logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Życie bez Ściemy: Kampania Artety i DDOB

  PR 17.01.2018, przeczytano 724 razy
ilustracjastrzałka

Ruszyła nowa kampania promująca desery DayUp Pearls. Właściciel marki – firma Arteta – kontynuuje współpracę z influencerami i zrzeszającą ich platformą Daily Dose of Beauty (DDOB) należącą do grupy AdNext. Kampania prowadzona pod hasłem „Życie bez Ściemy” to rozszerzenie platformy komunikacyjnej marki DayUp. Tym razem marka walczy ze ściemą obecną nie tylko w produktach spożywczych, ale w ogóle w życiu codziennym, w tym w mediach społecznościowych. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/zycie-bez-sciemy%3A-kampania-artety-i-ddob,35148,artykul.html

Influencer marketing to nie tylko kampanie dla nastolatków. DDOB i DayUp udowadniają, że blogerki - Agata Berry, Basia Smoter, Plaamkaa, Szczęśliva oraz Wyrwane z kontekstu – popularne w grupie 25+ – są również efektywnym kanałem komunikacji dla marek FMCG. Każda z nich skupia wokół siebie inne osoby, co pozwala na szerokie dotarcie z przekazem akcji. Blogerki promują konkurs na najciekawszą relację z „Tygodnia Bez Ściemy”, w którym do wygrania jest m.in. kurs językowy w dowolnym miejscu na świecie.

 „Tydzień Bez Ściemy” ma być czasem otwarcia się na życie w zgodzie z własnym, naturalnym „ja”. Zdecydowaliśmy się na stworzenie akcji, która namówi wszystkich do zanegowania wszechogarniającej perfekcji. Powinniśmy  zawsze nienagannie wyglądać, zawsze być idealną żoną, dziewczyną i zawsze mieć dobry humor. Często próbując doścignąć kreowane m.in. przez media wzorce zatracamy, gdzieś własne „ja”. My zdecydowanie mówimy temu nie i stawiamy na naturalność. Zależało nam na tym, aby wyjść z działaniami poza Instagram – mówi Szymon Witczak, specjalista ds. marketingu, Arteta.

Ponadto biorące udział w kampanii blogerki opowiadają na swoich kanałach o tym, jak one przeżyły swój tydzień autentyczności zachęcając tym swoich followersów do zaangażowania w akcję.  Przygotowane przez nie materiały dostępne są także na stronie: http://www.zyciebezsciemy.pl/ prowadzonej przez DDOB (grupa AdNext).

Co więcej, organizatorzy stworzyli specjalną grupę na Facebooku #ŻYCIEBEZŚCIEMY. Jest to kobiecy kącik, w którym użytkowniczki mogą swobodnie dzielić się swoimi problemami, której administratorem jest ambasadorka marki DayUp Pearls – Fitalexy.

Akcja konkursowa ma przede wszystkim zwiększyć  świadomość otaczającej nas ściemy – w różnych aspektach życia – oraz pokazać, że można być prawdziwym na co dzień i nie trzeba niczego udawać. Cieszymy się, że firma Arteta zdecydowała się kolejny raz na współpracę z naszą platformą i zrzeszonymi w niej twórcami. Kampania promująca markę DayUp Pearls pozwoliła nam pokazać, że potrafimy skutecznie docierać nie tylko do teensów, ale również do starszej grupy odbiorców – mówi Bartek Sibiga, CEO, DDOB (grupa AdNext).

Konkurs potrwa do 28 lutego br.

Źródło: AdNext

Dodatkowe informacje:

AdNext jest grupą spółek wyspecjalizowanych w działaniach digitalowych. Oferuje kompleksowe usługi w zakresie strategii mediowych, content marketingu, współpracy z influencerami,  optymalizacji i performance marketingu. Do Grupy należą spółki MasterMind, SCOOP, Szeri Szeri, DDOB, Optimise,MTI i PushAd. W centrum wszystkich aktywności AdNext jest konsument. Dzięki poszczególnym spółkom grupa posiada wiedzę o zachowaniach i preferencjach konsumentów oraz dysponuje narzędziami, pozwalającymi szybko zgromadzić niezbędne informacje o skutecznych sposobach dotarcia i zaangażowania odbiorców. Grupa często proponuje rozwiązania niestandardowe, ale przynoszące mierzalne efekty dla klientów. Startupowa struktura  spółek grupy pozwala na szybką adaptację do zmieniających się wymagań rynku digital. Poszczególne spółki w zależności od projektu działają razem lub jako samodzielne podmioty, zapewniając klientom całościowe usługi od consultingu i strategii przez produkcję kampanii i media.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764