Disappearing fishing method by Moken
(Ginący sposób połowu ryb w społeczności Mokenów) - Dorte Verner (Stany Zjednoczone)

W jury zasiedli pochodzący z różnych krajów profesjonaliści z wielu dziedzin, a funkcję przewodniczącego sprawował uznany grafik i scenograf Neville Brody, który podsumował zakończoną edycję konkursu następująco: - Tematyka i stopień zaangażowania prac były niezmiernie zróżnicowane: zdarzały się zdjęcia radosne, pełne wnikliwości, ale w większości przypadków dominowało przesłanie polityczne lub motyw filozoficznej zadumy nad kształtem świata. Zwycięzcy zdołali wykazać się w równym stopniu zmysłem artystycznym, co umiejętnością przekazu. Nagrodzone prace przedstawiają ogólnoświatowe problemy zawarte w obrazach z codzienności – pomagają nam zrozumieć samych siebie, a jednocześnie ukazują głębsze prawdy na temat otaczającej nas rzeczywistości.

Poza wskazaniem pracy, której przyznano Nagrodę z okazji 100. jubileuszu, oraz zwycięzcy Nagrody Głównej, z prac nadesłanych w pozostałych dwóch kategoriach jury przyznało też 1., 2. i 3. miejsca w każdej z kategorii i dla każdego z formatów (pojedyncze zdjęcie/seria zdjęć/nagranie wideo). Na podstawie głosów oddanych przez uczestników konkursu przyznano także Nagrodę dla najpopularniejszej pracy.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
Kierunek świętuje Dzień Kreatywności
Agencja reklamowa Kierunek Kreatywny świętując Międzynardowy Dzień Kreatywności 21 kwietnia, przygotowała na swoich social media mini konkurs, w którym do wygrania są plakaty przygotowane we współpracy z krakowską artystką MAD MOJO.  
Wspólnie z ekspertami z Fundacji Climate Strategies Poland przeprowadziliśmy szczegółowe badanie śladu węglowego Gali EFFIE Awards Poland 2023. Badanie to obejmowało trzy dni wydarzenia (dzień przed i dzień po) oraz uczestników gali, co pozwoliło uwzględnić różnorodne aspekty emisji związane z ich udziałem.
Kampania Kompanii Piwowarskiej z nagrodą ECU Sustainability Awards
Kompania Piwowarska po raz czwarty razem z Fundacją „Dom w Łodzi” prowadziła kampanię społeczną FASOFF, szerzącą świadomość na temat FAS czyli alkoholowego zespołu płodowego. Tym razem pod hasłem: „Będę TATĄ! - nie piję razem z nią”. Kampania otrzymała nagrodę ECU Sustainability Award przyznawaną podczas European Circular Retail Congress, będącego częścią...
Konkurs na nazwę dla polskich myśliwców F-35
W związku z zakupem przez Wojsko Polskie F-35 Sztab Generalny Wojska Polskiego ogłosił konkurs na nazwę dla nowych myśliwców.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764