logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życie bez długów: Kampania K2 dla Ultimo

  PR 29.08.2015, przeczytano 687 razy

W sierpniu ruszyła kampania reklamowa marki ULTIMO działającej na rynku zarządzania wierzytelnościami, pod hasłem: „Życie bez długów nie musi być marzeniem”. Za strategię komunikacyjną i kreację odpowiada agencja interaktywna K2.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zycie-bez-dlugow%3A-kampania-k2-dla-ultimo,25817,artykul.html

W ramach komunikacji, przygotowanej w wyniku wygranego przetargu, powstały spoty 15, 30 oraz 45 sekund, pre rolle, display, materiały BTL oraz wewnętrzne działania PR skierowane do pracowników ULTIMO.

Kampania adresowana jest do osób zadłużonych, klientów ULTIMO, szczególnie do tych którzy nie wierzą, że z sytuacji finansowej w jakiej się znaleźli można wyjść i biernie czekają na cud. Spoty przekonują, że warto wziąć sprawy w swoje ręce i skontaktować się z Doradcą ULTIMO, który pomoże w wypracowaniu dogodnego harmonogramu spłat ratalnych.

Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=rVU7u6ZSi9I.

Produkcją filmów zajęła się firma OTO Film, za zakup mediów i strategię mediową odpowiada ZOG.

Źródło: K2 Internet SA

www.k2.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764