W sierpniu ruszyła kampania reklamowa marki ULTIMO działającej na rynku zarządzania wierzytelnościami, pod hasłem: „Życie bez długów nie musi być marzeniem”. Za strategię komunikacyjną i kreację odpowiada agencja interaktywna K2.
W ramach komunikacji, przygotowanej w wyniku wygranego przetargu, powstały spoty 15, 30 oraz 45 sekund, pre rolle, display, materiały BTL oraz wewnętrzne działania PR skierowane do pracowników ULTIMO.
Kampania adresowana jest do osób zadłużonych, klientów ULTIMO, szczególnie do tych którzy nie wierzą, że z sytuacji finansowej w jakiej się znaleźli można wyjść i biernie czekają na cud. Spoty przekonują, że warto wziąć sprawy w swoje ręce i skontaktować się z Doradcą ULTIMO, który pomoże w wypracowaniu dogodnego harmonogramu spłat ratalnych.
Spot dostępny jest pod linkiem: https://www.youtube.com/watch?v=rVU7u6ZSi9I.
Produkcją filmów zajęła się firma OTO Film, za zakup mediów i strategię mediową odpowiada ZOG.
Źródło: K2 Internet SA